Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2008, persze
hello. nem tudja valaki hogy a 208as metál zöld er6 n milyen színkód, meg ha esetleg nem, hogy hol található meg a motoron?
Estét!
Milyen átmérőjű szelephézagoló lapka kell az er6 -ba?
Majd meglesem akkor 1x.
Ez mire jó? :)

A gép '06-os.
az ülés alatt
Nem tudom , a motorn Kecskeméten, én meg a világ másik végén vagyok.
Egyébként azt hol kell keresni?
Mi az ECU-d Denso száma?
Igen az. Piros valami...

Gyűrűzni majd felénk is kell :)
Felfigyeltem rá , hogy picit csípi az olajat , miután hozzám került és már mentem vele 1-2 olajcserényi időt.
Ezután nyitott dob ... onnantól kezdve még inkább.
Asszem olyan 48e körül járhat a gép most , de ezt leszámítva örök élet meg 1 nap.
Miért? A 65 ezer az nemrossz szerintem...
Nem volt más gond,csak szerintem a kereskedés eleve szarul bejáratott motort adott el nekem.(csiki-bege)
Na, volt egyéb gond is?
Nem akarok még 65k-t.
Nagyon sokat szívtam ezzel a motorral.
Köszi. További hibamentes 65ezret!
65000Km
Dugó 12500ft/db
Gyürű 11100ft/szett
Hf töm 6980ft
talp töm 5200ft
szelepszszim 1900f/db
Mennyi kilométer van benne?
Gyűrűsor, hengerfej tömítés ára? Ha nem titok.
Meggyűrűztem mert zabálta az olajat.
A piros hibajel az FI-led akar lenni?
Miért volt szétszedve?
helyesbítés: leállítottam
Az mi lehet , hogy 100-140-es haladás után szépen beérek egy kis faluba és lecsökkentem a sebességet kb 60-ra.
Ezt asszem hamardikban teszem , de lehet negyedik.
Szépen csorgok át a falun és kb 1 kilóméter után UGYAN OTT kb. kibassza a piros hiba jelet a gép? :)
Ezt annyival orvosoltam mindig , hogy elállítottam , majd indítottam és mentem tovább.
Valakinek ötlet?
Valszeg elraktam a vezérlést egy foggal
Hidegen automatikusan meg kellene emelnie az alapjáratot kb 2000-es fordulatra, de ezt nem tudom mi szabályozza, valami érzékelőd elromolhatott, irány egy Kawa-szervíz, rádugják számítógépre, és már mutatja is, mivel van baj!
Csaó!
Hidegen nincs alapjáratom,mi lehet a baj?
böff.