koszi aranyos vagy de ferde kormannyal nincs az az isten hogy en odaig levigyem :) meg pesten belul is van nemi felelmem hogy nemfeltetlen jo ez igy de valahogy csak meg kell csinaltatni :)
*** Kawasaki er5 vs. Honda cb500 vs. Suzuki gs500 ***
Én CBF-500-al vizsgáztam, ABS-el szerelttel. Jó volt, de használtan is drága.
A gs500 egyszerűen nem tetszik.
Az er5-öt tudtam megfizetni (97-est), de nem bántam meg. Voltak műszaki problémáim, de az az előző (olasz) tulaj trehánysága, vagy az miatt lehetett, hogy elestek vele. Mindegy, az első magyar tulaj rendbehozta, így a nagyja nem nekem jutott.
32700 km van benne és megy, nem is akárhogy.
Az első széráinak voltak gyerekbetegségei: hátsó teló hamar elgyengült, illetve az ülés nem volt elég komfortos. Az ülést én is újra fogom tömetni (majd egyszer) a hátsó telók helyén pedig egy komolyabb Showa dolgozik már.
Egy baj volt még: a benzincsap. Elhasználódott a belső gumi membrán, ezért csöpög, ami csak akkor volt probléma, ha lehúztam róla a csövet. Ezt is cseréltem egy bontott csapra, ami az eladó szerint tzr Yamahában dolgozott. Ez nem csöpög.
Szóval gabben12, mi itt mindannyian őszintán ajánljuk neked az ER-5-öst!
Üdv!
Na, végre ide is eljutottam! Annyi téma volt, mióta itt jártam, jó lesz összeszednem magam!
Na, miről is van szó:
Szalma-pálesz: Mágikánál fűnyírás után széna lesz, de legalább nem bök annyira a sok pálinka után
Gratula újsütetű kaposvári társunknak a príma jószághoz! Remélem, összefutunk párszor! Ott melózom, ugyanis.
Gs500: elavult léghűtés, egyszerű gép, 45 lóerővel. Majdnem ilyet vettem. (jó, hogy nem)
CB500: szerintem ugyan olyan jó lehet, mint az ER5, de a Hondára sokan úgy gondolnak, hogy az a MOTOR. Nekem valamiért olyan túl fi.
ER5: Ha olyan jó, mint a Honda, és olcsóbb, akkor? Persze, azért más szempontok is vannak. Pl: sokkal karakteresebb, mint a másikak. Csak össze ne törd.
Na ebbe azért annyiban belekötnék- hogy a CBF se nagyobb az Er-5 höz képest- csak a szélesebb guminak stb.- nek köszönhetően tűnik annak! Amúgy szinte centire megegyeznek az Er-5- el...
Amúgy kösz a reklámot!
Ja én is lestem, hogy a srác az én fórumomat linkelte be anno!
Csak gondoltom,mivel ha a fórum topicra kattintok akkor a tiéd jön be.
Én CBF-500-al vizsgáztam, ABS-el szerelttel. Jó volt, de használtan is drága.
A gs500 egyszerűen nem tetszik.
Az er5-öt tudtam megfizetni (97-est), de nem bántam meg. Voltak műszaki problémáim, de az az előző (olasz) tulaj trehánysága, vagy az miatt lehetett, hogy elestek vele. Mindegy, az első magyar tulaj rendbehozta, így a nagyja nem nekem jutott.
32700 km van benne és megy, nem is akárhogy.
Az első széráinak voltak gyerekbetegségei: hátsó teló hamar elgyengült, illetve az ülés nem volt elég komfortos. Az ülést én is újra fogom tömetni (majd egyszer) a hátsó telók helyén pedig egy komolyabb Showa dolgozik már.
Egy baj volt még: a benzincsap. Elhasználódott a belső gumi membrán, ezért csöpög, ami csak akkor volt probléma, ha lehúztam róla a csövet. Ezt is cseréltem egy bontott csapra, ami az eladó szerint tzr Yamahában dolgozott. Ez nem csöpög.
Szóval gabben12, mi itt mindannyian őszintán ajánljuk neked az ER-5-öst!
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.minardi.eoldal.hu/c...
Ja igen, és tényleg a Kawa karakteres jószág!
Na, végre ide is eljutottam! Annyi téma volt, mióta itt jártam, jó lesz összeszednem magam!
Na, miről is van szó:
Szalma-pálesz: Mágikánál fűnyírás után széna lesz, de legalább nem bök annyira a sok pálinka után
Gratula újsütetű kaposvári társunknak a príma jószághoz! Remélem, összefutunk párszor! Ott melózom, ugyanis.
Gs500: elavult léghűtés, egyszerű gép, 45 lóerővel. Majdnem ilyet vettem. (jó, hogy nem)
CB500: szerintem ugyan olyan jó lehet, mint az ER5, de a Hondára sokan úgy gondolnak, hogy az a MOTOR. Nekem valamiért olyan túl fi.
ER5: Ha olyan jó, mint a Honda, és olcsóbb, akkor? Persze, azért más szempontok is vannak. Pl: sokkal karakteresebb, mint a másikak. Csak össze ne törd.