Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áááádehogy, csak nem estünk hasra a 200-as slicken suhanós sztoridtól...és várjuk hátha előrukkolsz valami hihetőbbel!
.......itt meg bezartam a forumot? !
En meg egyszer egy masik orszagban, szakado esoben mentem vele 2szazzal, ugy egy, masfel orat. Ket palyanapos hatso slikken....
nem csak az esotol lett nedves a gatyam.
Én órát néztem akkor és az feküdt párszor szépen.
Tényleges mennyi lehetett passz, de nekem bőven sok volt egy nakedel amin nuku szélvédelem
Breki cimborám nagyon isteníti. Nyáron a horvát túrán nagyonszépen bírta a 140-es utazót. Jó lesz az!
A versenyzős történetedhez hozzáfűzném, hogy az er6 csupán a gyári órája szerint megy 2kiló fölé, a tényleges vége nagyjából 190-195 lehet.
Kíváncsi vagyok erre az XT-re ami most van
Azt mondják, hogy ez is megéri a pénzét majd nézek menesztőgumikat az XTclub-ból mert azok bírják 20 ezret a gyári meg 8-at( jól kivan találva vegyed a szart).
5 sebességes és mentem eddig 174-el vele de még nem tiltott.......
használat során alig váltok 5-be mert olyan az áttételezése, hogy 90-alatt nem teszed be mert ott már enyhén rángat. 4-be meg toltam neki 130-is szal ez mászkálós gép és 2-3-4 így használom.
Ezt akarom változtatni 3-4-5 re. Nem kell 180 vége elég ha 150 de az hipersebeséggel és legalább az 5-t is fogom használni.
Hátul van 45-ös fogaskerék ezt akarom kicserélni 47-re
Autópályán soha nem használom nem is fogom főútra meg elég a 120-140 bőven ha megakarom húzni neki. Mikor az Er6n-nel versenyeztem egy audival a pályán 190-210-220-200 vagy 5 percen keresztül elég is volt.

Eddig jobban fekszik ez a gép nekem vagyis kényelmesebb, magasabban vagyok, testtartás (185-188) körül vagyok.
Leáttételezem lehet még jobb lesz
Magam is így gondolom.
Ohhhhh, hogy a tudod mi meg tudod hogy
Belenyúltál rendesen
Áhh, azzal is kurvanagyot lehet ám esni!
Jobban járnál egy oldalkocsissal.
Kb 170 kg teletankolva.
Nagyon bírják ezek a blokkok
Nekem tetszett a karakterisztikája a blokknak és a nyomaték is faszán jön!
Mindig is azt mondtam, hogy egy könnyebb vázban nagyon hasítana.
Nem 220-230 kg lenne, mint gyári vázban, hanem csak 150-160
Mikor megtudtam, hogy van az oldalon vmi kölök akinek ez a blokk van benne egy sxv vagy rxv vázba ( tököm tudja már )
Na mondom ez hülye nem lehet mert jól kitalálta az okosságot magának
De ahogy hallom jól muszikál neki és bejött a dolog, ha hallasz felőle mond meg neki, hogy kapja be a bal bokámat

