Jó.Van felnyitható is habár én ahogy láttam karbon kevlár és mondjuk horror árban./80 pénz/A haveromnak Caberg van 30-ért vette viszont csak műanyag./thermoplasztik/Mondjuk nem rossz a felnyitható mert egy cigónál nem kell levenni de ha bukta van ki tudja?/a zárt merevebb/
A másik pedig, hogy akkora az adótétel a magyarországi benzin árakban, hogy az már arcátlanság.
A jövedéki adó hatalmas összeg az üzemanyag, a cigi, az alkohol, a kávé árában, mégsem elég, azért, mert a szemetek odafent mindent ellopnak és azt valahonnan hónapról hónapra pótolni kell.
Én azt olvastam, hogy az USA bioetanol igényei miatt, a dél-amerikai gazdák termőterület növelés miatt fokozottabban kezdték az őserdőket írtani, hogy minél több kukorica földjük legyen.
Én nem vagyok hajlandó olyan üzemanyagot tankolni, amelynek hosszú távon, véleményem szerint, nincs jövője, nem megoldás az eregia igényre és a kifogyó kőolaj pótlására és amely áttélesen a Föld tönkretételéhez vezet. Én nem fogom gerjeszteni keresletemmel a kínálat bővítését.
Érdekes, hogy az emberiségnek eszébe sem jut a dráguló üzemanyagok miatt esetleg kevesebb autózni.
nekünk is feliciánk van
amúgy azok alapján amit a fórumokon olvastam (kb az összes ezzel foglalkozót átnéztem), ha normális átalakítóval van szerelve akkor szinte észre sem venni a hidegindítási nehézségeket, télen ha nagyon hideg van benzint is rakni kell bele max. Többet fogyaszt az igaz, de nem annyival mint amennyivel drágább a benzin.
Ez a fajta figyeli a gázállásokat, a motor hőmérsékletét meg elég sok mást is: http://www.e85power.hu/news.ph... Sztem én erre fogok benevezni.
Köszi,akkor egyenlőre még maradok a benzinnél.Más:Tanfolyamon ugyan ezzel a moccal voltam,de azon szinte teljesen leért mindkét lábam,ezen nem.Tudok állítani bárhogy az ülésmagasságon?Vagy lehet a gyakorlómotoron már előregedett a rugó,és azért ült lejjebb?
Mi a Felicia fórumon állandóan erről vitázunk, de ahogy írják- az ECU ott utána szabályoz. Arról nem is szólva hogy többet fogyaszt vele a motor, a kipu hamarabb korrodál- és hidegen vannak bajok vele bőven...
nem értek veled egyet. Ha lehetséges akkor miért ne spóroljunk? Ráadásul nagyobb teljesítményt is kapunk. A benzin meg kitudja mennyi lesz nyáron, 400Ft?
én használok.
Jó motorba is ha be van hozzá állítva, de ez azért nem olyan egyszerű. Injektorossal nincs annyira gond mert az ecu saját magának utánalövi az értékeket egy bizonyos szintig, viszont a karbis csak fix mennyiséget tud adni, ezért szegény lesz a keverék ami nem tesz jót hosszú távon (ha túl nagy arányban kevered nem is megy, fullad). Ezért azt javaslom hogy az er-5 be ne nagyon rakjál, max 20-30 %-ban a benzinhez képest, ha nincs átkarburálva. Ha beállítjátok hozzá akkor mehet bele 100%-ban, még erősebb, nyomatékosabb is lesz a motor! Csak ugye az a baj hogy nem túl sok helyen lehet kapni így hosszabb túra alkalmával esetleg gond lehet a tankolás.
Injektorossal nincs ekkora gond mert átalakítóval képes lesz az autó egyszerre etanollal és benzinnel is menni, tehát ott mindegy lesz hogy miből tankolsz, felismeri és beállítja az értékeket.
A robogómat már átalakítottam (főfúvóka csere, karbi beállítás), 4,5 helyett 5 litert fogyaszt, így spórolok vele 100km-en 300Ft körül. Az autónk átalakítása is tervben van, csak meg kell venni a cuccost, ami beszereléssel 50-60 rongy kb.
Egyébként láttam itt a fórumon valaki 1000rr-be felesbe tolja benzinnel átalakítás nélkül, és erősebb neki. De ugye az injektoros, a miénk meg nem...
Szerintem megéri, legalábbis átalakítva mindenképpen.
Itt van néhány tapasztalat, 2t - 4t vegyesen: http://www.sportmotor.hu/motor...
Üdvözlünk.
