kicsit offtopic, de talán érdekes és nem olvastátok:
szupersportgépek összehasonlítása;
aprilia: már a tartósság teszt ELŐTT kipurcant...
utána a sutyukin kikönyökölt a hajtókar... aztán a többiek is kidőltek: ktm, augusta, és végül nem kis meglepetésként a yamaha....
a kawa 2. helyen végzett a bömös után. ár/érték arány győztes egyértelműen a kawa. mind a motorja, mind a féke brutális, a futómű pedig masszív és stabil.
ezek után milyen lesz az új ZX-10R?
talán még a bmw-t is megfogja?
Sziasztok. van egy pár alkatrészem ER6 hoz, ha valakit érdekel írjon.
- gyári rendszámtartó /indexel/
- bal tükör
- hátsó kapaszkodó
- hátsó lámpa
- duda
- gyári állapotú hátsó tárcsa
- kormányvégsúly
Gondolni gondoltam, de gondolj csak a kudarcba fulladt magyar motorgyártás példáira! Nem egyszerű dolog, mire rendbe szeded, és anyagilag sem kifizetődő szerintem, hacsak nem alapból milliomos a próbálkozó. Én nem vagyok az.
De szívesen eladom a terveket, és jogokat, pár raklap húszezresért.
Gondoltam , h nem én vagyok az első , hisz nagyon jó kis konstrukció.
Kawasaki nem tudom miért nem csinál SM-gépet , de gondolom annak is megvan az oka(sajnos).
De ha befut elég rendelés , akkor liszenszelhetnéd és csinálhatnál megrendeléseket Europára :)
Nem gondoltál még rá?:)
De. De úgy már nem biztos, hogy megérné annak a valakinek.
Ez összetett dolog, egy sxv-t találni teszem azt motorhibásan, félmilla. Egy kawa blokk hozzá kétkiló, feltéve hogy találsz, mert azis elég ritka. Akkor jöjjön a meló, ami nem kicsi, és akkor még nem volt szó a papírokról...
Máskülönben meg sajnos nemsok időm van, 2-3 hónap rámenne meló mellett egy újbóli átalakításra. És akkor még nem említettem a konstrukciós hibákat, némelyik még mindig nem forrta ki magát.
Egyébként nem te vagy az első, aki ezzel keres, inkább a kawát kéne nyaggatni, hogy dobjon ki erre a blokkra egy könnyű supermotot.
a mostanit hogyan tudnám szakszerűen eltávolítani?
üdv