Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

keresek er-6n-re való tankpadot. itt alább hirdette valaki ár nélkül.
a mostanit hogyan tudnám szakszerűen eltávolítani?

üdv
kicsit offtopic, de talán érdekes és nem olvastátok:

szupersportgépek összehasonlítása;
aprilia: már a tartósság teszt ELŐTT kipurcant...
utána a sutyukin kikönyökölt a hajtókar... aztán a többiek is kidőltek: ktm, augusta, és végül nem kis meglepetésként a yamaha....

http://www.motorrevu.hu/motorteszt/1000-es-sportmotor-oss
zehasonlito-gyorsasagi-teszt


a kawa 2. helyen végzett a bömös után. ár/érték arány győztes egyértelműen a kawa. mind a motorja, mind a féke brutális, a futómű pedig masszív és stabil.

ezek után milyen lesz az új ZX-10R?
talán még a bmw-t is megfogja?
Engem bal oldali első index érdekelne + komplett tank , minden feketében 06-os er6n-hez.
Sziasztok. van egy pár alkatrészem ER6 hoz, ha valakit érdekel írjon.
- gyári rendszámtartó /indexel/
- bal tükör
- hátsó kapaszkodó
- hátsó lámpa
- duda
- gyári állapotú hátsó tárcsa
- kormányvégsúly

makrai.istvan@freemail.hu
Eladó a képen látható bukógomba.
15.000.-Ft (postaköltséggel)

Érdeklődni: racingbazar@freemail.hu
úgyisjó
Ha késel, zizzents rám, útba esik, ahol leszek utána.
csőtörés van, nincs víz de már mindjárt lesz, fát pakoltam mocskos vagyok, meg kell várnom hogy legyen víz , hogy le tudjak fürdeni
Nyócig tuti.
meddig vagy nyitva ? ? ? ? ? ?
Gondolni gondoltam, de gondolj csak a kudarcba fulladt magyar motorgyártás példáira! Nem egyszerű dolog, mire rendbe szeded, és anyagilag sem kifizetődő szerintem, hacsak nem alapból milliomos a próbálkozó. Én nem vagyok az.
De szívesen eladom a terveket, és jogokat, pár raklap húszezresért.
Gondoltam , h nem én vagyok az első , hisz nagyon jó kis konstrukció.
Kawasaki nem tudom miért nem csinál SM-gépet , de gondolom annak is megvan az oka(sajnos).
De ha befut elég rendelés , akkor liszenszelhetnéd és csinálhatnál megrendeléseket Europára :)
Nem gondoltál még rá?:)
De. De úgy már nem biztos, hogy megérné annak a valakinek.
Ez összetett dolog, egy sxv-t találni teszem azt motorhibásan, félmilla. Egy kawa blokk hozzá kétkiló, feltéve hogy találsz, mert azis elég ritka. Akkor jöjjön a meló, ami nem kicsi, és akkor még nem volt szó a papírokról...
Máskülönben meg sajnos nemsok időm van, 2-3 hónap rámenne meló mellett egy újbóli átalakításra. És akkor még nem említettem a konstrukciós hibákat, némelyik még mindig nem forrta ki magát.
Egyébként nem te vagy az első, aki ezzel keres, inkább a kawát kéne nyaggatni, hogy dobjon ki erre a blokkra egy könnyű supermotot.
Szóval , ha vki megkérne és fizetné a munkadíjad nem dobnál össze 1-et?
Elég ebből ez az egy!
Mennyibe csinálnál 1-et?:)
Nagyjából 6kilóba megállt, ha a munkámat nem számolom.
apraszaki!
Mindig is meg akartam kérdezni , hogy mennyibe állt meg neked az egész zöld kawa-sxv-er6 supermoto?!:)
kiveszed az első kereket, segédvázat levágod, és van egy egykerekű triálgéped
Lekapnék róla ezt-azt, lámpák-műszerfal, csomagtartó, stb, le lehetne belőle faragni vagy 10 kilót.
gondolom hogy büszke vagy rá, arra gondoltam hogy a számok kérdezgetése unalmas

de ha csak egy kipufogó lenne , máris könnyebb lenne
Nem lerágott, már lassan 4 éve nyomom vele, de még mindig büszke vagyok erre a szarra, és amit nyújt nekem...mingyá elérzékenyülök. Hüpphüpp
ja jogos, csak szupermotó szemszögből néztem
szerintem ez jó arány

tudom már lerágott csont neked ez a sztori de én még csak most gondolkoztam el rajta
Én inkább úgy nézem hogy ottvan, mint egy ER6, vagy SV, és 50 kilóval beljebb van!
akkor azt tudja erőben mint egy 660 SMC egy 640 LC4 súlyával