Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem úgy rémlik, hogy valóban le kell venni a lábtartó alu konzolját, de nem nagy cucc kitekerni azt a 3 csavart, félreakasztani, és már húzhatod is ki a hosszú csavart.
Na igen, pont az átmenőcsavar a poroblémba, azt nem tudom kihúzni, ha nem veszem le a jobb oldali lábtartó konzolt, nem? Vagy ha az átmenőcsavar anyáját letekerem és a dob bal oldali felfüggesztése így már "szabad lesz", akkor enged annyit, hogy a dobot balra lefelé fordítva le tudjam venni? (első lépés persze bilincs elől).
Használt plekót szerintem nem fogsz tudni venni. Max. gyárit, ha valaki ajándékba kapta a motorhoz, és le akarja cserélni. Sok féle van a piacon, egy időben én is agyaltam rajta, azt hiszem a F.Fabri kb. 18.000.- pénz.
Nem. A hasidomot kell levenni, hogy jobban elférj (de ebben sem vagyok biztos), aztán a bilincset a kipuff csövön, majd jól a hasa alatt van két csavar, amiből az egyik egy hosszú átmenő, ezeket kell kitekerni, és már tied a dob.
Sziasztok!

Kipufogódobot ugye csak úgy lehet levenni, ha a jobb oldali lábtartó(k) konzolját leveszem, amit három imbuszcsavar (képen piros ponttal jelöltem) tart?
Szia.
Ez nem a gyári plexi 25000ft körül lehet ilyet venni a gyári 48000ft de ez szebb mint a gyári.

Üdv: Ati
Szia..érdeklődni szeretnék, hogy plexit hozzá csak a szalonból lehet venni, vagy be lehet szerezni használtat is valahonnan...?
Szerintem kis plexivel tűrhető a szélvédelem 160-ig!
Makod van, pont a balos van meg
Sziasztok! Tervezem jelenlegi motorom lecserélését és egy Z750 vagy er6n vagy er6f közül valamelyik. Érdekelne minden info. Jó is rossz is! Elsősorban a szélvédelem érdekelne tudom hogy szinte nulla (er6f kivéve)de ha plexi van akkor elviselhető-e? Esetleg van valakinek ilyen a motorján? Ja és ki mennyit fizet utána?(súlyadó,kötelező,stb...) köszi
köszi a választ! Ezek szerint jó két személlyel is...
szia!
igazából nem az a lényeg, hogy hány személy, hanem, hogy hány kilo a összteher.
a motor összterherhelhetősége olyan 200kg, pontosan nem emlékszem, de ez már a vége.
én egyszer-kétszer vittem a páromat, mi együtt kb. 140 kilók vagyunk, az a tapasztalatom, hogy ezt még könnyedén viszi a gép és az első telók sem ülnek le teljesen fékezéskor. viszonyításként: a suzuki GS500-asommal sokszor még egyszemélynél is teljesen összeült az első teló, nemhogy 2 személlyel.
Sziasztok,
Az er6-os , milyen két személlyel? Bírja? Nem ül le nagyon? Tudja valaki?
igen az a fekete, csak egy balos kéne, ha minden igaz jobbos már van egy.
a mogotte levo muanyag burkolatra gondolsz?
Első indexekhez porvédőd nincs véletlenül?
MEgneztem, balosban van ami csak kicsit van karcolva
Jobbos meg olyan ami hibatlan a kis osszekoto kivetelevel az indexnel, ami egyik vegen elrepedt
De van egy olyan (csak karcos) pár, amit csak fújnom kellene, index előtti összekötő és a fül rendben lenne?
Na vegre odajutottam, hogy mindet atnezzem.
Valami van mindegyikkel. vagy csak siman meg van karcolva, vagy az index elotti kis osszekoto van elrepedve, vagy ful van letorve
teljesen gyari hibatlan nincs
Nekem is volt sport dobom, Bódis fajta, mégis gyári dobbal közlekedem Pesten, s nem érzem magam veszélyben... Amikor nyitott csővel volt fent akkor is volt olyan helyzet amikor nem vettek észre, meg most is van. Arány sztem ugyan az volt.
Fogyasztásom 5-5.5max. Veszek másikat vagy mivv x-con vagy leo vince gp.Hangja nagyon állat picit hangos ,most ki próbálok egy másik típust.
... e célból venném , de miért akarod eladni? Fogyasztásod mennyivel dobta meg?
Szia.
E betűs ,elvileg csak fojtással lehetne legálisan utcán használni de akkor meg minek inkább üvöltsön hogy ne üssenek el!
van köztük olyan, ami nem szorul "javításra"?
Szia ati69!

Engem érdekel, meg az is, h miért akarod eladni. Ez ugye nem "E" betűs?

Hangja ilyesmi:

Link1 ?

Link2 ?