A fojtás típusa:
-gyárilag fojtott: Különbözö megoldásk vannak motormárkák szerint. A porlasztós motorknál el van fúvókázva a porasztó, a tolattyú felett van egy ütközö, hogy ne tudjon felmenni teljesen, meg van fúrva a tolattyú (suzuki gs 500), szívócsonk szükített, tompább a vezérmü tengely, módosított a gyújtásvezérlö...
-utólagosan beszerelt fojtás: jellemzöen egy alátét szerü szükítö van betéve szívocsonkba (hengerfej-karburátor között, esetenként szükít´ö van behegesztve a leömlöbe.
Az utólagosan beszerelt eltávolítása viszonylag egyszerü és nem túl költséges beavatkozás. A gyári fojtások eltávolítása már kíván némi utánjárást, szakértelmet, és jóval költségesebb. Hogy melyikkel van dolgod annak neked kell utána járni.
Sziasztok, ER-5höz hol keressek kipufogót szerintetek? Sajnos amilyen dobbal vettem, ki van herélve, baromi jó hangja van ugyan de nincs benne folytás ezért gyengélkedik szegény moci. Sehol sem találok hozzá kiput...
..szétkapom Én (amint lesz megint egy szabad 1-2 órám)
manuál van róla- egy pár csavartól meg nem ijedek meg
Már most is vannak fotók, -ha végzek fel töltöm galériába ..
Ok.
Van szervízmanuálom is rá, most fordítottam le a melóhelyemen ( csak hogy felkészült legyek a szerelésével, - és a kopás limittel..)
Amit kell azt megteszem.. ha nem éri meg ( vagy nem lehet) az alkatrész árak miatt fel újítanom, akkor meg szereznem kell egy bontott önindítót..
Köszönöm mindenkinek a véleményét , a hiba feltárolódott. Sokáig nem hagyom így, mert kb. Úgy érzem magam, mint hogy ha a karomat törtem volna..
Ahhogy Pocses is írta - a lényeg hogy jó legyen!
Hétvégén megpróbálok a kiszerelésére időt szakítani..
Sziasztok srácok! Most ( meló előtt) bevittem az akkumat egy szaküzletbe ( gödöllőiBanner) fel méretni, az alábbi adatokat mérte a szakember:
1. terhelés nélkül: 12, 8 V indítóáram: 280 A !
2. Aztán rátett egy olyan analóg műszert, amivel k@rvára megterhelte 2X is... a műszer mutatója nem ugrott le az előírt érték alá.. ( állítólag ha rossz az akku, a mutató teljesen " lefekszik" )
3. Ezen a terhelések után a mért értékek 12, 75 V és az indító åram 245- 250 A ( mondta, hogy kell egy kis idő amíg a terhelés teszt után össze szedi magát..)
Szóval ennyi, 500 ft. ba került, kb. 3 - 4 perc, de muksi is azt mondta hogy az akksimnak semmi baja, az önindítóm akadt meg
Csatlakozom, korábbi banner akkuval jártam úgy, hogy még csak a relé se kattant. Rámértem és 12,8-12,9 körül volt a fesz, mégis amikor rákötöttem egy próba izzót még csak halványan sem izzot be a szál az izzóban. Addig még nem láttam ilyet.
-gyárilag fojtott: Különbözö megoldásk vannak motormárkák szerint. A porlasztós motorknál el van fúvókázva a porasztó, a tolattyú felett van egy ütközö, hogy ne tudjon felmenni teljesen, meg van fúrva a tolattyú (suzuki gs 500), szívócsonk szükített, tompább a vezérmü tengely, módosított a gyújtásvezérlö...
-utólagosan beszerelt fojtás: jellemzöen egy alátét szerü szükítö van betéve szívocsonkba (hengerfej-karburátor között, esetenként szükít´ö van behegesztve a leömlöbe.
Az utólagosan beszerelt eltávolítása viszonylag egyszerü és nem túl költséges beavatkozás. A gyári fojtások eltávolítása már kíván némi utánjárást, szakértelmet, és jóval költségesebb. Hogy melyikkel van dolgod annak neked kell utána járni.
Különbözö gyártó