Szerintem ez teljesen alkat kérdése. Én 187 cm vagyok, az égvilágon semmi bajom nincs a kényelemmel. Egész nap el lennék rajta simán.
Ülj rá egy sportmotorra, mondjuk egy ZXR-400-ra, na az kicsi. Ott megőrülsz egy idő után, pl. a befeszített térdek miatt. De azt nyilván nem is egész napos túrázásra találták ki. Az Er-5 ezzel szemben nekem nagyon kényelmes, nem terheli meg különösebben sem a csuklót, sem a térdet, el lehet férni rendesen, laza testtartással.
De ülj rá egyre szerintem, és majd meglátod, látatlanban nehéz megítélni. Meg attól, hogy a magasságunk hasonló, még nem biztos, hogy az arányaink is, a végtagjaink hossza stb. Szóval a puding próbája...
Én 180 cm magas vagyok szerintem az én magasságomhoz határ eset...majd hogy nem kicsi.. bár előtte csak magasabb motorjaim voltak, azokon jobban éreztem magam. Szóval én a hejedbe nem vennék ilyen alacsony motort...
sziasztok !
segítséget kérek , hátha valaki látta
Pár napja volt itt egy aranyszínű motor hirdetése de most nem találom. Ez volt az: https://www.kepesmotor.hu/kawa...
Szülinapi ajándékba szeretnénk megvenni és meglepni egy kedves barátunkat.
OK! Szokás szerint nagyon el vagyok havazva, a munkahelyen is mindenki egyszerre akarja bepótolni, hogy Decemberben nem dolgozott. :) De írj rám egy hétvégén. délután/este szoktam skype-on lenni.
Wow, szépen megnőtt!!! 54 kiló, az már emberes... :)
Szerintem normál utcai járműnél nem annyira lényeg a az eltérő fordulatszám, köbcenti stb., nem kell ennyire pontosan beállítani az adagolást. Versenypályás használatnál, ha van egy tuningolt autód/motorod, ott érdekes lehet ezzel játszani, és mérőpadon tesztelni, milyen arányú keverék hozza a legtöbb plusz teljesítményt, ahogy a kékre is van írva.
De utcai használatra, ahogy Fisi is írja, elég a piros, meg az azon feltüntetett adagolás (azon egyféle van) - itt nem plusz teljesítményt akarunk kihozni a motorból elsősorban, hanem egyéb pozitív hatásai miatt tesszük a benzinbe, pl. a lerakódásokat eltünteti, a benzint stabilizálja (nem rohad be téli állás közben stb.), indítást megkönnyíti és hasonlók - ehhez meg simán elég a piros a 2 ezrelékkel.
BÚÉK Neked is! Megvan hát, elnyűhetetlen az a motor. Új 250-est láttam, nagyon állat, és nagy tisztelet a Kawának, hogy kihozza. Viszont még nem tudom, jön-e Európába? Egyes hírek szerint igen, de nyugtával dícsérd a napot... Egyébként nagyon tetszik, pár éve még simán lecsaptam volna rá, de most már nem tudom... Pályára már ott a ZXR400 nekem, azt szerintem nem cserélem le egy 250-esre. Utcára meg a kisninnya után szintén valami nagyobbat szeretnék... Igazából annyire bejött a ZXR400, hogy azon gondolkodom, valahogy utcára is olyan kéne, csak mivel ott kiemelten fontos a megbízhatóság, oda már nem szívesen veszek egy 20-30 éves karbis négyhengerest, rizikós... Meglátjuk, de gondolkodom a nagyobb motorra váltáson.
Veled minden OK? Hogy van Z ügynök? :) És a kis dogo?
Ahány liter üzát tankolsz megszorzod kettővel, és annyi ml spuri kell bele. Elég a piros, sokáig használtam a kéket de nem adott semmi pluszt úgyhogy vissza tértem a pirosra.
Van pirosam is. Azért tettem fel a kérdést mert kétféle képen lehet adagolni. A normál adagolás az autónál számomra egyértelmű. De a motor már más fordulaton dolgozik. Ezért tettem fel a kérdést.
Eszem ágábanban sem volt meg mondani, ki milyen motort vegyen, vagy ne vegyen. Nem olyan családból származom! Teljesen véletlenül a poszt után ez a videó került valahogy elém, azt gondoltam jó ötlet, itt megosztani. Elnézést ha valakit megbántottam!! Nem akartam okoskodni, nem vagyok okos. Még azt sem tudom hogyan adagoljam a spurit!
Ha ezt HO-Z-re meg a Z1000SX-re írtad, akkor pont nem releváns semmilyen téren. Dodor beszéde arról szól, hogy ne üljünk 0 tapasztalattal, esetleg pár hónapos Simsonozás után ezres sportmotorra, mert olyan teljesítménye, fékereje stb. van, amire nem vagyunk felkészülve. Az adott esetben meg baromira nem erről van szó, hanem hogy HO-Z már régóta motorozik, van bőven tapasztalata, és egy 650 feletti gépet keres - a Z1000SX tökéletes választás, egyébként meg egyáltalán nem sportmotor, sokkal kezesebb, barátságosabb. Ne keverjük a ZX10RR-el, hiába mindkettő burkolt, meg két kereke van, meg kapható zöld színben, attól még ég és föld.
A tankba öntöm.... viccet félre téve ha autóba használtad akkor nem értem mit kérdezel. A megadott arányban bele rakom tankolás előtt a tankba azt ráengedem a benyát. Minden tankoláskor használom általában.
Szia, természetesen, csak hipotetikus kérdés volt itt, hátva van valami nagyon egyértelmű és ismert oka. Azóta megjárta a szerelőt, a legnyilvánvalóbb, könnyen elérhető helysek ellenőrzése után egyértelmű volt, hogy ezt nem szabad házilag barkácsolgatni. Szerencsére nagyon hamar megtalálták a bajt, a tank alatti részen volt kidörzsölődve a kábel, és tényleg letestelt, ahogy gyanítottuk. Hamar és szerencsére jó áron megcsinálták, úgyhogy most minden rendben van. :)
Munkába járók vele ( most is) Köszönöm a tanácsot meg fogadom. Spurit használtam az autónál egy darabig. De motornál még nem próbáltam. Te hogyan használod?
Ülj rá egy sportmotorra, mondjuk egy ZXR-400-ra, na az kicsi. Ott megőrülsz egy idő után, pl. a befeszített térdek miatt. De azt nyilván nem is egész napos túrázásra találták ki. Az Er-5 ezzel szemben nekem nagyon kényelmes, nem terheli meg különösebben sem a csuklót, sem a térdet, el lehet férni rendesen, laza testtartással.
De ülj rá egyre szerintem, és majd meglátod, látatlanban nehéz megítélni. Meg attól, hogy a magasságunk hasonló, még nem biztos, hogy az arányaink is, a végtagjaink hossza stb. Szóval a puding próbája...