De ha hátra csúszol, akkor meg nem ülsz jó helyen, én mindig úgy éreztem, nem terhelem eléggé az elejét, és minden kanyarban azt vártam, mikor megy el...mármint az eleje hehe.
csússz hátra sddig, amíg a te "horpadásod" tart, az utas meg feszsesen tartott combokkal öleljen, sztem ezt válik be legjobban...először nekem is naon szar volt, hogy a tököm állandóan ütközött a tankkal, de ez talán megoldás
Az a baj, hogy ha az utas a helyén marad, akkor meg kb 15-20 cm távolságra van a vezetőtől, az meg bazira szar érzés, amikor az utas nem alkot egy súlyt a vezetővel, hanem külön mozog hátul, mint egy krumpliszsák.
Egyszóval ilyen szempontból szar az er6 ülése.
Hát az Er-6n ülésén bizony rád csúszik az utas. Ez nálunk is probléma volt. De jó hír, hogy van több megoldás is. Esetünkben bevált, hogy a hátsó rugóstagot négyes fokozatnál jobban nem keményítettem fel, ez önmagában már könnyebbé teszi az utas helyzetét, de ngyobb fékezésnél még ekkor is rád csúszik. A végső megoldást az jelentette, amikor vettem 8 Euróért, egy tapadós hálós szerkezetű biszbasz anyagot, amit ráaplikáltam az utas térfelére, és azóta minden fasza!
Üdv!
igazából ezt szerettem volna olvasni !akkor nincs is egyéb kérdésem!mondjuk talán még annyi,hogy két személlyel mennyire kényelmes?csak,mert az asszony lerágja a lelkemet,hogy ő előre csúszik azon az ülésen,de mondtam neki,hogy szerintem nem!
hi. gianelli kipufja van valakinek er6-on?annak idején er5-ön nagyon szépen szólt, de mo-on csak a motorlinenál lehet kapni, azokat nermannyira szeretem
Nekem GS500-asom volt az ER6n előtt, nem bántam meg egyáltalán, h erre váltottam. Az a tapasztalatom, h nagyon kényelmes testtartásban (egyenes hát) lehet vele motorozni. A 174 cm ideális ehhez a motorhoz
Igen , van interret hozzáérésem. Te hunnan ismersz, hogy tudod a kezelést. Ma vót kin az álatorvos, etának tőgygyuladása lett. Rice, ugyehogy nem te vótál az álatorvosunk, mán ha nem sértelek tegeződve? A hondával inkább Sanyiékho megyek el ott keresztúrtól nemmesze, Playstion fele még nem vótam. Te arra jársz motorozni, milyen ota aszfallt? na, Sanyi a csepelivel lehet hogy vót mán ottan.
De Ricee, ez nemfontos, ki tud az adattábla alatti csavar rosdásodásrol? Aszt irja interneten szakétő, janánszakik eszt elszurták, és er6efnél csak azidomok teljesen lebontásánál lehet látni. Mindegyik régi ilyen, vagy csak egyegynél fordul elő,vagy igaz, hogy bugógomba szerelés után jönki?
Remélem csak internet hozzáférésed van, és ahol kezelnek onnan nem engednek ki az utakra még akkumulátoros gügye-kocsival sem. az a honda pedig nagyon jó motor csak maradj meg vele a playstation keretein belül.
Kedves Fricie!
Kerestem a forumokat, amit irtál, de nem tanáltam.
De mostan ugy érezem, mintha cikiztél vóna. Tényleg? Mivel bántotalak meg, bocsássál meg, ha úgy érzted, rolad irtam vóna, pedig nem. Sanyi aszt monygya, az állatos forum nem mindig a birka miatt állatos. Nem tudom mér monygya eszt, de mindenképen leíratta velem.
Sanyi üdvözöl mindenkit, aszonnya, ha idén bejön nekik a birka, ö is cseréli a 1959es csepel danubiáját, mer hiába veterranoztata le, nem könyű eladni, és miota beótotam a kawasakival, ö is ijet akar. Pedig a csepelen anyit dógozott, hogy szeb mint amikor a grószfater ujjonnan megvete (már a csepelje szeb, nem Sanyi).
