Elég sokoldalú motor.
Sokat használom városban, de voltam már vele Lo- egészen Albániáig. 26van eddig benne, eddig problémamentes.
Fogyasztás: 4-6, nekem (egy esés óta) városban is megáll 4,5-5 körül!
üdv Nektek!
gondolom,már milliószor elhangzott ez a kérdés,de én feltenném újra!mit tudtok mondani az er6n-ről?jót-rosszat?városba és rövidebb túrákra használnám!mivel nem vagyok valami magas(174cm) ezért gondoltam erre a típusra,meg tetszik is és az ára is jónak tűnik!mennyit fogyaszt(tól-ig),és mennyire kezdő motoros barát?melyik évjárattól érdemems megvenni?
előre is Köszönöm!
Ha valakit érdekelne gyári gumi 2000 km-el, én jó pénzért szivesen megválok tőle. ill cserélném ugyanilyen állapotú nem csuszkálósra. egy jól beállitott kilóméterórához nagyon jó társ.
Vigyétek el az eladóval együtt egy kawasszervízbe!
Bele kerül 5-10-be egy teljes átvizsgálás, de megéri. Ott meg tudják mondni nagy bizonyossággal, h reális e a km (gyári gumi van e rajta, fékek kopása, stb.) és, h hány helyen hegesztették a váztat az esés után :)
PS: a haverom nálam tartja a FAZER-ét. 4,5 év - 2ekm
Nem ez a jellemző, és jogos a skepticizmusod, ill a meglátásod, a piaci igények alakitják igy a kilométereket az órákban. - Mekkorákat röhögtünk ezen autókereskedő haverokkal a Nagykőrösi piacon.
De akad kivétel. Jómagam, és a hozzám hasonló külföldön dolgozók. volt olyan év, hogy 2x ültem a motorra. a Hondát 5 év után 7-e km-el adtam el. Azt az órát hova pörgettettem volna vissza? Január első hetében mikor a honda szalonban letettem (ahol eredetileg vettem), a kereskedő 4 nap alatt eladta .
Érdekességképp megemlitem,hogy a kollégáim fele is uj motort vesz. Hirtelen egy tucat motort tudok, amiben viccesen kevés kilométer van. És időnként ők is lecserélik.
Wazze!
az előbb is írtam, ezen a vason még gyári gumi van. láncot is meg kell rajta nézni, meg a fékbetéteket. Aztán ha a kipuffcsövet is megnézed, mennyire elszineződött, ezekből az apró jelekből tudsz következtetni. Persze egy tapasztalt szerelő, sokat tud segíteni.
Ja, tényleg! Biztos a fénygép előb kíszült, azér van eltírís, mer nem egyidőben! Ilyen monygyuk lehet! Lehet az is, hogy az előző kípen van motor óráján csak háromezer van, csak nem láccik! Ilyen monygyuk megin lehet! De megmerejmén aszt a ötéves lessz kavasaki erhatef mocit veni, amibe aszmonya a tulaj, és esküszik rá hogy ezerkétszátízenöt kilóméter van benne, olyan gyári álapotú? Álitólag, aszonygya, az aszony csak ritkán ment el vele! Segíccsen már aki ért hozzá!
áhhh, ne dőlj be neki! már képen is 5000 kili van a motorban, nem 3000, nem tudom miért van az eltérés. amúgy a másik oldalról valóban lehet, hogy kevés kilométer van a motorban, mivel még a gyári gumma van rajta, és egész jó állapotban, ha jól látom a képeken.
amúgy, nyugi van olyan motor amiben garantált a kilométer, nekem pl. 60000 felett van már...
Pityu!
Én, mint Gugyerák, ER6-t kereselek, mer nagyon teccik! de nem tunok érteni a motorhoz, de manyarázza má meg nekem valaki, hogy minden motoros evente 20-harmincsezer kilóméterrel büszkélkedik, mígis minden eladdó motor háromezertól 9900 kilóméterig gurult, legingább asszonyi fenék alatt! Hogy van ez? Segícsetek! mos meg micsinájjak?
Sziasztok!
Van nálam egy gyönyörű állapotú ER-6n.A motor nem volt sérült, magyarországi.
2007-es, fekete-piros, 3000 km-rel, plexivel.
Az ára : 1.280.000,- ft.
Érdeklődni: 20/9516-860 Nádor István.
Megnézni BP. -en , a XXII. kerületben lehet , a NAMOTO szervízében.
Ha valakit érdekel hívjatok.
Üdv. Pityu
a jelen helyzet viszonlyag olcson orvosolhato egy kormany es egy bal oldalidommal, ami azonban ezt az egesz helyzetet okozta, annak kellene a vegere jarni, tehat hogy miert szital az eleje (meg az eses elott), illetve hogy kozepes -eros dontesnel miert szunik meg a tapadas (legalabbis erzetre). A mindennapi hasznalatban semmi error, de a hegyekben kesz kinszenvedes volt a gep, aminek meglett az eredmenye is. ezert keresek most gozerovel kiraly futomuhoz erto szerelojomunkasembert.
A parom mar igy is tiltolistara tett, mert egy kicsit megkarcoltam a gepet, az uj alkatreszek araira adott reakcioja alapjan pedig egyszeruen nem merek ezzel probalkozni. Marad a bontott.
delutan csorrentelek, bizakodok hogy lesz kormany.
A kormanycsapagyat mindig megnezettem eddig a szervizekbe, de eddig mindig azt mondtak, hogy zsir. Talan megsem?
Az eleje mindenkeppen ranezest igenyel egy szerelo altal, mert ez a gep aztan mar igen sokat latott (pesti inga, olasz, nemet, osztrak stb)...
Nekem azhiszem van egy ezüst gyári kormányom.
Ha az elejét egyengeted, kukkants rá a kormánycsapágyakra is, ha még nem volt cserélve, 50000 után az is gatya lehet. És persze véletlenül van két 3000 km-t futott csapágyam is.
Délután ha rámcsörögsz, akkor nem felejtem el megnézni a kormányt. Telszám: adatlap/hirdetések
Segitseget kernek, hatha valaki tud segiteni. Az er6n-m egy kisee megszenvedte a Stelvio hagot, be lett iktatva egy kis csuszas a programba, ezert keresnek egy ezust kormanyt SOS, es egy nagyon jo futomuvest itt Pest kornyeken. Meg kellene operalni az elso feket, hogy ne legyen egyenetlen, és egy futomu finomallitas/ellenorzes is rafer mar igy 50e tajan.
Az enyém +5 km/h-t csal GPS, és az M7 bevezetőnél levő kijelzős sebességmérő radar szerint is. Az hogy ki meddig forgatja szerintem a pirosban nincs értelme de 10-ig simán, mert addig szépen húz.
Évjárat szerintem mindegy, én a km-re és az állpotra figyelnék (ez persze mind pénztárcafüggő)!