Hát ti nagyon mákosak vagytok az 5 literetekkel, tegnap lekötöztem róla a PC-t, és nyomtam egy csapatós 55 km-t, ahol csak lehetett 16o-17o körül, és 3,5 litert kért...az iszákos dögje.
Ezek a fogyasztás témák érdekes adatok... Nekem 5 fölé tornázni kihívás teljesen gyári rajt minden és 4.2-4.7 között mértem neki eddig 2007-es modell, ebbe volt 2 személyes "butulós" tempó is ( haver kérte hogy nyugodtan nyomjam neki... remegett is a lába ) Eddig ezzel a fogyasztással teljesen megvagyok elégedve mivel a motort ingázásra is használom.
Elvileg a PC-nek pont az lenne a dolga, hogy optimalizálja a dolgokat a blokknak. Nem lesz feltétlenül erősebb tőle a gép, 64 Le-t mértünk hátsó keréken.Szépen ki is simitotta az eltérő airbox ill kipufogórendszer okozta lyukakat-rángatásokat, de a fogyasztásnak nem lenne szabad nőnie. Légszűrőben már vagy 35 van nekem, semmi baja, ha dzsuvás kimosom, befújom, oszcső.
Na igen. Sport rendszer+ PC meg miegymás akkor 7 liter az meglehet simán.
Nekem gyári rendszer van teljesen most max levegő szűrőt kellene cserélnem mert 17000km van már benne és nem volt..tavaly néztem és már akkor ganééj volt kissé. Nekem mondom 3-4 liter és kijövök.
Ez az erő közútra pont elég. Mostanra szoktam meg a gépet, de erősebb nem kellene max egyenesben való folyamatos kigyorsításkor kellene plusz erő talán.....
Régen, mikor megépült a gép, mértem neki lájtos túratempónál 4,2-t. Aztán vagy 2 éve belekerült egy PowerCommander, plusz feldobtam egy 48-as lánckereket hátra a gyári 46 helyett. Aztán mikor meguntam a 6-7 literes fogyasztásokat, kinomban felpattant egy 44-es lánckerék, gondoltam biztos a 48 fog miatt nőtt meg...illetve előtte gyanakodtam az airboxban figyelő kis levegőhőmérséklet érzékelőre is, azt is kicseréltem. de most maradt a 6-7 lityi...mostmár csak a PC-t tudom hibáztatni, nem-e meghülyült benne valami, le fogom kötni és kipróbélom úgy is.
egyszer nyáron túrán sikerült 5 literrel kijönni, olyan cc.140-150 utazóval.
itthon nem utazok , vagyis csak az "élmény" , nyalja a hetet
mondjuk kb. 2000km-rel dobtam le a contit
Sportdobbal 140-ig autópályán nekem olyan 4-4.5 körül alakult. 160 és felette már a 5-6 lityót megette. 7-et nem evett. Bár 1x jöttem haza és nyomtam egy pár szakaszt egy s6-os audival na akkor 170-alá nem mentem és sokszor 200 fölé és mutatott a mutató, na akkor sztem a 7 tuti megvolt
Pesten tankolok és Encsen általában, na ekkor már miskolc előtt kellett
Gyári dobbal nem viccelek most visszatettem és Encs -pest között nemhogy tankolnom kellett de még 2 egység volt a gépben
Most gyárival 3-at eszik sztem ha normál tempót megyek, ha csapatom neki 4-et
De sztem a 7-es fogyasztáshoz igen csak alakítani kell és akkor se hinném, hogy 3.ik felé vált és nyelezi folyamatosan
Mondom gyárival nekem 3-4 körül mozog sport dobbal ami full nyitott volt azzal evett 4-5 körül. 2009-es modell, régebbiek nem tudom hogy szomjasak
nekem nem gyári van most hanem 150-es és így elég furán néz ki hátul.170 v 160-at gonodltzam rárakni, csak láttam pár bejegyzést hogy páran nagyobbat használnak aztán felcsillant a szemem, de akkor hagyom a nagyobbat aztán megy rá a gyári méret.Csak az a baj hogy 160-as supercorsa kevés van jó áron...valami jó gumit tudnál ajánlani a supercorsához hasonlot?
Felesleges nagyobbat tenni sztem........ gyári az 160-as. Ha szélesíted akkor a felni miatt nem fog ugye rámenni a 180-as ha meg rámegy akkor a gumi profilja lesz furcsa vagy a 170-es is.
Kérdem én: Minek rá szélesebb, nem elég jó a 160?
Nem hiába van gyárilag az ami rajta van. Ezzel is megy és lehet kanyarodni Gondolkoztam én is rajta régebben ( mert nem olyan széles, mint egy sportmocin nem 180-as) de gyorsan lebeszélltek róla mert ennek csak esztétika oka lenne. 160-al is lehet döntögetni nagyokat meg ugyan ugy elbír 2 személyt is
De válaszolva kérdésedre a 170-es még ráfér felni csere nélkül talán. De a 180-ast már nagyon összehúzza!
Köszi szépen apraszaki! Ma felhuztam a gépet egy gerendára amikor rájöttem hogy nincs akkora torzkulcsom mint ami a kerékhez kéne... 14-es... csak 12-esem van a legnagyobb. Megpróbáltunk egy összehegesztett 14 csavarból esztergált szerszámmal alkotni mikoris a "precíz" hegesztésem is feladta. A helyi autószerelő pedig hosszú hétvégézik szal még egy agyonbaszott kulcsot se tudtam hozzá kérni :D mind1 addig el el gurul talán igy is :D Azért nagyon szépen köszönöm válaszod!
Atmosz! Így vettem a masinát 2 hete. igazából az örömtől és a csodálatomtól a franc se figyelte a kereket. Az elöző tulaj nemrég cseréltetett rajta gumit hogy hol azt se tudom, gondolom ott kontárkodták össze a dolgokat.... csak most lettem rá figyelmes hogy adott forgásirányú a gumi mondom bazz forditva van a gumi a genyába! akkor nézem a kereket nah mondom fasza az is fordítva van szal a gumi jól van a keréken csak épp nem stimmel semmi más :D
..jájj more! Hol csinálták meg ezt a nagy attrakciót?
Kezét törni kellene Én is gumicsere után megnézem jól rakták-e fel ha nem, kezdik újra.... hameg az egész kerék fordítva van jujjjjj Többet ne bízz oda semmit
Hali! Szerintetek az mennyire gáz egy kawasaki er6-n esetében ha az egész elsőkereket forditva tették be? Az irányadó kis nyíl a felnin visszafelé mutat... Igy a gumi mintázata is fordítva forog... 2 hétnél elöbb nemtudom megcsináltatni mert nincs az elejéhez semmi emelőm. Szerintetek hasznélhatom igy bármilyen következmény nélkül míg meg nem csináltatom? Előre is köszi!
KAWASAKI Er6n, Er6f, Versys-hez.
7o pénz.
7o/337-8289