Igaz, a nelye aszmonta, ha elaggya az öreg csepelt, otthaggya, de Sanyi aszonygya, akkor egy birkával kevesebb lesz. Na a Sanyi is jópofa, de nem gondolya komolyan, mer jónő az aszony.
Te Pinyu! Mér vanyok én Jópofa?
Ez a erhaten eggy gyönyörü gép. Nem érnekel 1 nagyon szep honda 123 rw csere?
Te Pityu!
Innerneten látam, hogy erenhatnál a jobódalon az adatábla alatt szok rosda megjeleni a csavar környégén. Ezen isvan? Ha nincs, 1 nyári álapotban levő fürgehondát én pedig elcserélnék rája. Akar ráfizetésel is. Ha kell, tudok tehenet is vagy birkát ráfizetni, vagy kápé is lehetne. Nincsen még másféléves. szinte egyidős a gyerekel, ujj állapotában van még csak bejáratbanozva. Itt van Sanyi, aszt monnya, a nelye szerinte is jópof vagyok. Ejjó!
Ha gyári a lánc, 25-30 e. alatt van. Ha gyári a gumi, 8-12 e. alatt van.
Ha a tárcsa és a fékbetét, mintha új lenne, 5-6 e. alatt van. Hát ez ilyen. Sok pénzes pali vett motort, hogy legyen. Sok béna vett motort, mert pénze volt. Ha az ország összes motorja évi 3-5 e. km.-t menne, tele lennének az utak motorosokkal....
Ha ezeket végig gondolod, és sikerül is, akkor talán elhiszed, hogy léteznek keveset futott motorok.
Szerintem meg kell nézni, és ha csalódsz, kiabálhatsz farkast. Addig ne tedd!
Pityu
csak azért van ez a rengeteg "aggódás",mert volt már egy suzuki gs500-asom,ami hasonló mint ez,de ugye egy lapon sem lehet említeni a kettőt!és azon nem volt kényelmes az ülés pozíció!mondjuk,nem is állítottam a kormányon! gondolkoztam én már mindenen(pegaso strada,honda transalp,stb),de ezek a motorok vagy túl nagyok nekem(méretileg),vagy valamiért a belső"hang"(amit remélem,mindenki hall! )azt mondta,hogy a ráfaragás lenne!
Minden relatív! Az utasnak viszonylag kényelmes, nem egy pucsíítós motor.
Kormány? Szerintem még te nem ültél olyan motor amin előre kell dőlni, mert ezen aztán egyáltalán nem! Anniyra állítható, mint minden ilyen kormány!
Hosszú lenne felsorolni, h mire figyelj, szerintem inkább az eladóval együtt vigyétek el egy kawa szervízbe, ott mindet megmondanak, vagy vigyél el magaddal valakit, aki már legalább egyel több motort látot mint te!
köszi!nem tudom,hogy a gyári "plexi",mennyire tolja el a szelet ér e valamit?és milyen az utasnak hátul?nem kicsi?ezzel kapcsolatban vannak tapasztalatok?egyébként mire kell oda figyelni műszakilag?
ja!
felpróbáltam 1-et nem olyan régen és kicsit kényelmetlen volt a kormány,mert eléggé előre kellett dőlni hozzá!azt nem néztem meg és nem is kérdeztem meg ott a szakitól,hogy a kormány dőlésén lehet e állítani?(gondolom igen!csak azért kérdezem meg itt,hogy ezért ne az 1 kérdésért ne kelljen utaznom,mert lusta vagyok! )
Voltál mostanság gyakorolni?
Egyszóval ilyen szempontból szar az er6 ülése.
Hát az Er-6n ülésén bizony rád csúszik az utas. Ez nálunk is probléma volt. De jó hír, hogy van több megoldás is. Esetünkben bevált, hogy a hátsó rugóstagot négyes fokozatnál jobban nem keményítettem fel, ez önmagában már könnyebbé teszi az utas helyzetét, de ngyobb fékezésnél még ekkor is rád csúszik. A végső megoldást az jelentette, amikor vettem 8 Euróért, egy tapadós hálós szerkezetű biszbasz anyagot, amit ráaplikáltam az utas térfelére, és azóta minden fasza!
igazából ezt szerettem volna olvasni !akkor nincs is egyéb kérdésem!mondjuk talán még annyi,hogy két személlyel mennyire kényelmes?csak,mert az asszony lerágja a lelkemet,hogy ő előre csúszik azon az ülésen,de mondtam neki,hogy szerintem nem!
