Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A deklin a kar jo szogben all? Nem lehet, hogy a csuklos lemez alkatresz forog el a kiemelo tengelyen?

Mert ha az a baj, hogy nem emel eleget... akar az is lehet
Értem, mire gondolsz. Összerakáskor nyomatékra húztam. Lamellák nélkül könnyen el lehet forgatni a belső kosarat, szinte alig van valami ellenállása. Ha minden lamellát belerakok, akkor már sokkal nehezebb elforgatni, ami szerintem még normális. Külön ügyeltem arra is, hogy a legelső fém lamella legyen a 2.6mm vastagságú.
Még arra tudok gondolni, hogy a kinyomó lehet megkopva, de különösebben azon sem vettem észre semmit.
Ja, értem.
Ezen kívül nem sokmindenre tudok gondolni, amire igen, azt meg úgy is észrevetted volna. A lamellákon kívül csak egy berágódott persely, vagy a kosarak mögött / közt levő hézagoló alátétek tudnak olyat csinálni, hogy a kosár és a kuplungagy szoros egymáshoz képest még kivett lamellával is. De a perselyt láttad és jó, a hézagoló alátéteket is láttad volna, ha valami nem smakkol.

(a 92026-os alkatrészekre gondolok - egy DR650-nél megviccelt minket, mint kiderült, az előző kuplungban turkáló koma nem a bele valót tette vissza és a kuplungagy anyáját nyomatékra húzva a kuplungagy "dörzshajtással" húzta magával a kosarat mert nem volt hézag)
Délután szedtem szét ismét, ezért nem írtam.
Jó, ezt speciel nem említetted. Akkor nekem sincs több tippem látatlanban.
Levettem a kosarat. Semmi nem lóg, minden a helyén van. Az egyetlen hiba, hogy a rugók benne kicsit zörögnek már. A legutolsó lamellát helyesen raktam bele. Egyszerűen fogalmam sincs. Most az jön, hogy beszerzek valamikor egy jó állapotú bontott kosarat.
Személyszerint én kivenném a kosarat és megnézném a perselyt, ami a kosár közepében van, hogy ott nincs-e valami bajság.
A kosár öszerakásakor a legkülső lamellát a többitől eltérően kell betenni, ha az elfelejtődik, akkor is néha ragad a kuplung.
Látatlanban nincs több / jobb tippem.
Sziasztok!
2008 - as N, a probléma a következő: a kuplung nem old megfelelően. Hosszabban: Álló helyzetben, ha jár a motor, behúzott kuplunggal a motor lassan menne előre, de gyengén. Ha álló motornál sebességben van, behúzott kuplunggal is nehéz tolni, feszül a lánc. A kuplung fém+kopók+rugók cserélve. A kosár és a belső kosár nincs berágódva. Teljesen mindegy mennyre feszítem meg a kuplungbowdent, a hiba fennáll. Próbáltam már többféle olajat, semmi nem segített. Valakinek valami ötlet?
Olvasd ki a hibakódot. Az ülés alatt a jobb oldali vázcsőnél van egy diagnosztikai vezeték. Narancs-fekete a színe, egy szál drót egy amolyan banándugó szerű véggel. Kulcs ON-ra, egy darab vezetékkel az akku mínuszhoz (vagy egyéb testponthoz) csatlakoztatod a nevezett vezetéket. A FI lámpa le fogja villogni a tárolt hibakódokat. Hosszú villanás a tizes helyiérték, rövid villantás az egyes helyiérték.

Pl. két hosszú, egy rövid = 21-es hibakód

A hibakódok listája az alábbi:
11: gázkarállás szenzor
12: légnyomás érzékelő
13: léghőmérséklet érzékelő
14: vízhőfok érzékelő
21: főtengely jeladó
24 és 25: sebesség jeladó
31: dőlésszög/borulás érzékelő
32: másodlagos fojtószelep szenzor
33: lambdaszonda
51: gyújtótrafó no 1
52: gyújtótrafó no 2
62: másodlagos fojtószelep szervó
67: lambdaszonda fűtés
94: lamdaszonda jelszint
Sziasztok!
2008-s ER6 F emen tegnap menet közben kigyulladt a vízhőméséklet -jelző és a Fi lámpa. A víz ok, de az Fi azóta is világít ha áradom a gyújtást. Olajcsere tavasszal volt, víz is van benne. Leállítottam, és pár perc múlva újra. Kicsit nehezen indult de ment tovább.Ma reggel szépen ment alapon, nem hallok különbséget. Lehetséges , hogy nem működik a hűtőm, mert meleg volt és szokott kapcsolni, de mintha most nem ment volna, így utólag. Tapasztalat? (34 ezer km van benne.)
Sziasztok! 2006os er6n-hez keresek bukócsövet, segítség! Köszi
Ülés alatt.
Köszönöm szépen a segítséget!
Egyben megragadnám a lehetőséget, hogy megkérdezzem, hogy a szervizkábelt hol találom?
Nincs középsztender opció, emelőszem lesz a megoldás. M10 x 1.25 menetű kell rá.
Sziasztok!

Vettem egy 2015-ös N-t a páromnak, most próbálkozom képbe kerülni a típussal.
Érdeklődnék, hogy kapható hozzá középállvány/sztender vagy milyen emelőszemet érdemes rátenni?
Előre is köszönöm szépen a választ!
🍻
Szia! Képet tudnál esetleg mutatni róla?
Sziasztok!
Vásároltam egy ilyen dobot ami a képen látható. Akinek van hasonló tudna nekem képet küldeni a rögzítésről? 😀
Sziasztok,

Elsősorban cserélném 2006-s Kawasaki ER-6F-en lévő Finster sport kipufogómat eredeti kipufogóra.
Sziasztok!valakit érdekel er6 tank?zöld szinű.nagyon pici sérüléssel.2008-ason volt.
Szia,
van LeoVince E szabv,db kill,
lambda beköt.
Ha érdekel 70-3179083.
udv Pali
Sziasztok!

Valakinek lenne esetleg eladó sport dob 2006 Er6n-hez?
Sziasztok! hasznalt ER6N (2009-) vasarlas elott allok ez lesz az elso motorom es motorvasarlasom, tudnatok segiteni esetleg par jo tanacsal, hogy mit erdemes tudnom a tipusrol?
arra gondolok, hogy milyen kotelezo idoszakos szerviz, alkatresz csere szükseges. mire kell figyelni.

Köszi szepen. (bocs nincs ekezetem ezen a gepen :))
220 hat leforog de olyan furan 6000ezer voltott mintha pattogna ....az ecut val voltam programozonal hátha olyan fojtas van benne de nincs
Alacsonyabb fokozatokban leforog?

Tank szellözés, légszürö tisztasága, üzemanyag rendszer és szüröinek tisztasága..., ha amúgy nincs szétkopva a motor.

Amúgy mennyit kéne, hogy fusson?
hello van egy kawasaki er6n 2013 asom es 160 nal nemmegy tobbet es 6000 nel nemforog tobbet mi lehet a problema?