Aham értem köszi szépen a segítséget de igazán eddig egy zzr400-at néztem csak nem tudom ,hogy az most japán belpiacos vagy sem , mert van egy ismerősöm aki vett egy ilyen japán belpiacos motort és nem kap hozzá semilyen alkatrészt és nincs az elektronika beállításairól adat magyarországon . Ezért is félek a japán belpiacos motoroktól .
Sziasztok!Suzuki RMX 50-em van!Lement az oldalidomról a matrica és szeretnék rá venne ugyanolyan gyárit!De aztmoindják h több mint 20ezerbe kerül! Igaz?
Sziasztok segítségetek kérném . Nagyon sok motort megnéztem az utobbi időben mert motort szeretnék venni , de a 90%-ról lebeszéltek mert japánbelpiacos motor . Abban szeretném segítségetek kérni hogy egy kezdőnek A-korlátozott jogsival mien motort érdemes venni ? KÖszi előre is a segítséget Üdv. mindenkinek .
Sziasztok !
A GS 500-ban nem akarnak reagalni,hatha valaki itt segit.Szoval szeretnek magamnak valami olcsobb motort hozni kulfoldrol.Milyen papirok kellenek,anyagi oldala,stb..elore is kosz
Csezo
helló sziasztok kinek van tapasztalata a 94es évjáratú suzuki bandit 400-as fele
szeretnék motort venni és elég jól néz ki tetszik is meg minden csak nem tudom hogy mi legyen!
pénzem 550.000 körül van és néztem ilyen árba mennek ezek a jószágok gtyorsaságit meg nem akarok venni segitene valaki hogy mi a tapasztalata ezen a téren
köszi elöre is
Muszakin nem neznek helyzetjelzot, csak a tompitottra meg a tavolsagira kivancsiak. A cb400-omon sem volt helyzetjelzo es nem is foglalkoztak vele muszakin. Tehat ha nincs akkor ertelemszeruen csak olyan izzokat vigyel ami van. Na ezt jolmegaszontam :)
Tom nem igazán ide való a téma, de nekem sűrgős lenne.
Van egy zx9r kawám (1998, 1 lámpás). Holnap reggel vinném műszakira, de nincs helyzetjelzőm elöl.
Ebben is kellene plusz égőnek lenni?
Segítségetek, mert már nagyon mennék motorozni.
Én nem röhögök,nem azért írtam,de szerintem itt sok ember tapasztalatból tud motorozni,gyakorolni,esni kell,ezért is féltem mindíg azokat,akik egyből 600 ssp-vel kezdenek.
Nyugodtan röhögjetek, gondolom már mások is megtették . Hogy őszinte legyek, már gondolkodtam rajta, hogy hagyom az egészet a francba ami nem megy nem kell erőltetni alapon, csak aztán az tartott vissza, hogy túl rég akartam....
Ezt az esés dolgot nem értem.... inkább itt kérdezek elméletben "megtanulom" és utána próbálkozom, minthogy kipróbáljam aztán szarrátörjem magam. Az áramról sem úgy tanulják meg hogy ráz, hogy rézdróttal belenyúlnak a konnektorba, bár lehet olyan is van. Különben még nem estem eddig. Az meg egy másik kérdés hogyha nincs hozzá érzékem, segít-e rajtam a "szorgalom".
hát igen ez egyértelmü hogy attol nem fog profi lenni hogy honapokig ül a gép elött! probálni kell esni, és tanulni... azt vagy müködik majd vagy nem. de kérdezz nyugodtan ha tudunk segitünk... mert semmibe nem kerül.
hátsóféket ne használj erőteljesen!(sajnos tapasztalatbol tudom)(kivétel a simson mert ott az elsőfék soha nem fékezné le. ).jah és az a könyv tényleg hasznos.legalábbis nekem az volt
Azért mert nem ismered a motorod határaid és a sajátodat sem, attól még szolidan normálisan tudhatsz motorozni. Ugy vélem én is ebbe a kategoriába tartozom (nekem se volt kismotorom) Ettöl függetlenül a legnagyobb tudásu motorosok ugyanugy eleshetnek mint mink
Ha biztosra akarsz menni inkább ne is használd a hátsóféket, vagy ha igen csak egy kicsit rásegitésként a fékezés elején.
A kanyar közepétől már nem szabad fékezni, ugy kell bemenni a kanyarba hogy kimenetkor már gázt tudjál adni ,ami kihuzza a motort a kanyarból.
"Igaz, hogy aki nem tanult meg simsonon..." Ezt nem értem? Attol függne ki milyen motoros hogy mennyire vagányul kapja egykerékre?
Emelkeedőn felfele ugyanugy indulsz el mint amugy, csak jobban csusztatod a kuplungot... finomabban bánsz vele és zökkenö mentes lesz. Hátsőfékre meg figyelj, mert az minden motornál durva dolog... de be tudod állitani hogy hol fogjon, mennyire legyen erős.Kikuplungolástol miért csuszna meg? Esetleg ha viszaváltasz, akkor amotorfék kicsit blokkolja ha olyan tartományban vagy.
"és még egy uttsó: ha túl gyorsan ..." van egy jo iromány Motorozás Mesterfokon cimü könyv. Abban az elmélet jol le van irva a gyakorlatot meg neked kell megtanulni mint minden motorosnak. Ha fékezel egy keveset nembaj ha ura vagy a gépnek, ha nem és belesatuzol egy kanyarba, nyalsz akkorát hogy nagyon. De javaslom ne kanyarba tanuld a fékezési teknikákat. Ha meg bajban vagy nagyon finomna dönts és fékezz, ne legyél merev, feszült és akkor nem lesz gond.
Hülye kérdések meg mindig lesznek...senki se tud mindet születésétől kezdve.
Ezt mire alapozod? A Honda is csak a reklámjaiban megbízhatóbb a többinél... Mint
autóknál a Totoya