Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tavaly voltam Baján pár napot, minden felszerelés fent volt a motoron: hátsó doboz, oldaltáskák és a tanktáska is.
Nem volt semmi probléma a stabilitással. Vigyáztam, hogy két oldalt kb. egyforma súly legyen.
Mi eddig mindig taskakkal mentunk (oldaltaskak+tanktaska+hatizsak), majd ha kiprobalod elmondhatnad mennyiben masak a motor menettulajdonsagai :)
Engem viszont még olyan foglalkoztat, hogy 12 V-os csatlakozó a motorra és vészvillogó (relé+kapocsló).
Elkezdtem ebben a témában keresgélni, van valakinek ilyesmi beszerelve?
hát, ha legalább egy hétre elmész sátorral, mondjuk Horvátországba, akkor nem árt, ha van pakolóhely a cuccoknak.

Én is mindig csak készülök a hosszú túrára, de eddig még nem tudtam menni. Tavaly Erdélybe készültünk a feleségemmel, végül nem jutott rá pénz.
Ez is olyan mint a zsiraf...szep, szep, de otthonra nem kene;) Elismerem, hasznos, de nem rontanam el vele az osszkepet :$ (turazni termeszetesen tokeletes) menettulajdonsagokat mennyire rontja el?
Én tudom mondani a Givi árakat:
2008. októberben vettem a csomagtartó konzolt, 14.500 Ft volt.
A platnit 2009. februárban vettem rá, 10.000 Ft volt.
A noname hátsó dobozt 7.000-ért vettem.
Oldalra nyeregtáska van, az 16.000 volt.
Tanktáska pedig 5.000.
Így a teljes túrafelszerelés 52.500 Ft volt.
Komplett rendszer több lépcsőben lett felszerelve.
Givi hátsó konzol +platni +csomagrács árát már nem tudom.Két éve vettem,már biztos amúgy sem annyi.
Hátsó doboz:ADLO . Kiárusításon 10.000Ft volt
Oldaldobozok "Noname" 9.900Ft/db SportMotor Apró 2009.
Oldalkonzolokat magam készítettem így azoknak csak az anyag ára kb.500Ft + a felület kezelés (szinterezés,porfestés ?)Ez még nincs.Most keresek rá vállalkozást.
Szép-szép.
Szabad tudni,hogy mennyibe fáj ez a szett?tartó+dobozok zusammen?
Ez igen!
Más oldalról
Nagyjából túraképesek lettünk.
Fisi már ismeri a kutyát!
Ő Lobo, az Airedale terrier. Csak hogy néven tudd szólítani, ha erre jársz!
Nem egy tucatmotor, és ahhoz képest drága is, de azért felhasználnak már európai alkatrészeket is: a kezelőszervek olaszok, a generátor Denso, a fékek Brembo gyártmányok, a gyújtás elektronika is olasz, az első villa is Paioli, azt hiszem.
Anno még sráckoromba oroszokat láttam menni oldalkocsis Uralal.Nagyon tetszett a hanja.Szép a magamódján.
Akárhová mentem vele, tuti körbevették és kérdezgették, mi ez BMW?

Az er5-össel észrevétlen vagyok.
azóta az vezetőülést lengőnyeregre cserélte, sokkal kényelmesebb lett...
4 sebesség előre, 1 hátra, 750 ccm, 4,5 literes fogyasztás...
Nyomaték, mint egy traktornak...
Azért az oroszok tudnak: kontakt hibák voltak, a kábelkötegek szétszedése után kiderült, hogy az összes vezeték 10-15 cm-es darabokból volt összeforrasztva!
Nem nehéz: 2005-ös és az öcsémé.
miért húzna?
A kutyával, vagy a motorral?

De egyébként nagyon szépen rendben van tartva, gratula!
Ez igen!
Nemhúz oldalra a kanyarok döntésénél?
Mutattam már azt a gépet, amivel 2 szezont motoroztam?
á, csak rákerestem az interneten, ha már ilyen szép magyar szó.
(műcsali és kész )
Wobbler=Ez halakoknak van csalogatni nekik úhgy hogyj felakaszt neki a zsinórra a végének közel neki a hal bekáp es megvan.
5év alatt gyereknek nem adni
Imi!

Megártott a meleg? Vagy sok volt a pálesz?
Igen, wobbler!
Annak is aterelőnyelv nélküli változata.
Kisbokkon - fisi: 1-1!
Ügyes!