ja azt észre vettem most hogy mondod. Leszedtem a gyári kormányt és felment a 28.6-os és mondom némá mozog a konzol pedig meghúztam..erre nézem mozog az egész mindenség nem sokat csak pár milimétert
Nekem 2009-es van és rázkódást nagyon nem érzek rajta. Nyilván nem sor4, tehát akinek olyan van rá ülne biztos érezné, hogy másabb.
Vannak gumibakok amik a rázkódást elnyelik, hogy hogy azt nem tudom nem is nézegettem meg nem is érdekelt. Jó a gép megy oszt cső nekem ennyi a lényeg. De a kawasaki.hun a modell palettánál láttam vmi olyasmit ahol ezeket a gumibakokat feltüntették és nyomtak mellé némi szöveget is az ábrán
Csak érdekességképp: az er6 blokk által keltett rezgések nekem is okoztak vázrepedést, mindkét oldalon. Igaz, nálam teljesen más a képlet, ráadásul olyan helyen kezdett repedni a cső, ahol az átalakítás miatt kifelé meg kellett nyomatni a csöveket hidegen, és a hajlás helyén meghorpadt a cső belső oldala.
A képeim között van fotó az én repedt vázamról. A jobb oldali motortartó fül alsó része, csak akkor lehet észrevenni, ha keresed. Ritkán, de előfordult már másutt is, ugyanígy jobb oldalon, de nem ezen a ponton, hanem előrébb, teljesen keresztbe a vázcső maga repedt el egy külföldi ismerősömnek.
Sziasztok!
Újévi akcióinkban a legújabb DID láncok, láncszettek, Brembo fékbetétek, K&N légszűrők, és még sok egyéb termék szinte tavalyi áron!
Pl. ER-6 komplett DID 520VX X-gyűrűs láncszett: 25.400Ft.
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu
Tudom, már rájöttem! A múltkor hozzánk is jött egy gyerek, megkérdezte miért ajánljuk neki az Er5- öt a Suzuki Gs 500, vagy a Honda Cb 500 ellenében. Leirtam mindent, szerintem objektíven, erre ki ugat legjobban? A Gs fórumrol egy hülyegyerek...
Hiába mondtam neki hogy egy ratyi a Gs nem hitte el.
Utána jött az a Jóskapista akinek fél éve még egy saját szavaival torka véres Er5- e volt, és még engem baszott le, hogy én vezettem félre anno, és irkalta a hülyeségeit, amiket írtam.
Szar a hűtő, meg büdös, berohad a szivato bowden, és két évente cserélni kell. Nem megy jól, csak 80-100-al. Elreped a műszerfal, aminek 150 ezer a javitasa, ami ha el is reped 25 ezer valljuk be.
A legjobb kijelentése mégis az volt, hogy s kis kawa nem jó hangú, és 5 ezer felett sornegy hangja lesz, és csak bőg, és nem megy. Következő mondat, igaz a stopper szerint az Er5 gyorsul jobban, de mivel a Gs hangja jobb, a Gs megy jobban érzésre...
Nooormális!?;
Bocsi, az offert, köszönöm a válaszokat!
Szia!
Ennek a vázkérdésnek nagyobb a füstje mint a lángja.Arra jó volt hogy a sok jóakaró égesse a márkát! Én összeszámoltam eladtunk 128db ER6N-t abbol 1 et cseréltem ki mert nyüszögött a gazdi egy pici ponthegesztés megpattant 1mm kb az utángyártott bukógomba felszerelés miatt!
Ez egy hülyeség. Mit billeg? Mit rezonál?muhaha
Volt billegés 220-nál, de akkor szakadt az eső......
Sosem ült ilyenen, de a szomszédjaunokatestvérénekazosztályábanvanolyanakibeszéltolyannal
akilátottmá.muhaha
Mint írtam, gondoltam, hogy szinte az egész szemen szedett hazugság, erről a váz dologról hallottam anno én is valamit.
Mondom, ez a jóember olyan hülyeségek tömkeleget írta az Er-5- ről is hogy csak néztem!
Pl, hogy nem megy(mint írta az Er6- ról is), de annyira, hogy szerinte az Er5- el csak 80-100-al kényelmes menni, meg elromlik a hűtője és még sok ilyen baromságot!
Mi meg, ott röhögtük szenne magunkat az Er5 fórumon.
Aztán olvasgattam mit írt a témában még, ott láttam meg az alant copyzott hsz.-t...
Gondoltam, rákérdezek már...
Én nagyon sokáig kerestem szép eladó ER5-öst.
Sokat kipróbáltam, de nem találtam megfelelőt!
Úgy döntöttem akkor lesz újabb, az ER6N.
Ez a gép könnyebb, alacsony fordulaton brutális a nyomatéka,és sokkal könnyebben motorozható!
A vázrepedés igaz, sok nyomozás után megvannak az alvázszámok amiket érint! A gond egészen 2007 második félévéig tart. Az első biztosan jó széria, a narancs/fekete vázas!
ÜDV!
Racsorgok Szempillara.