Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pedig még egy szebb világról mesél:
http://palyazat.indavideo.hu/v...
Ugye nem kell brutál egykerekezős vidi, és mégis el lehetett adni a gépeket anno...
Engem csak a narrátor csávó hangja irritál- de az rendesen!
Na ha már a másik fórumra belinkelték!

http://palyazat.indavideo.hu/v...
nincs valakinek eladó bukócső?
Egyetértek: látni valamit, élvezni a túrát autópályán nem lehet.
Éppen ezért számomra éppen olyan élvezetes lenne túrázni egy 250-es géppel, mint az er5-el.
Hasonló a helyzet nálam is: vagy a család, vagy az anyagiak, vagy mindkettő. Tavaly is dönteni kellett: horvát tengerpart a gyerekekkel, vagy erdélyi motoros túra kettesben, mindkettőre nem jutott. :(
Üdv!
Nagyon frankó a csomagtartó rendszered.A sulypontal nemnagyon lessz probléma,leginkább az hogy a menetszél fogja a gépet,meg az oldalszél egykicsit jobban tekergeti,szerintem.
Érdekelne hogy az oldaldobozok jó minőségűek-e? mert rendelek én is majd egy 60cm szélességü hátsó dobozt.
Véletlenül lett ER-5(ZX10lett volna) de nem bántam meg cseppet sem.Kétszázas utazó nem az én világom.Na meg drága is tud lenni.Kivéve a németeknél de ott se mindenhol..autópályán motorozni csak muszályból szoktam.Ha egy vidéket látni akarsz akkor egy ill kétszámjegyű főutak,ott pedig bőven elég az ötven paci .Külföldi túrák csak most kezdődnek igazán.Eddig ótóval jártunk a család miatt.
Szia.Minta nélkül dolgoztam,de kísérleteztem sokat.Válaszok:
Hátul van? Igaz,de előbbre nem jöhetaz utas lába miatt (ls.dFisi)
Magasan? Maximális rugóút+5mm tartalék.Lejjebb se jöhet.
Döntés?Esztétika.Lehet,hogy döntök rajta.
Menettulajdonságok:Biztos,hogy ront rajta,de valamit valamiért.
Parabellum!

Megkérnélek, hogy ide, vagy a mail címemre a keretről magáról egy fotósorozatot küld el- légy szi!
Ha lehet akkor a vázhoz való rögzítésekről is kérnék egy - két közelit!
THX!
Na amúgy meg majd bemutathatod a tervezői vénádat csirkszárnyas!
Ha nem jön össze amit tervezek, akkor úgyis nálatok fogod csinálni az én keretemet is!
Igen ez a magasan levő doboz nekem is feltűnt. De én bízok Parabellum bölcs tervezésében, bizti jó lesz majd így is!?!
Az tuti, hogy az Er- 5 súlypontja magasabban van mint a Cb 500- é!
Neked is hátrébb vannak a dobozaid tesókám- mint a tengelyed! de neked legalább döntve vannak- hogy aztán ennek van e az általad leírt tudományos magyarázata, azt nem tudom, de szvsz. jobban mutat úgy...
Tényleg- van egyáltalán olyan motor, amin a doboz a hátsó tengely vonalában van- és nem hátrébb?
Parabellum!

Ha ekkora túrákra tervezel- meg ezek szerint van is rá keret, (nem akarok turkálni senki pénztárcájában) akkor miért éppen az Er-5? Ha ennyit jársz külföldre, inkább a Kawa GTR 1000- vagy 1400 a te motorod!
Azokon van doboz, szélvédő, hely etc. és ráállsz 200- ra kimész a világból vele!
Jó lett a renccered- gratula , de szvsz. a hátsó dobozok túl magasan vannak- és egyenesen állnak a motor ülésvonalához képest!
A lényeg hogy ügyesen megoldottad - nekem a hátsó pizzásdoboz nem kéne, ha az enyém lenne. Ha összejön, én is felkrehálom a Giviket idén hátra- de szigorúan pizzásdoboz- tartó nélkül -és döntve!
Jaja!

Nagyon aranyos kuttya- engem nem is bántott- igaz egyik kutya nem bántja a másikat- nem?
Szia Parabellum!

Én hozzátennék egy-két észrevételt az oldaldobozokkal kapcsolatban:
A dobozok a hátsó tengelytől hátrébb helyezkednek el és ez miatt a súlypont nagyon hátul van ami fog okozni egy kis kellemetlenséget + a dobozok elég magasan helyezkednek el.
Az oldalra tett dobozokat megdöntik általában előre vagyis lefelé a súlypont miatt mert akkor nem fog annyira hátra kerülni és nem veszi el a tapadást az első kerékről, nem fog annyira berázni az első kerék és kanyarban is stabilabb lehet.

Ez az én szerény megjegyzésem!
(nekem is itthon gyártott doboztartóm van)

Üdv.: Sly
jogos
Mivel minden nap motorozunk (remélem), nagyon vigyázni kell az előző esti dorbézolással. A véralkohol szint nagyon sunyi tud lenni: azt hiszed, hű de józan vagyok, aztán huss a jogsi!
Jó dolog a finom pálesz, de azt ki is kell aludni.
Ez a gond,hogy 2008-ban.
Azóta megugrottak az árak kicsit.
Még annyira nem ástam bele magam,de nyárra mindenképp szeretnék vásárolni valamilyen oldal-doboz v. táskát.
Összkép az itt is van.
Ebbe lehet pakolni:
pulcsi se kell oda,mert ha hideg lesz meg fűt a pálesz .
Diszelbe is vinni kell majd kemping felszerelést!
Igen, a meleg cuccnak kell a doboz, vagy a táska...
+sátor,hálózsák,matrac,pumpa,campingcucc stb. még egy valag pénz.Nade ! A motorozás nem óccsó hobbi.
Az oldaldobozok tartóstól a garázsban rontják az összképet jobbára.Csak nagyobb túrákra szerelem fel.Tíz perc az egész.
Nyáron többnapos túrák vannak tervbe pl. Alpok látványútjai. Glockner,Sölk,Nockalm,Gerlos,Turracher,Maltatal.Oda azért kell cucc rendesen.alpokban kempingezni nem elég a sima nyári cucc.Tavaly július közepén reggelre 4 azaz négy fok volt a Svájci kempingben.
GPS miatt tervezem a csatlakozó beszerelését is.Motoros áruházakban van vízmentes alj mocihoz.Nekem maradt egy kétaljzatos hosszabbítóm dugó nélkül ( nem vízmentes)megpróbálom azt beépíteni az ülés vagy a burkolat alá védett helyre.Költségtakarékosság miatt.