Tényleg így belegondolva fogyasztása, hangja( kéttösó),nyomaték,elnyűhetettlensége baszott jó volt.
Igazi esőgép!
Én meg vettem 2007-ben egy 2006-os ER6f blokkot még benne a vázban, sérülten persze olasz importból, az órájában 3400 km-rel, beszakadt generátordeklivel. Dekli behegeszt, karter átalakít. Belelógattam a fosom digó vázba, és belezavartam vagy 20ezret. Aztán jött egy szintén olasz import 2008-as 1000 km-t futott er6n blokk, amit megvettem 90-ért, a régit meg eladtam alkatrésznek 80-ért. Azóta ebbe is belekentem vagy 35ezret(ebből 5ezret hátsókeréken ). És még mindig megy, és remélem hogy eldöcög még legalább ennyit bontatlanul. Kiváló kis egység ez!
Csak érdekességnek írom :
Vettem egy 2009-es olasz csúszássérült Er6n-t 2010-ben. Vagyis az előző tulaj csúszott vele. ( látszott is mindkét oldalon a csúszás nyom, de pikk-pakk kijavítottam 20 e ft-ból)
2012-ig nálam volt a gép és ez idő alatt 2x csúsztam vele. Mindkét esetben csak optikai bajok voltak vagyis 1x lett cserélve benne léptető villa az egyik csúszásból adódólag a váltóban de utána hibátlanul működött.
Eladtam és a srác is elcsúszott vele 1x körforgóban, legalábbis észrevettem, hogy adás-vétel után hirdette is 2 hétre rá és ezt írta benne.
Ebből azt vontam le, hogy 3-ik tulaja van a gépnek és 4x csúsztak vele. 3 éves motorról beszélünk.
Ez a gép vonzza az eséseket és a tulajokat.
De ez volt az első nagy gépem és piszkosul jó volt sose volt semmi bajom vele.
1200km túrát is 10 fokban simán kibírt 1.5 nap alatt tettem bele.
Na mindegy egy kis olvasmánynak szántam, hogy ez az ER6n ami nálam volt mindig csúszott vmelyik gazdinál és érdekes története van ezidáig. A mostani tulajról és állapotról nem tudok
Nnna, gumi fronton en nem vagyok segitseg.
Conti race-t hasznalok, tapad mint a rago es fogy mint a frutti.
Mondjuk evi egy horvattol eltekintve en nem turazom, igy lesz....rom, hogy fogy.

Nem tudom, hogy mennyit segítettem ill.mennyire befolyásolta a döntésed az írásom de mindenesetre gratulálok a géphez!
Várjuk akkor a tapasztalatot néhány sorban majd 1x
Nos végül egy jó lehetőség miatt, egy K6 SV650 lett a választott. Fojtva került forgalomba, ezért talán nem okoz majd különösebb fejfájást. Az üléspozíció egész jó, a lábam sincs túlzottan összehajtogatva. A kormány jó széles, azzal sem lesz gondom egyhamar. Hosszabb távon persze majd kiderül, hogy milyen is valójában. Mindenesetre köszönöm a segítségeteket!
Szia!

BT 023 a nyerő! Ha kell tudok segiteni! adatlap!
Szia!
Er-6-n-em van. (elötte Er-5-öm volt) Szalonból toltam ki a gépet, tehát az elejétől én használtam, így a d221-es nekem alig tízezret ment el, és az első gumi fogyott el hamarabb. Aztán Bridgestone Bt 023 került fel, ebben most van 13.000km. Az első még bírná, de a hátsó éppen elérte a kopás jelzőt.
Nyugodtan ajánlom, nagyon kiegyensúlyozott gumi, és nedves úton is lehet benne bízni, nem úgy mint a d221-ben.
Na, hogy valami fórumos témát is feldobjak.Gumit kéne cserélni.(a motoron )Valakinek valami tanács?Lényeges, hogy jobb legyen mint a gyári dunlop d 221 de elmenjen annyit.(most van a végén 21000km-nél) A metzeller-ről olvastam jókat futásteljesítményre is,de ha tudtok valamit írjátok bátran.
titkos
tikos barati forum
Amugy meg leselkedjenek, ha ettol all a cerkajuk.
Eladó használt PP Tuning arany fék- és kuplungkar párban.
Felhajlós és előre hajlós kivitel, fokozatmentesen állítható, csapágyazott.
Ár: 25.000HUF (Eredeti ár: 54.900HUF)

Az alábbi modellekre jó:
GPZ500S (1990-2009)
ER-5 (2004-2005)
Er-6n/ER-6f (2006-2008)
Versys (2006-2008)
ZX-6 (1998-2004)
ZX-6R (2000-2004)
ZX-6RR (2003-2004)
ZX-600 (1990-2004)
ZZR-600 (2005-2007)
ZX-10R (2004-2005)
Z-750S (2006-2008)
ZX-9R (2000-2003)
ZX-12R (2000-2005)
ZR750 (1991-1993)