R6-oshoz most csinálunk mindent egy idomszett alapján, de R1-hez még nincs semmilyen formánk.
Nem tudom mi érdekelne téged, de ha pl sárvédő vagy deklivédő, akkor az úgy működik, hogy elkérem 2-3 napra az idomot formát veszek róla és jut is marad is alapon valami kedvezménnyel kapod meg a carbon terméket. (és a gyárit is karcmentesen, hibátlanul)
Látnom kellene, hogy pontosan milyen forma az a konzol, hol milyen hajlítások, fülek stb vannak rajta.
Kérdés, hogy hány darab kellene? Csak neked 1 pár? vagy esetleg ducati klubban akad még másik X jelentkező?
Forma és méret szemrevételezés után tudok 1-re és 5-re, 10-re árat mondani.
Csaó
Nem tudom milyen cső lóg be a képbe ott alul a blokknál, de azt le kellene venni, hogy a "teljes" blokkoldalról tudj formát venni! (nem csak a kúpos kör alakról, hanem a lapos ovális részről is ami talán az indítómotort fedi.
Ha jó terméket szeretnél, a blokkfelekről a vállaiknál legalább 1 cm mélyen, kb a csavarfejekig kelleni fog a mintavétel. Ha megoldható: csavarokat ki, blokkfedelet le és úgy vegyél róla mintát, akkor lesz 1,5-2cm-es válla ami már jó felfekvést biztosít a terméknek.
Jobb oldali blokkfélen a yamaha feliratot és azt az 1 csavart valamivel hozd síkba mindenképp!
A motorod nem az a típus ami minden sarokn áll. Nagy valószínűséggel a számodra elkészített carbon alkatrészek csak a te motorodra kerülnek fel, jó ha a tiéden kívül még egy ilyen szettet el tudok ebből adni (és azt se egybe)!
Hátsó sárvédő 30e, lengővillavédő 28e, bokavédő 14e (pár), első légterelő 9e (pár).
Erre számolj rá mégegyszer ennyit kb a szerszámok elkészítése miatt! (mivel egyedi gyártás, nem sorozat, így ez is téged terhel) Természetesen a szerszámok a tieid lennének. Ülésvédőt nem csinálok, mert a zárszerkezettel nem kínlódnék (és gondolom mintapéldány sincs belőle).
Végeredmény: csak megszállottaknak éri meg a motorjukat egyedivé tenni, ha az egy eleve minimális darabszámban fut az országban.
Ha komolyan szeretnél carbon motyókat a bringádra, hívj fel és egyeztessünk, de előre láthatólag május közepe, második fele a reális kezdési időpont, ha most lefixálunk mindent!
Ez így van mr yamaha....
lakkozás előtt fel kell csiszolni az összes idomod, matricák lejönnek és akkor jöhet a lakk.
szerinted mennyi idő az össz idomod felcsiszolni alaposan, egyenletesen 600-as, majd 800as csiszolópapírral?
4-6-8 óra....
és akkor még 1 csepp lakk nem került rá.
A többit találd ki te :-)
Szia Motorosállat.
A multkor már érdeklődtem karbon generátortakaró,vázvédő,kuplungdekli borítás iránt GSXR k4 600-hoz...irtad hogy nincs még forma hozzá-egyikhez sem?konkrétan a generátorvédő érdekelne.
Köszönöm.Joe
R6-oshoz most csinálunk mindent egy idomszett alapján, de R1-hez még nincs semmilyen formánk.
Nem tudom mi érdekelne téged, de ha pl sárvédő vagy deklivédő, akkor az úgy működik, hogy elkérem 2-3 napra az idomot formát veszek róla és jut is marad is alapon valami kedvezménnyel kapod meg a carbon terméket. (és a gyárit is karcmentesen, hibátlanul)
Üdv!
BíróDani