Mint ahogy alább valaki írta a váuzrepedés csupán a 2005-06-os évjáratokat érinti.
Az Er-6n/f páros 2007-os évjáratoktól tünetmentes.
2009-től változtattak a fejidomon, meg a műszeregységen, valamint a váz keresztmetszete, D profilu lett. Ez csupán egy facelift volt.
Az igazi változás 2012-től érkezett amikor is egy alapos átdolgozáson esett át a motor. Azonban van egy nagyon fontos eleme a gépnek ami lényegében változatlan, ez pedig a blokk. Ugyanaz a 66Nm ledására képes, 72 lovas 649ccm-es, amivel 2005-ben megjelent.
a gyújtástérképén igazítottak valamit de egyébként ugyanaz, csak mostanában fekeére fényezik, míg korábban ezüst színű volt.
Nekem egy 2008-as (2010-ben forgalomba helyezett) zöld gépem van, 15.500km -el az órájában. És csak annyira rezonál amennyire egy sor kettestől illik, kurvára nem billeg, utassal se, és iszonyú nagy vigyorokat csal a pofámra mindíg amikor ráteszem a seggem. Imádom!
2009 utániak is mások. Ezzel az évjárattal lett frissítve a modell
De sorry ha rosszul tudom. Nekem 2009-es van és ezen már vannak változtatások a vázrepedés meg miegymás miatt
Köszi az infót- valahol sejtettem hogy ez lesz a válasz, tehát kis szépítéssel szemen szedett hazugság volt szinte az egész- én is kiakadtam amikor a csávó sorolta hogy bebilleg a motor meg hogy nem megy 5 ezer alatt- na mondom..
Igaz ez egy olyan ürge volt, aki azt mondta az Er-5ről mert neki volt egy rossz állapotú, hogy nem lehet csak 80- 100- al menni vele max, mert az a motor azt szereti..
Miféle emberek vannak el se hiszed!
Nem tervezem a cserét, meg vok az aprósággal teljesen elégedve, ha meg nagyon cserélném, akkor a ZRX 1200 DAEG a cél, egy örök szerelem nekem az a gép- a régi karbist kipróbáltam már- Isten király!
Hja, a repedt vázról van egy fotó a képem között. Ezt a pontot érdemes megnézni, ha használt gépet veszel. Ne legyen itt rozsda, vagy repedés, vagy ha igen, akkor le kell kérdezni egy hivatalos kereskedésben, hogy a motor hivatalos kereskedésből van-e vagy szürkeimportos, kicserélik-e a vázat garanciában vagy sem.
Szia fisi! Én 26.000 boldog kilométerig voltam tulajdonosa egy szép új ER-6n-nek. Az idézett commentelő nyilván nem volt tulajdonosa egy ilyen masinának se... Erről a hintázásról még nem hallottam, és nem is tapasztaltam, a motor tökstabil végsebességen is. Rezonálni sem rezonált soha (nyilván van rezonancia a két henger miatt, de ez nem zavaró). Nekem kifejezetten tetszett, hogy alacsony fordulaton is jól viselkedett, nem kellett a halálba pörgetni. A vázrepedés való igaz, de ez nem is titok. Az enyémen sajna cserélni kellett a vázat, megcsinálták garanciában. A "2010 utáni kultúrbotrányról" annyit, hogy pl. a vázrepedés a legelső szériát érintette, 2005-2006-ban... Ezt a commentelő nyilván nem tudja... A 2010 utáni gépek eleve tök mások.
Remélem segítettem. Én elégedett voltam a gépemmel, és szerintem lesz is még a jövőben ER-6-om. Széles utat!
Bocs hogy így ide tolom a képemet, bár igaz én meg a Ti motorotok elődjén Er-5- ön nyomom már több mint 6 éve- ami miatt egyszerűen imádom ezt a márkát!
NA a sok locsi fecsit félre téve meg szeretném az EGÉSZ társaságot interjúvolni- egy Er- 6 ot érintő kérdésben!
Kérlek benneteket, legyetek nagyon őszinték a kérdés megválaszolásában, semmi nagy jelentősége nincs a dolognak, egyszerűen csak az én lelkiismeretemet nyugtassátok meg, mert én úgy érzem amit itt- illetve egy ember- egy másik fórumon leírt az szemen szedett hazugság!
