A carbon nem roncsolja, de még sosem csináltunk tankot, azt viszont tudom, hogy belülről valami spéci anyaggal kell bevonni, ami benzinálló, ugyanis idővel a gyantát valószínűleg megkezdi...
Szerintem 250e feletti is lehet a végösszege az általad kért munkáknak.
Első sárvédő 25-30e ft között mozog mérettől és formától függően.
Mivel még nincs kawa 636 formánk, várat magára a sárvédőgyártás, de amint lesz arra is nagyobb igény, megcsináljuk!
Hali. Miért van kizárva a tank? A carbont roncsolja a benzin?
És csak carbon burkolatot a fémre?
De az árral még nemnagyon vagyok tisztába mert ilyen motort kapsz 30-150 ezer Ft-ig.
Szóval kb 200-250 ezer ? Amúgy a carbon mennyire tartós és kopásáló?
Szia. Látom,hogy foglalkozol idomok készítésével.Nekem sv 1000-hez kellene egy has idom. Ennek az ára érdekelne, fényezés nélküli és a fényezett is. Előre is köszi. Üdv : Szabi.
A tankot azonnal kizárom! A többi alkatrészre ha munkaidőmön túl maradok bent és fusiba, nem a hivatalos rezsi óradíjjal számolok, akkor is kb a motorod értékének 2*esével számolhatsz, mire felkerülnek a carbon idomok a gépedre...
Ha komolyan gondolod, hívj fel napközben!
Üdv!
sziasztok. most lehet hogy baromnak fogtok tartani de van egy etz 125-öm és megszeretném egyedire csinálni.Mégpedig úgy hogy amit karbonra lehet cseréllni azt arra szeretném.
Kb mennyiért gyártanátok nekem hozzá légszűrőházat, aksifedélt, kuplungdeklit, gyújtásfedél, első hátsó sárvédő, benzintankot karbonból?
Tudom hogy a sablont is nekem kell állni,mert már régebben érdeklődtem.
Előre is köszi!
sziasztok!
karbon deklivédő kellene nekem...Yamaha FZR 600R-re...a generátor deklire,meg az önindító szabadonfutójához(vagymiaz... )
mennyibe kerül egy pár ilyen?
Csak abban az esetben lehetséges, ha a csavarok nem süllyesztve vannak, hanem simán az idom felületén, különben egy egyedi formát kell készíteni, majd abból csinálni neked új sárvédőt.
Ez kb. 3* annyiba kerül, mint egy sima sárvédőt megcsinálni a többszörös munkaóra szám miatt.
Első sárvédőt kellene csinálni a gépemhez, mert nagyon alacsonyan van és beleér a versenygumi.
A geometria full gyári lenne, azzal a különbséggel, hogy a rögzítési pontokat egy centivel lejjebb kellene helyezni.
Lehetséges ez a dolog?
Mennyibe kerülne kb?
Ahhoz hogy legyen ilyen deklivédőd, a vasad le kéne tenned 2 napra hozzánk.
Formát veszünk róla és abból már csinálunk neked carbonmotyót.
Darabja 10e és 15e között mozog attól függően milyen erős kell.
Alap a 3 réteg carbon. Lehet kevlarral erősíteni vagy plusz carbonokat beletenni. ahogy kéred.
Többit telefonon, ha érdekel.
http://www.carbonstuff.eu/pict...
Szerintem 250e feletti is lehet a végösszege az általad kért munkáknak.
Mivel még nincs kawa 636 formánk, várat magára a sárvédőgyártás, de amint lesz arra is nagyobb igény, megcsináljuk!
És csak carbon burkolatot a fémre?
De az árral még nemnagyon vagyok tisztába mert ilyen motort kapsz 30-150 ezer Ft-ig.
Szóval kb 200-250 ezer ? Amúgy a carbon mennyire tartós és kopásáló?
kawa 636-ra első sárvédő mennyi píz?konkrét szám kéne..mondjuk 16 ft,vagy valami
Több és nagyobb képet a honlapunkon találtok!
Jó nézgelődést!
Csaó!
A tankot azonnal kizárom! A többi alkatrészre ha munkaidőmön túl maradok bent és fusiba, nem a hivatalos rezsi óradíjjal számolok, akkor is kb a motorod értékének 2*esével számolhatsz, mire felkerülnek a carbon idomok a gépedre...
Ha komolyan gondolod, hívj fel napközben!
Üdv!
a vázvédő 6500, a lánckerékvédős vázvédő pedig 8000.
ez hamarosan változhat, mert új műhely, új rezsiköltségek, ISO minősítés, stb...
Kb mennyiért gyártanátok nekem hozzá légszűrőházat, aksifedélt, kuplungdeklit, gyújtásfedél, első hátsó sárvédő, benzintankot karbonból?
Tudom hogy a sablont is nekem kell állni,mert már régebben érdeklődtem.
Előre is köszi!
Husabergre a 2 oldali vázvédő mennyibe kerül?
karbon deklivédő kellene nekem...Yamaha FZR 600R-re...a generátor deklire,meg az önindító szabadonfutójához(vagymiaz... )
mennyibe kerül egy pár ilyen?
Csak abban az esetben lehetséges, ha a csavarok nem süllyesztve vannak, hanem simán az idom felületén, különben egy egyedi formát kell készíteni, majd abból csinálni neked új sárvédőt.
Ez kb. 3* annyiba kerül, mint egy sima sárvédőt megcsinálni a többszörös munkaóra szám miatt.
Üdv!
Első sárvédőt kellene csinálni a gépemhez, mert nagyon alacsonyan van és beleér a versenygumi.
A geometria full gyári lenne, azzal a különbséggel, hogy a rögzítési pontokat egy centivel lejjebb kellene helyezni.
Lehetséges ez a dolog?
Mennyibe kerülne kb?
Üdv,
Zoli
Hayabusámra szeretnék első sárvédőt!?
Az mibe fájna,van esetleg készen?
Köszi:Tasi
Megtudnád adni Az elérhetőségét?
Oksa! Köszi előre is, most egyenlőre csak érdeklődök de ha körvonalazódik a dolog keresni foglak telón.
Még1szer köszi!
A legjobbakat!
Üdv:Viktor
Ahhoz hogy legyen ilyen deklivédőd, a vasad le kéne tenned 2 napra hozzánk.
Formát veszünk róla és abból már csinálunk neked carbonmotyót.
Darabja 10e és 15e között mozog attól függően milyen erős kell.
Alap a 3 réteg carbon. Lehet kevlarral erősíteni vagy plusz carbonokat beletenni. ahogy kéred.
Többit telefonon, ha érdekel.
Csaó!
Egy olyan kérdésem lenne hogy Gsx-r 600 K6-ra karbon deknivédőd van-e és mennyibe fáj...
Előre is köszi!
Üdv!
Még egy apróság:
DUCATI
Aki akar, kaphat ilyet :-)