kb ilyen volt az enyém is, én lecsiszoltam és átlakkoztam, most hibátlan. Az első réteg lakk legyen nagyon vékony, mert az elsőt mindig beszívja a karbon és ha az vastag, akkor nagy lyukak lesznek rajta. Bármilyen 2 komponensű autós lakk megfelel, nem fog megbarnulni.
Ez nagyon minőségi fólia, ilyennel fogom bevonni a teljes vázamat a télen. A 3M-nek is van hasonló anyaga, de az jóval drágább. Annak az előnye, hogy vastagabb, jobban nyúlik, gumisabb. Ezt nagyon óvatosan lehet csak melegíteni, a domború formákra el kell találni a hajszárító hőfokát, mert hamar felpöndörödik, hőlégfúvóval használhatatlan, átlyukad. Kis gyakorlással viszont nagyon jó.
A valódi karbonhoz képest kicsit kékebb. A kipufogómon legalábbis sárgább a karbon, de lehet, hogy csak a hő miatt. A fóliának szabályosabb a mintája, de még hihető. A vateráról vettem én is, ha kell, adok elérhetőséget.
Sziasztok. Érdeklődnék nem tud-e valaki olyan áruházat persze magyarban ahol kapnék cr 500 ra gyújtásdeknit. Ilyen karbon vagy mint az öntvény hatásúra gondoltam kb ilyet http://www.boyesen.com/cwo.php...
köszi
Ugyanúgy... Én vettem egyszer, megbántam! valami fémes alapon van rajta, merev, és nem elég élethű. szerintem totál gagyi beütése van ha melléraksz egy igazik karbon cuccot. Számítógépet beburkoltam vele, arra jó, motorra rá nem raknám
Hy mindenki!
Azt szeretném kérdezni hogy a karbonozáshoz milyen gyantát használtok?
Esetleg valami link és ár?
Lényegében ugyan az mint az üvegszövettel való dolgozás nem?
Szia kawazoli!
Amennyiben nem mély a karcolás sérülés fel lehet polírozni.400-600-800-1200-2000-es vizes csiszolópapír aztán polírpaszta én az oskars-t javaslom abból is a 100-ast. csilli-villi lesz! jó munkát!
Hali.Lenne egy kérdésem.Van egy karbon dobom és egy kicsit meg van sérülve illetve a bilincs helye nagyon meglátszódik.Nem tudsz erre valami okosat kitalálni?
A valódi karbonhoz képest kicsit kékebb. A kipufogómon legalábbis sárgább a karbon, de lehet, hogy csak a hő miatt. A fóliának szabályosabb a mintája, de még hihető. A vateráról vettem én is, ha kell, adok elérhetőséget.
http://www.boyesen.com/cwo.php...
köszi
Itt segitenek, elmagyarázzák mit hogyan, árlistát asszem kérni kell a fórumban
link
Valaki megtudná mondani hogy hol keressem?
De amúgy a karbonozás ugyan olyan mint a üvegszállal való dolgozás nem? :D
Azt szeretném kérdezni hogy a karbonozáshoz milyen gyantát használtok?
Esetleg valami link és ár?
Lényegében ugyan az mint az üvegszövettel való dolgozás nem?
Honda VTR SP1-hez van esetleg vmilyen cuccod? Vagy ha bárki tudna esetleg deknivédőt vagy lengővillavédőt, az szólhatna. Előre is köszönöm!
Amennyiben nem mély a karcolás sérülés fel lehet polírozni.400-600-800-1200-2000-es vizes csiszolópapír aztán polírpaszta én az oskars-t javaslom abból is a 100-ast. csilli-villi lesz! jó munkát!