Nekem GS500-asom volt az ER6n előtt, nem bántam meg egyáltalán, h erre váltottam. Az a tapasztalatom, h nagyon kényelmes testtartásban (egyenes hát) lehet vele motorozni. A 174 cm ideális ehhez a motorhoz
De Ricee, ez nemfontos, ki tud az adattábla alatti csavar rosdásodásrol? Aszt irja interneten szakétő, janánszakik eszt elszurták, és er6efnél csak azidomok teljesen lebontásánál lehet látni. Mindegyik régi ilyen, vagy csak egyegynél fordul elő,vagy igaz, hogy bugógomba szerelés után jönki?
Kerestem a forumokat, amit irtál, de nem tanáltam.
De mostan ugy érezem, mintha cikiztél vóna. Tényleg? Mivel bántotalak meg, bocsássál meg, ha úgy érzted, rolad irtam vóna, pedig nem. Sanyi aszt monygya, az állatos forum nem mindig a birka miatt állatos. Nem tudom mér monygya eszt, de mindenképen leíratta velem.
Igaz, a nelye aszmonta, ha elaggya az öreg csepelt, otthaggya, de Sanyi aszonygya, akkor egy birkával kevesebb lesz. Na a Sanyi is jópofa, de nem gondolya komolyan, mer jónő az aszony.
Ez a erhaten eggy gyönyörü gép. Nem érnekel 1 nagyon szep honda 123 rw csere?
Te Pityu!
Innerneten látam, hogy erenhatnál a jobódalon az adatábla alatt szok rosda megjeleni a csavar környégén. Ezen isvan? Ha nincs, 1 nyári álapotban levő fürgehondát én pedig elcserélnék rája. Akar ráfizetésel is. Ha kell, tudok tehenet is vagy birkát ráfizetni, vagy kápé is lehetne. Nincsen még másféléves. szinte egyidős a gyerekel, ujj állapotában van még csak bejáratbanozva. Itt van Sanyi, aszt monnya, a nelye szerinte is jópof vagyok. Ejjó!
Ha gyári a lánc, 25-30 e. alatt van. Ha gyári a gumi, 8-12 e. alatt van.
Ha a tárcsa és a fékbetét, mintha új lenne, 5-6 e. alatt van. Hát ez ilyen. Sok pénzes pali vett motort, hogy legyen. Sok béna vett motort, mert pénze volt. Ha az ország összes motorja évi 3-5 e. km.-t menne, tele lennének az utak motorosokkal....
Ha ezeket végig gondolod, és sikerül is, akkor talán elhiszed, hogy léteznek keveset futott motorok.
Szerintem meg kell nézni, és ha csalódsz, kiabálhatsz farkast. Addig ne tedd!
Pityu
Hátsó sárvédőt keresek a vasra.Van valakinek eladó.
eddig is zsongtam erre motorra,de most már kész,a döntésem végleges!köszi az infót!
Ahhoz hozzá kel szokni! (Hamar meg fogod szokni, nem gáz!)
Kormány? Szerintem még te nem ültél olyan motor amin előre kell dőlni, mert ezen aztán egyáltalán nem! Anniyra állítható, mint minden ilyen kormány!
Hosszú lenne felsorolni, h mire figyelj, szerintem inkább az eladóval együtt vigyétek el egy kawa szervízbe, ott mindet megmondanak, vagy vigyél el magaddal valakit, aki már legalább egyel több motort látot mint te!
ja!
felpróbáltam 1-et nem olyan régen és kicsit kényelmetlen volt a kormány,mert eléggé előre kellett dőlni hozzá!azt nem néztem meg és nem is kérdeztem meg ott a szakitól,hogy a kormány dőlésén lehet e állítani?(gondolom igen!csak azért kérdezem meg itt,hogy ezért ne az 1 kérdésért ne kelljen utaznom,mert lusta vagyok! )