Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem,
Tomcat cimborától!
Zema, tőlem kérdezted h nem járok haza? Júliusig nem megyek, de tök nem értem a kérdést. Vizsgaidőszakom van
Zema, "(600-as alatt)" negyed oldallal lejjeb , télleg, zxr400 kivétel meg a társai. Amerre én járok a legfontosabb: ne dobja el az úthiba a motort, az FZR-em tök jól elnyeli, nem hintázik, az MZ-n, lapon 110-nél tanultam meg kiülni ezeken a szar, hullámos, gödrös, kavicsos stb., traktoros-kombájnos utakon. Csak az a biztonságos nekem, ha addig ülök ki, ameddig a lábhajlatom (nem ami a betonhoz közel van) engedi, ugyanis +-10 centi körül ugrál a motor ilyenkor, és a lábam hajlása ezt kompenzálja mint egy rugó. Most egy FZR1000 vagy egy 250-es közt itt van a különbség, FZR1000+- jó ha egy 1cm. Remélem képben van mindenki mire gondolok, tudom, hogy elavult a motorom, meg minden
Hehe most értem haza én nemvagyok éjjeli bagolyigazgató aki délután nyitja a bótot és 21.00után még fenvan korán fekszem korán kelek
167 vagyok 76kg és R-1 el hasítok nagyon kényelmes és kezes motor tolerálja ha kicsit hibázol . a gixxerr csak gyakorlott motorosnak ajánlanám mert már nagyonkis gázagásra is idegesendobálja a hátulját
király ahogy a verhondát kiírtad rég olvastam ilyen betűket de ugylátszik még eltom olvasni.belémverték
Ja, 168 cm vagyok, és 65 kg, szinte elveszek az FZR1000-en, de nagyon kényelmes, ültem a k5-ös gixin, az meg tök kicsi volt, nem volt jó érzés, amúgy más negatívuma nincs!
nem akarok vitatkozni, de elégedetlen lesz a kismotor futóművével? A te FZR-eden szarabb futómű és fék van, mint egy új 600-ason.
Te meg ne ide irogass...!
"haza" már nem is jársz...?
Nem bíztatlak, nekem Es125-ös MZ-m volt, ripityára törtem, úgymint az előtte levő Verhovinát ( ja! BEPXOBNHA ) Bácskában lakok, itt 30km-es körzetben csak a határ melletti elkerülő (5km) megfelelő minőségű, ahhoz is 20km.t kell menni életveszélyben. MZ-vel mindig jártunk nyélgázolni, meg döntögetni, egyszer le is akadt a lábtartóm(merev, hegesztett)! És könnyű motorra soha többet nem ülök, azért vettem ezres FZR-t mert bazinehéz (full szárazon, no akksi 239kg), de egy 300kg-os pedig nagyon lengésbe jöhet(CBR1000F, ZZR1100). Ha eszednél tudsz maradni akkor vegyél nagyot bátran, mert kis tempónál biztonságosabb, mint egy vézna kis motor. És az összes 250-es meg még 400-asok nagy része is gányolt, vagy széthajtott. Én úgy csinálom, hogy csak annyival járok az FZR 1000-rel egyenesben is, amennyivel előtte, lapra tettem meg megingattam meg minden, nem érzek késztetést végsebességezni. A kis motorral (600-as alatt) csak elégedetlen leszel, futóműben ég és föl d a különbség, ha döntögetni jársz majd vele. Ha nem tudod kontrollálni az ösztöneid, semmiképpen ne vedd meg, vagy fojtasd le, nem az a szégyen
Szia. Ha nemzavar hogy automata akkor mindenképp Yamaha majesty 400 vagy suzuki burgman 400 nagytestű robogót ajánlom. kényelmes megy is ha elkap az eső az idomzat elég jól véd .azt vedd meg amelyiken kényelmesebben ülsz. Ha váltósat akarsz akkor Yamaha fazer 6 suzuki sv650 amelyik szimpatikusabb mindeggyik jó gép csak mindenképp kérjél hosszabb próbakört ne 5km.
184 vagyok és nagyon kényelmes. miután megszoktad nagyon jól be lehet bújni. hosszú az ülés, ki tudod tolni magad hátra. Azt hinnénk, hogy egy 1000-es sportmotor a legrosszabb választás a városban, de nekem semmi rossz tapasztalatom nincs ezzel, kivéve a hőgutát. Az R1-ek nem a leghűvösebb motorok...
én meg r1-el nem mentem, de van a baráti körben, és nagfyon tetszik...messziről. Az én 194 cm-em nem erre tervezték. Na meg a városi forgalomban járok 90%-ban, nem oda való
sosem mentem egyikkel sem, de hiszek neked.
az SV kényelmetlen. Azért mondtam neki a GSR-t, hogy az egy kezdőnek és haladónbak is jó lesz. Naked, barátságos.
Ha újat akar vegyen 650-es SV-t (csak mert új 400-as nincs), vagy vmi 600-as naked-et, ha meg használtat akkor 400-ast. Mínél kisebbet. A fokozatosság a lényeg. Amúgy a legjobb egy SM lenne - mondjuk egy DRZ400 kezdésnek, de ahhoz cumi a 165 centi.
mi is azt mondjuk neki
pont ez amit írsz.
nem szeretnék olyan emberrel fordulni rá egy kanyarra aki egy 80-asról ült át az 1000-es GSXR-re, ennyi.
mi ezzel a baj? Ha az tetszik neki.....csak ne azzal kezdjen nagymotort.
rs 80 -- R1, Gixxer1000...!

túl sok filmet nézel.
Szerintem is vmi 100ló körüli 600-ast vegyél ha megteheted.....a 250/400-at nem érdemes...már csak azért sem mert abból többnyire összelegózott és szétgyilkoltakat kapsz.
ültél már r1-en? És gixeren? Pont a 165-re találták ki. De kezdőként GS vagy GSR, a GSR-t nem növöd ki gyorsan, és nagyon jóindulatú motor, alacsony fordulaton békés, magason vadállat.
Szia liptkaferi!

Én a Suzuki GS 500-at ajánlanám. Van csupasz és fejidomos is. 110-et lazán tuja, de a 140 sem gond. Sokan ezt választják kezdő motornak, aztán egy év után próbálják eladni mert kinőtték. Én egy ilyet választanék ami jobb állípotban van, mert nem mindegyikkel estek el, kezdő motor lévén könnyű kezelhetőség baráti dinamizmus és fékerő. Olcsó fenntartani, a régi konstrukcióju blokk már kiforrta magát, ezért ez is egy megbízható darab mint maga az egész motor. Tulajdonképen csak ráncfellvarrást végeznek rajta évek óta... Alkatrész biztosan van hozzá mert rengeteget eladtak (nem véletlenül) és még mindig gyártják.

W.
RS-TZR-NSR-RG 125.Vagy 250-400 4t.
rs 80as-nál 1-2 fokkal erősebb az r1?