Én most vettem 2009-et, első nagymotorom , eddig Simson volt
Bőven elég nekem, sor kettő nyomaték van lent is meg középen 150-ig kényelmes a szél a felett már eléggé kezd cibálni és kapaszkodni kell. Kb 1100km-t mentem vele, szinte semmi, de szerintem a lehető legjobban választottam eddigi tapasztalataim alapján
Sziasztok motor vétel előtt állok és nagyon szemezgetek a Kawasaki er-6f 2007-8 as géppel. tudnátok segíteni hogy jó választás lesz-e? mert eddik Naked bike-ot szerettem volna de azt mondták hogy arról le tép a szél. Így esett a választás az er-6f mellett. Milyen benne a motor? sor 2 henger ez nem rossz? választ előre is köszi
Hali!
Akinek van raktáron 2009-es er6n-re bal első fekete idom az jelezze, mert az enyém kissé karcos lett .
Valamint, hogy a tankon bal oldalt kb egy 200 ft-osnak megfelelő helyen lejött a festék az aluig, hogyan úsznám meg a legolcsóbban a helyrehozását vagy mi lenne a legegyszerűbb megoldás, ami persze jó is
Nálam kicsit más a helyzet, mert változott a teljes kipurendszer, tehát a leömlők is teljesen eltérőek a gyáritól, illetve az airbox űrmérete is jóval kisebb. Emiatt egy sima er6-hoz képest nagyon nyers volt, tele lyukakkal, és rángatásokkal. Emiatt vettem bele egy Power Commandert, és azt állíttattam hozzá Itt: http://www.agomotors.hu/websho...
De exemnek volt egy er6n-je, arra én dobtam fel egy rövid kis ovál dobot, és annál nem lehetett különösebb különbséget észrevenni a hangján kívül, így abba biztos nem vettem volna meg a méregdrága PC-t.
Apraszaki!
Ha megtudnád, nekem mondani, hogy hol lehet összehangolni a gépet a dobbal( most vettem rá egy Two Brotherst), azt nagyon megköszönném .
Mondták, hogy te is voltál hangolni és jobb lett a gép
egy 50ccm-es forumon lehet hogy harapnak a " sporthondat" sokkal valoszinubb,hogy ott uj gazdira lelne. E
n minden kismotoros forumba betennem. Ha 1 forgalmas honda szalonban ertelmes aron kiteszed bizomanyba, gyorsan eladjak.
Te Ricie!
Nékem nincsen robogom, hogyanis adnám el ami nincsen?
Riccie!
A robogo hogytudna rámszáradni? Nékem egy nagyonszep feketepiros cbr125öm van. Eledó!
Énis menéztem a GPZ500at, igenszép moci, de nem vén má? Nem izgatna joban fel valakit egy kis sporhonda125 cbr? Feketepiros színű, tejjesen ujszinte, és ócsó fen tartani. Télben mindig a gépszinbe vót. Vagyérdeke csere erhatos Kawaski, vagyérdekel még nincsa250.
Az erhat nagyonerős moci?
Köszönöm szépen a pontos és hasznos válaszokat, ezek szerint információm nem tévesek a GPZ-t illetően.
Kategóriát szeretnék váltani, sok motor szóba jött már, többek között a japán 4T-s sorn4-esek, 250-400ccm-ig, de ezeket kizártam a sorból, mert nem éppen megbízhatóságukról hiresek. 2T-ben nem is igazán gondolkodom, maximum egy MZ ETZ 251, ha nem jönnek össze az anyagiak (olcsó fentartása, alkatrészei végett).
Egyébként a jellegzetes dübörgő, alacsony fordulaton rezonáló motor pont, hogy bejön számomra. "Érzem az erőt."
Egyenlőre inkább sport-túra kategória felé hajlom, túrázás miatt. Azt hiszem erre ideális választás a Kawasaki ezen típusa.
Én GPZ 500-on szereztem jogsit, majd aztán Er-5-ösöm volt két évig kb 16.000km-t mentem vele.
Tehát. Használtan vettem az Er-5-öt nyolc ezer km-el, egy évesen. A blokk ugyanaz mint a GPZ-ben csak míg ott 60 lóerős, az Er-5-ben 50. De ezt tették a KLE 500-b is, ott pl csupán 45 Le, de használták az EN 500-as kis Vulcánba is.