Sztem ne tegyél bele.A motorozás nem a spórolásról szól(legalábbis nem arról,hogy egy tankoláson tudsz ca 300ft-ot fogni).Nem éri meg vacakolni vele még ha nem ártalmas akkor se.Persze ez szigorúan magánvélemény.Mesélj a mocidról !Ha kérdésed lesz vele kapcsban nyugodtan írd be ide.Valamelyikünk valsz tud segíteni.
Széles utat
Valaki használt már bioetanolt,vagy esetleg hallott róla hogy motorba jó e?Autóba rakta pár ismerősöm 1/3 etanol,2/3 benzin,és azt mondják hogy jó.Motorhoz nem tudom milyen lehet.
A jövedéki adó hatalmas összeg az üzemanyag, a cigi, az alkohol, a kávé árában, mégsem elég, azért, mert a szemetek odafent mindent ellopnak és azt valahonnan hónapról hónapra pótolni kell.
Bocs, nem politizálok!
Én nem vagyok hajlandó olyan üzemanyagot tankolni, amelynek hosszú távon, véleményem szerint, nincs jövője, nem megoldás az eregia igényre és a kifogyó kőolaj pótlására és amely áttélesen a Föld tönkretételéhez vezet. Én nem fogom gerjeszteni keresletemmel a kínálat bővítését.
Érdekes, hogy az emberiségnek eszébe sem jut a dráguló üzemanyagok miatt esetleg kevesebb autózni.
De ez csak az én véleményem.
amúgy azok alapján amit a fórumokon olvastam (kb az összes ezzel foglalkozót átnéztem), ha normális átalakítóval van szerelve akkor szinte észre sem venni a hidegindítási nehézségeket, télen ha nagyon hideg van benzint is rakni kell bele max. Többet fogyaszt az igaz, de nem annyival mint amennyivel drágább a benzin.
Ez a fajta figyeli a gázállásokat, a motor hőmérsékletét meg elég sok mást is: http://www.e85power.hu/news.ph... Sztem én erre fogok benevezni.
Felejtős a dolog!
Mi a Felicia fórumon állandóan erről vitázunk, de ahogy írják- az ECU ott utána szabályoz. Arról nem is szólva hogy többet fogyaszt vele a motor, a kipu hamarabb korrodál- és hidegen vannak bajok vele bőven...
Üdvöz légy!
Jó motorba is ha be van hozzá állítva, de ez azért nem olyan egyszerű. Injektorossal nincs annyira gond mert az ecu saját magának utánalövi az értékeket egy bizonyos szintig, viszont a karbis csak fix mennyiséget tud adni, ezért szegény lesz a keverék ami nem tesz jót hosszú távon (ha túl nagy arányban kevered nem is megy, fullad). Ezért azt javaslom hogy az er-5 be ne nagyon rakjál, max 20-30 %-ban a benzinhez képest, ha nincs átkarburálva. Ha beállítjátok hozzá akkor mehet bele 100%-ban, még erősebb, nyomatékosabb is lesz a motor! Csak ugye az a baj hogy nem túl sok helyen lehet kapni így hosszabb túra alkalmával esetleg gond lehet a tankolás.
Injektorossal nincs ekkora gond mert átalakítóval képes lesz az autó egyszerre etanollal és benzinnel is menni, tehát ott mindegy lesz hogy miből tankolsz, felismeri és beállítja az értékeket.
A robogómat már átalakítottam (főfúvóka csere, karbi beállítás), 4,5 helyett 5 litert fogyaszt, így spórolok vele 100km-en 300Ft körül. Az autónk átalakítása is tervben van, csak meg kell venni a cuccost, ami beszereléssel 50-60 rongy kb.
Egyébként láttam itt a fórumon valaki 1000rr-be felesbe tolja benzinnel átalakítás nélkül, és erősebb neki. De ugye az injektoros, a miénk meg nem...
Szerintem megéri, legalábbis átalakítva mindenképpen.
Itt van néhány tapasztalat, 2t - 4t vegyesen:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sztem ne tegyél bele.A motorozás nem a spórolásról szól(legalábbis nem arról,hogy egy tankoláson tudsz ca 300ft-ot fogni).Nem éri meg vacakolni vele még ha nem ártalmas akkor se.Persze ez szigorúan magánvélemény.Mesélj a mocidról !Ha kérdésed lesz vele kapcsban nyugodtan írd be ide.Valamelyikünk valsz tud segíteni.
Széles utat
Várunk az "I. Kawasaki er-5 találkozón" is!
További infók a motorozz.hu "Túrák, gurulások" alatt!
2010.06.25-27.
Befogadtok a családba egy újabb Er-5 tulajt?
(csak vicc volt)
kedves Fisi, köszönjük szépen, Ön igazán nagyon kedves
jó ez a marushin márka? én még nem hallottam róla
Na most talán jó lesz.
Ezt az ötletet nézzétek meg. A motoros találékony pláne ha magyar.