Remélem azért menthető a dolog. Az tény és való, hogy van 1 csúszás a motorban, de nem vészes, csak a bukócsövön és a kipufogón látszik a karcolás, minden más tip-top (nameg az indexcsere sem volt véletlen). "Szerencsére" az előző gumival nem csinálta, úgyhogy még él a remény :-) Nem is sejtettem, hogy a lengővilla is közrejátszhat, namajd ha hazakeveredek ahol van garázsom is akkor majd jól körberáncigálom, hogy nem-e kotyog valahol. Hátbasszus' ma végre kicseréltem a műszerfalba is az égőket ledekre (jóféle 150 Ft-os ehte kínaira), namondom most szezon végéig csak tankolok, erre tessék.. soha többet nem jelentek ki ilyet, tuti ez miatt van :-D
Hát ezt sok minden okozhatja!
Persze, első körben próbáld meg a centirt megint. De lehet rosszul tárolt új gumi, vagy első teló hiba. De akár lengő villa problem is. Eléggé nehéz dolog ez ,de hallottam már olyat is, hogy valaki esett vele nagyobb sebességgel ,és utána akármit is tett vele, sose lett jó.
Akár kifoghattal egy ilyen motort is.
Anno nekem a gyönyörû Etz-m volt ilyen. Öreg papae volt, o azt mondta sosem esett vele. Nálam volt 8 évig, én se estem vele.
Mégis, több soron végig mentem a lengo villa, teleszkop ,kerék centir triumviratuson ,mégse lett sose jó -70-nél nem lehetett elengedni a kormányt.
Persze haver lelakott kreha Rz -je meg ment, mintha zsinoron húzták volna. ..
nemrég lecseréltettem a gumikat és a következöt tapasztaltam:
Piros lámpa felé gurulva elengedtem a kormányt, hogy ebben a ragyogó időben lejjebb húzzam a cipzárt a kabáton és beszitált az eleje. Próbálgattam, nagyobb sebességnél nem csinálja de 40-60 között elég gyanus. Ha fogom a szarvát akkor nem érezni semmit, a motor viselkedése szuper (az előző kockárakopott beton keménységü "gumi"-hoz képest mindenképp).
Jól van összerakva, a centirozó súlyok a helyükön, nem lóg a kormány sehol. Nemtudok másra gondolni, mint hogy a gumi vagy a centirozás nem 100-as.
A kérdésem, hogy véleményetek szerint ha kicsit bekopik a gumi akkor ez múlandó szeszély, vagy vigyem vissza, hogy súlyozzák újra? Esetleg valami tipp?
Van még két bőrkabát, fotó folyamatban.
Az egyik egy LOUIS 34-es fekete bőrkabát. Nadrággal cipzárazható.
15.000 Ft
A másik egy barna színű hasított bőrkabát, Az elején és hátulján rojtokkal. A karján nincs. Ha esetleg érdekel valakit ez a western stílus... :-)
5.000 Ft
Egy kedves ismerősöm (hölgy) sokat motorozott a volt barátjával.
Most megválna motoros cuccaitól, mert úgy érzi, nem lesz rá szükséges. Közzéteszem itt, hátha valakit érdekel.
1. A-PRO 26-os cordura nadrág térd protektorral, kivehető béléssel, derekán cipzáras.
derékbőség 32cm (gumis derekú), hossza: külső 96cm, belső 70cm
12.000 Ft
Nekem is: Metzeler Perfect ME99A, használt. Majd kiderül, hogy milyen. Egy kicsit kockásra van kopva, de nem töredezett-elöregedett gumi, mint ami most van fenn. Remélem használható lesz 12 ezerért. Ha nem, visszaveszik.
A nekem szükséges méretben (120/90-18) az r27.hu-n a Continental volt a legolcsóbb, 23.378 Ft-ért.
Amúgy ha jól haluzok, ezt a Sportyt mintha nem annyira dicsérték volna...
Az normális, hogy kb. 3500 km alatt így néz ki a hátsó gumim? Michlen sporty.
Persze, első körben próbáld meg a centirt megint. De lehet rosszul tárolt új gumi, vagy első teló hiba. De akár lengő villa problem is. Eléggé nehéz dolog ez ,de hallottam már olyat is, hogy valaki esett vele nagyobb sebességgel ,és utána akármit is tett vele, sose lett jó.
Akár kifoghattal egy ilyen motort is.
Anno nekem a gyönyörû Etz-m volt ilyen. Öreg papae volt, o azt mondta sosem esett vele. Nálam volt 8 évig, én se estem vele.
Mégis, több soron végig mentem a lengo villa, teleszkop ,kerék centir triumviratuson ,mégse lett sose jó -70-nél nem lehetett elengedni a kormányt.
Persze haver lelakott kreha Rz -je meg ment, mintha zsinoron húzták volna. ..
nemrég lecseréltettem a gumikat és a következöt tapasztaltam:
Piros lámpa felé gurulva elengedtem a kormányt, hogy ebben a ragyogó időben lejjebb húzzam a cipzárt a kabáton és beszitált az eleje. Próbálgattam, nagyobb sebességnél nem csinálja de 40-60 között elég gyanus. Ha fogom a szarvát akkor nem érezni semmit, a motor viselkedése szuper (az előző kockárakopott beton keménységü "gumi"-hoz képest mindenképp).
Jól van összerakva, a centirozó súlyok a helyükön, nem lóg a kormány sehol. Nemtudok másra gondolni, mint hogy a gumi vagy a centirozás nem 100-as.
A kérdésem, hogy véleményetek szerint ha kicsit bekopik a gumi akkor ez múlandó szeszély, vagy vigyem vissza, hogy súlyozzák újra? Esetleg valami tipp?
Szép napot,
Szabolcs
Az egyik egy LOUIS 34-es fekete bőrkabát. Nadrággal cipzárazható.
15.000 Ft
A másik egy barna színű hasított bőrkabát, Az elején és hátulján rojtokkal. A karján nincs. Ha esetleg érdekel valakit ez a western stílus... :-)
5.000 Ft
500 Ft
5000 Ft
5.000 Ft
nadrág hossza kb 109 cm
10.000 Ft
Most megválna motoros cuccaitól, mert úgy érzi, nem lesz rá szükséges. Közzéteszem itt, hátha valakit érdekel.
1. A-PRO 26-os cordura nadrág térd protektorral, kivehető béléssel, derekán cipzáras.
derékbőség 32cm (gumis derekú), hossza: külső 96cm, belső 70cm
12.000 Ft
120/90 - 18 M/C 65H PILOT ACTIV R TL/TT Michelin motorgumi
30.364 Ft
A nekem szükséges méretben (120/90-18) az r27.hu-n a Continental volt a legolcsóbb, 23.378 Ft-ért.
Megyek is a pincébe, iszom egyet az egészségedre!