Régi fejlesztésű, ebből kifolyólag nagyon kiforrott, megbízható, típushiba mentes blokk. Ha olajat cseréltek benne akkor gyakorlatilag örök élet plussz egy nap. Jellemzően nem halk, Kawásan zakatolós, de szívesen veszi ha pörgetik, persze nem üveghangig, bár elviseli azt is. Négy-ötezres fordulat felett szépen kisimul a hangja is meg az építésmódból származó- számomra soha nem volt zavaró mértékű- rezonancia is eltűnik. Egy dolog adódhat vele, előfordult egyeseknél, hogy egy O gyűrű elfáradt a hűtőrendszerben valahol, olyankor kinyomja a hűtővizet. kb. 20 forintos alkatrész.
Nálam nem jött elő ez a probléma.
Bőven elég nekem, sor kettő nyomaték van lent is meg középen 150-ig kényelmes a szél a felett már eléggé kezd cibálni és kapaszkodni kell. Kb 1100km-t mentem vele, szinte semmi, de szerintem a lehető legjobban választottam eddigi tapasztalataim alapján
Akinek van raktáron 2009-es er6n-re bal első fekete idom az jelezze, mert az enyém kissé karcos lett .
Valamint, hogy a tankon bal oldalt kb egy 200 ft-osnak megfelelő helyen lejött a festék az aluig, hogyan úsznám meg a legolcsóbban a helyrehozását vagy mi lenne a legegyszerűbb megoldás, ami persze jó is
http://www.agomotors.hu/websho...
De exemnek volt egy er6n-je, arra én dobtam fel egy rövid kis ovál dobot, és annál nem lehetett különösebb különbséget észrevenni a hangján kívül, így abba biztos nem vettem volna meg a méregdrága PC-t.
http://www.milestone.hu/index....
Ha megtudnád, nekem mondani, hogy hol lehet összehangolni a gépet a dobbal( most vettem rá egy Two Brotherst), azt nagyon megköszönném .
Mondták, hogy te is voltál hangolni és jobb lett a gép
n minden kismotoros forumba betennem. Ha 1 forgalmas honda szalonban ertelmes aron kiteszed bizomanyba, gyorsan eladjak.
Nékem nincsen robogom, hogyanis adnám el ami nincsen?
Riccie!
A robogo hogytudna rámszáradni? Nékem egy nagyonszep feketepiros cbr125öm van. Eledó!
Az erhat nagyonerős moci?
Köszönöm szépen a pontos és hasznos válaszokat, ezek szerint információm nem tévesek a GPZ-t illetően.
Kategóriát szeretnék váltani, sok motor szóba jött már, többek között a japán 4T-s sorn4-esek, 250-400ccm-ig, de ezeket kizártam a sorból, mert nem éppen megbízhatóságukról hiresek. 2T-ben nem is igazán gondolkodom, maximum egy MZ ETZ 251, ha nem jönnek össze az anyagiak (olcsó fentartása, alkatrészei végett).
Egyébként a jellegzetes dübörgő, alacsony fordulaton rezonáló motor pont, hogy bejön számomra. "Érzem az erőt."
Egyenlőre inkább sport-túra kategória felé hajlom, túrázás miatt. Azt hiszem erre ideális választás a Kawasaki ezen típusa.
További szép napot!
Üdv.:
Ghost
Én GPZ 500-on szereztem jogsit, majd aztán Er-5-ösöm volt két évig kb 16.000km-t mentem vele.
Tehát. Használtan vettem az Er-5-öt nyolc ezer km-el, egy évesen. A blokk ugyanaz mint a GPZ-ben csak míg ott 60 lóerős, az Er-5-ben 50. De ezt tették a KLE 500-b is, ott pl csupán 45 Le, de használták az EN 500-as kis Vulcánba is.
Régi fejlesztésű, ebből kifolyólag nagyon kiforrott, megbízható, típushiba mentes blokk. Ha olajat cseréltek benne akkor gyakorlatilag örök élet plussz egy nap. Jellemzően nem halk, Kawásan zakatolós, de szívesen veszi ha pörgetik, persze nem üveghangig, bár elviseli azt is. Négy-ötezres fordulat felett szépen kisimul a hangja is meg az építésmódból származó- számomra soha nem volt zavaró mértékű- rezonancia is eltűnik. Egy dolog adódhat vele, előfordult egyeseknél, hogy egy O gyűrű elfáradt a hűtőrendszerben valahol, olyankor kinyomja a hűtővizet. kb. 20 forintos alkatrész.
Nálam nem jött elő ez a probléma.
Üdv: Cipri
Mi a véleményetek a GPZ / NINJA 500-ról?
Valóban egy megbízható és kiforrott konstrukcióról van szó?
Mivel nincs GPZ 500 S topic, kerestem egy másik sor2-es topicot.
Remélem jó helyen...
Várom hozzászólásotok!
Üdv!
Legalább megerősítést kaptam, hogy tényleg az