Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

klr 650 kerekek ha jól látom gsxr kipu... ritka egy ronda szar
Szia ika00!

Érdekelnek, tudnál fényképet küldeni az idomokról az alcatras7@gmail.com email-címre.
Köszi!
Jobb oldali oldalidom kicsit törött.Fejidom bal épp,jobb töröt.
Sziasztok,

Keresek olalidomot (jobb-bal), fejidomot, múszerfalkúpot Er-6n-hez (2006), lehet karcos vagy törött is,mert pályaidommá alakítanám. Ha van valakinek elfekvőben vagy tud olyat akinek van, és jelezné felém, azt megköszönöm.

Üdv.:
Balázs
Er6Nduro.
ja, majd elfelkejtettem, már megint a vázrepedés. Az nem csak 2006 os váznál volt, mintha az ülés alatti hosszanti varratnál a "salak" ki lenne pattogzva, repedve...pedig 2008-as
Hi. hallott már valaki olyanról, hogy sportdob miatt állítani kellett az injektoron, h dúsabb legyen a keverék?Vagy csak én vagyok ilyen tudatlan?Eléggé durrog mostanában, ezért kellene, de ma visszaraktam a gyári dobot, azzal nem durrog, csak néha torpan, meg beindításkor nem emeli rögtön a fordulatszámot, hanem elkezd köhögni, néha le is áll...Ötlet?
jah értem!
http://www.sportmotor.hu/motor...

Röviden csak annyit, hogy hozzám blokk nélkül került a váz. És már régóta építeni akartam magamnak egy haladós és tartós supermotot. De az SXV topikban bővebben leírtam.
de ezt nem teljesen értem miért kellett a sxv vázba másik motor a gyári v2 helyett?
Ok!
Köszönöm szépen, hívlak!
Szevasztok!
Valahol hallottam,hogy a hibakódokat ki lehet olvasni a kijelzőről.
A kérdésem az lenne,hogy valaki tudja-e a módját ill. a törléshez elég-e az akksi sarut levenni?

Előre is köszönöm.
Szeva, én nem hallottam itthon tuningolt ER6-ról, hacsak a kipufogó/PC nem számít annak.
Én beledobtam egy PC-t, mert a megváltozott airbox-méret, és teljesen más kipufogórendszer miatt eléggé nyersen viselkedett, tele volt lyukakkal. Ago állította be hozzá a PC-t, 64 Le-t mért hátsókeréken. A blokkot egyébként csak ajánlani tudom, alulról tol mint egy V2, de forogni is szeret. És nem utolsó sorban nem egy széthullós fajta, tartós egység. Egyedül a súlya hátrány, 62 kg csak a blokk szárazon. Bármi egyéb kérdés akad, hívj bátran, ha tudok segítek szívesen.
Telszám adatlap/hirdetés.
Ebben a kérdésben szerintem APRASZAKI lesz az egyetlen , aki érdemileg hozzá fog tudni szólni. Remélem segített.
Sziasztok!
Nagy Bertold vagyok és tereprallyeban versenyzem quaddal. Ősztől elkezdem építeni a jövő évi quadomat és az egyik lehetséges motorblokk bele a Kawa 650-ese. Sajnos nem nagyon ismerem ezeket ezért a segítségeteket kérném. Szerintetek meddig lehet fölhúzni úgy ezt a motort, hogy az még megbízható maradjon és mennyi tuningolva a fogyasztása? Ha nincs kedvetek litániát írni elég ha a tel. számot kiírjátok és fölhívlak. Olyan érdekelne, akinek tuningolt vasa van, vagy biztosan tud teljesítményadatot.
Előre is köszi! Bertold
hello mindenki! a kérdésem a következő: apumnak versyse van, és a blokk ugyanaz mint az er6ba de mégis 10 lóval gyengébb,hogy lehet azt visszahozni?(jól tudom power commander,memjet alkalmas erre)
válaszotokat köszönöm szépen
4-5 liter max. ha nagyon normálisan mész vele és nem tekersz soha nagy gázt
Ok Zsolti!
Benézek valamelyik nap.

Üdv.
Zoli
nekem 5liter ami elmegy!

Melyikőtök tud valami faxa linket ahol versyshez van alkatrész!?
hm... 4-et is, meg 10-et is etettem meg már ERnővel...
Hogy eszik nektek 4 liter körül ? :)
Nálam 5.3 - 5.5 között szokott lenni , mindegy hogy hogyan megyek vele , de asszem volt már 6.5 is :)
Szia!

TUDOK SEGITENI!
Nekem egy n-es volt annó, 1000 km volt a max egyhuzamban autópályán (plexi se volt rajta) cuccal. 500 km-ig tök jó volt, 800-ig hááát, azután már az érjünkmáárodaaaa. Akkor is a lábam zsibbadt nem a seggem, és végül csak lenyomtam csaj létemre. 4.5-nél többet sosem evett, bár én nem is húztam neki. Hátul szerintem kényelmes, jók a kapaszkodók. Hajlamos az ember előrecsúszni, de az meg inkább gatyafüggő szerintem.
Nekem 2009-es van.
megállás nélkül mentem már vele 300 km-t és semmi bajom nem volt Nem fájt a picsám, hátam, csak az alap figyelemből adódó fáradság volt meg. Nekem kényelmes 185 cm körül vagyok.
Fogyasztás volt, hogy 3.8! de ha húzom akkor is 4-4.2-be megáll nekem. 2 személyt megérezni vele, de nem vészes.. kissé becsúszik mögém mert az ülés pozíció nem a legjobb utasvitel szempontból, de aki kényes az amúgy is nyafkál, aki meg bírja az megoldja
Hibái? nekem az akksi adta meg magát, egész télen le volt húzva aztán hiába töltöttem tavasszal..kuka. De lehet nem a gyári volt benne mert én olaszból hozattam aztán lehet kicserélték, mert 1 éves motorba nem kellene kibuknia
Ha szereted a dübörgő hangot, kényelmes üléspozíciót, hosszabb utakat is tervezel, és a fogyasztás si szempont, akkor ez tökéletes.
sztem inkább 1 személlyel az igazi, de rövidebb távra 2-en is el lehet menni kényelmesen. Részemről ennyi
Üdv!

Vásárlás előtt állok és több típus közül ez is alternatíva vagyis az er6f-es. Lenne pár kérdésem.

Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?
Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?
Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?
Milyen típushibák vannak?
Milyen évjárattól érdemes venni?
2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?
Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?

Köszi előre is, akinek lesz lelki ereje válaszolni a sok kérdésemre!