Copyzom a kommnetet- kissé cenzúrázva- csak is a jóember személyiségi jogait védve( név, motor típus lett kiszedve csak)...
Remélem nem zavartalak ezzel benneteket! Ha igen, akkor bocsánat!
Jó utat mindenkinek erre az évre is!
És akkor a comment:
"Egyébként a xxxxxx-nél ez elfogadható,hiszen gyakorlatilag veterán motorról beszélünk és nem ilyen sebességekre találták ki.
Ami viszont gáz,hogy sok mai motor sem jeleskedik ezen téren.Ilyen pl. a Kawasaki Er6.'140 felett erősen behintázik a "csoda motor"Senki nem gondolná ezt,és a japán propaganda mélyen hallgat,a tulajok szemérmesen csendben maradnak.
Azt viszont már nem tudták titokban tartani,hogy 10.000km után úgy el kezd rezonálni a motor,mintha áramot vezettek volna bele,és rengeteg er6-nak elrepedt a váza,amit persze ingyen cseréltek,és hatódjunk meg.Én azt mondom,hogy 2010 után ez motortörténeti kultúrbotrány.Ez nálam kiverte a biztosítékot,még úgy is,hogy nem volt ilyenem.Még kis hab a tortán,hogy 5000-ig nem nagyon csinál semmit két hengeres létére.
Úgy,hogy szerintem maradjunk a jól bevált technikánál:xxxxx for ever.
OK!
Megvárom a pénzt,de akkor Te is és én is kifizettük a postadíjat itt valami nem jó.Nekem azt mondta a postás,hogy Neked ez az egész fog 9000-be kerülni amit én megkapok és ezt is beszéltük meg.Na mindegy,ha megjön a pénz majd kiderül.
Rosszul írtam!
Te teljes egészében visszakapod a posta díjat:1590Ft-ot+ a 9000-et.
Mivel a postát én fizetem, így került nekem 10590Ft-ba!
Nyugodtan várd meg a pénzt míg visszaér, és meglátod!
Bocs az okoskodásért!
Üdv!
Még egyszer elnézést akkor ezt elcsesztem,pedig kétszer is megkérdeztem a postást ő másként mondta.A címed megvan úgyhogy küldöm vissza a különbözetet,és a karc miatt még engedek az árból,bár ezt mondtam,hogy van rajta és a villáskulcs nyomot is.
Nem!
Te kifizetted a postát 1600ft-ot, és kapsz vissza 9000ft-ot, mivel nekem 10500-at kellet fizetnem!
De abban egyeztünk meg hogy postával együtt 9000, akkor kaptál volna 7400-at!
Ezer bocs,de én a postán fizettem 1600-ot.A postától állítólag 9000-et kapok.Így a tükör ára 7400.A kismotorra most vettem egy pár tükröt 4000-t ami ezekhez képest nagyságrendekkel hitványabb,igaz talán jobban be volt csomagolva.A kérdésem az lenne,hogy te mennyit fizettél?Mert ha én rontottam el valamit akkor természetesen rendezem.
Kösz szépen megkaptam, de nem ebben egyeztünk meg!
Amit megbeszéltünk:postával együtt 9, és nem posta+9!
Én újszerű tükröt akartam, ehelyett az egyik...te is tudod milyen!
Mint ahogy alább valaki írta a váuzrepedés csupán a 2005-06-os évjáratokat érinti.
Az Er-6n/f páros 2007-os évjáratoktól tünetmentes.
2009-től változtattak a fejidomon, meg a műszeregységen, valamint a váz keresztmetszete, D profilu lett. Ez csupán egy facelift volt.
Az igazi változás 2012-től érkezett amikor is egy alapos átdolgozáson esett át a motor. Azonban van egy nagyon fontos eleme a gépnek ami lényegében változatlan, ez pedig a blokk. Ugyanaz a 66Nm ledására képes, 72 lovas 649ccm-es, amivel 2005-ben megjelent.
a gyújtástérképén igazítottak valamit de egyébként ugyanaz, csak mostanában fekeére fényezik, míg korábban ezüst színű volt.
Nekem egy 2008-as (2010-ben forgalomba helyezett) zöld gépem van, 15.500km -el az órájában. És csak annyira rezonál amennyire egy sor kettestől illik, kurvára nem billeg, utassal se, és iszonyú nagy vigyorokat csal a pofámra mindíg amikor ráteszem a seggem. Imádom!