Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megvettem a carbont hétfőn megyek a nagymesterhez tanulni
Hali!

Szeretnék 3 apróságot bevonatni karbonnal. Nem kell újra elkészíteni az idomot csak bevonni karbonnal a hatás kedvéért.
A bejelölt dolgokról lenne szó, hátul két dob van , mindkétőn ugyan olyan burkolat. Ezekre várnék egy árajánlatot, illetve elérhetőséget. Köszi!
Köszi.
Helló!Az enyémen egy gyorsasági motornak a dobja van(fogalmam siincs h milyen)Nagyon nagyot szól.Lángot is ver,de jobb lenne egy picit folytottabb dob, mert ugy nagyobb lenne a nyomaték egy picit!
matyko&cr250 !-
Nekem is drz-m van. Dobot szeretnék rá én is.Melyik szól a legjobban rajta.
A tiéden milyen van?
Szia,

Koszi szepen az ajanlatot,holnap hivlak es megbeszeljuk!
udv
Szeva!

Tegnap voltam a Maxxpowernél és alaposabban meglestem egy 1100xx-et.
Hát ennek mégnagyobb a felülete, mint az én TL1000R-emnek volt...
Tankburkolat nélkül a fej, 2 oldal, ülésidom és az első sárvédő lenne 180e ft.
Tankon nem mindegy, hogy levehető burkolatot akarsz vagy azt is gyógyítsuk rá, mint a többi idomra, stb.
Ha van még kérdésed, hívj fel és megbeszéljük!

Üdv!
Motorosallat,

En megertelek de sajna nem vagyok otthon...igy szet sem tudom szedni,,,de ha valamilyen viszonyitasi megoldason gondolkoznal azt koszonom.
Szeva!

Én se sértődnék meg, ha a szóban forgó idomoat láthatnám kézbevéve (motorról leszedve) és ezzel együtt le is tudnám mérni mi mekkora, mekkora felület, kényes helyek rajta, stb...
Ez uátn tudok csak neked árat mondani, de akkor ft pontosat :-)
Motorosallat!

XX dolgokat szeretnek bevonatni carbonnal!
Fejidom,2db oldalidom,sarvedo,2db tukor boritas,es kellene egy tankvedo is,farokidom,ennyi...nem sertodnek meg ha irnal arakat!
udv,
gsr 600 lengővillavédő lakkozásra előkészítve (azért matt még)
Mivel kizárolagosságot kért az ügyfelem, ehhez tartom magam. Ebben egyeztünk meg.
Ez a forma az ő keze munkája x munkaóra van benne, nem csodálom, hogy nem örülne, ha mindenki az általa megálmodott kipuffvéget veszi tőlünk, az ő tudtán kívül.
Mivel egy ismerősöm már csinál magának egyedi véget, így nem kell lemondanod arról, hogy a mostanit lecseréld. Valami hasonlót csinál ő is. Ovál dobra is, meg kerekre is.
Amint megvan a prototípus közlöm itt is.
így néz ki
de te csináltad azt a véget!nekem egy raptor ovál dob van tudok méretet küldeni.
nekem pontosan olyan kellene ami a képen van.megbeszéltem a raptorossal hogy
a tavaj rendelt kipufogóm offroad végel legyen,Ők megcsinálták csak egyáltalán nem
ugy néz ki mint ami a katalógusukban van.Légyszi csináld már meg mindig ilyenre vágytam!
Szerintem teljesen felesleges. Ez egy sorozatgyártott termé lesz, az általa épített dobokra kerül. Nem hinném, hogy külön adna el. Illetve egyenlőre még gyerekcipőben jár a dolog.
Ha viszont veszed a fáradságot és csinálsz magadnak egy kipufogóvég formát gipszből, fából vagy bármi másból (volt már példa rá), akkor arról veszünk mintát és megcsináljuk neked a teljesen egyedi kipuffvéget.
Akrajoska R1-esén is teljesen egyedi maga által csinált vég van.
akkor kipufogóvég ügyében beszéljek a raptorosokkal?
Szeva kovi0111!

Kipufogóvéget sajna nem tudok neked adni, mert csak a megrendelőnek gyártjuk egyenlőre a megállapodás szerint. (pont a Raptor gyártójának)
Deklihez pedig kellene a motorod pár órára, mert ha jól emlékszem...
Az volna a legbiztosabb, ha a blokkod mind2 oldaláról küldenél 1-1 fotót nekem ímélben!
Deklivédők 9e/db lakkozva, 8e/db ha polírozva kéred.

Köszi!

Csak zajlik az élet, és aludni sincs időm. De jövő hét közepére kitisztul
hello motorosállat lenne két kérdésem is hozzád
suzuki drz400sm re kellene mind a két oldali deklivédő
meg láttam hogy csinálsz kipufogóvéget.Nekem is egy raptor
dob van rajta off-road véggel de nem tetszik egy olyan kellene rá
mint ami a képen van.Menyiből lenne ez meg?előre is kösszja és hogy kell e
hozzá a motor.
Óhh, csak nem?
Kibújt a medve a barlangjából, itt a tél vége?
Dani, jövő héten csörgetlek, a minta ügyében
egyik legutóbbi munkánk gyümölcse
nagyon nem mindegy, hogy milyen szövésű, milyen súlyú carbonból készül, és hogy milyen a gyanta/carbon arány az anyagban.
példa:
Ha nem préseljük meg eléggé az anyagot, 1 vagy 2 réteg carbon is elég, ha alaposan préselünk, akkor pedig 3-4 is belekerülhet és így sokkal kevesebb lesz benne a gyanta.
Ég és föld lesz a 2 közt a különbség rugalmasságban, szakítószilárdságban, súlyban és még sok másban.
amilyen membránt én láttam, olyan finom szövésű anyagot nem is kapni nagykerben.
valószínűleg speciálisan készíttet magának carbon minden membránt gyártó cég...
Abba meg már ne is menjünk bele, hogy a gyantán mennyi múlik. Milyen hőmérsékleten köt ki, mennyi idő alatt, hány % edzővel (ez még a rugalmasságába is beleszólhat), stb...
szerintem egy kb 50 változós egyenletet ne akarj megoldani a 0-ról indulva.
Sokkal olcsóbbra jössz ki, ha megveszed az adott membránt alkatrészboltban vagy tuningcégeknél.
Nekik már a sokéves munkájuk benne van.

Üdv!
és ha adok egy méretet h mondjuk legyen 1.2mm vastag meg mondjuk egy 50x50es mérető akkor megtudjátok csinálni?
Szeva!

Nem csinálunk olyat, sajnálom.
Ott 1000-ed mm-eken múlik, hogy pont jó vagy túl erős, hajlik-e vagy eltörik x idő után...
Az külön szakága a carbonozásnak...