Attól függ,mennyire karcos.Én egy bukta után kezdtem csiszolgatni,1000-es vízpapír,szárazon,utána vizesen,meg volt fasza pasztám,utána autópolírozó folyékony paszta,meg rongykorong+fúrógép.Ilyen a magyar buhera,csórók vagyunk vazze.De jó lett,átláttam rajta.
hello!vki nem tudja itt az a1(=a) rutinvizsgájának kiegészítő kérdéseit?mert az oktatom elfelejtette elmondani és nem szeretnék meglepődni vizsgán(asszem ilyen h olajszint ellenőrzés+sebválto olaj utántöltése...)
csáó!
Egy olyan kérdésem lenne, h szétszedtem a motort, és most rakom össze és a milométer órám alapvetően is össze volt törve kicsit, meg nem is teccet, szal nem raktma vissza, ez így hülyeség vagy nem para? és így le lehet műszakiztatni vagy esélytelen?
Red Baron Törökbálinton hiába volt nyitva hétvégén, azt mondták, hogy nem cserélik ki a gumiaimat mert nem ott vettem a motoromat. A szerelők játszottak a számítógépen. Ezek után nem is fogok ott venni semmit, de még az ismerőseimet is eltanácsolom ettől a cégtől. Szal ha nyitva van, az még nem biztos, hogy szóba is állnak veled...
Sziasztok! 125öst szertnék venni, és az lenne a kérdésem hogy az átíráskor a müszaki meghoszabbodik? Mert ha megvenném amit kinéztem annak kb 1 hónpra rá járna le! Meg ha nem hoszabodik akkor menyibe fájna nekem az müszakiztatás?
Köszi az infót.
(Már volt egy 125 ös cbr-em)
MOst mont a hyosung 2007-es 650-es mociján gondolkoztam,és a suzuki gs50f-jén.
Biztositás szintjén a kettő közöt semmi különbség sincs ahogy néztem, csak a teljesitményadó és a súlyadó,bár azt még nem tom az menniy lehet.
hali! Segicség kéne.... szeretnék venni egy kawasaki klr600 endurot...mi a véleményetek a mocirol és milyen bajai lehetnek?ja sajna csak 300.000ftom van ez a max keret..
koszi a segicséget!
Nekem 650-es van.(Hyosung)
A teljesítmény adó nekem 17100Ft egy évre.(57kW x 300Ft)
A GS 500-ra az adó kb. 34kW x 300Ft azaz 10200Ft egy évre új motor esetén.
A biztosítás az nagyon személyre szabott dolog, mert sokmindentől függ.(Lakhely, életkor, stb.)
A www.netrisk.hu oldalon ki tudod magadnak számoltatni.
A legolcsóbb motorra jelenleg a K&H biztosító.
Hello!
Egy motor vásárlásán gondolkozom, és ki is néztem már 2-t: egy 500-as suzuki-t és és egy 650-est.
A gondom az hogy a szivem a 650-es felé húz,és az jobban is jönne ki pénzileg is, de nemtom mennyivel kerülne többe a fenntartása(biztositás,súlyadó,stb).MErt ha kb 5-6 ezerrel lenne több akkor az nem olyan gázos.
Köszi.
Helló, az lenne a kérdésem, hogy ki mit tud tanácsolni, hova vigyem műszakiztatni a mocit?! Budapest és Vác környéke érdekelne leginkább, valamint a nagyjábóli árak...
Előre is köszi
Hy mindenkinek!
Lenne egy problámám, remélem tud nekem segíteni vki!
Nekem van egy 500-as CR-m! A múltkor hazajöttem vele majd megállitottam és hipp-hopp csak ugy eltünt a szikra! Következő inditásnál már nem volt! Mi lehet a baj? Átnéztem mindent! Lendkerék,tekercsek, vezetékek, kapcsoló, gyertya,gyertyakábel, trafo jó!
Akkor vajon mi lehet a baj? A tirisztor van már csak egyedül!-azt honnét tuom megnézni hogy mükszik-e? Ha valaki tud akkor segítsen!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Van valakinek friss tapasztalata, lejárt műszakis motor vásárlásánál (ez kb. 1 éve lejárt, bitosítás fizetve 2006-ig) milyen eljárás van?Mi a sorrend, eredet vizsga, áttírás,műszaki vizsga?
De, hogy ne legyen egyszerű,az okmányirodán azt az infót kaptam lejárt műszakis motornál ideiglenessen ki kell vonni a forgalomból a motort (ez 6 hónap max. 6.hónap lejárta után automatice visszahelyeződik a forgalomba) csak úgy lehet átíratni.
A tiristrórt csak úgy tudod ellenőrizni ha kiszeded az áramkörből és egy segéd árramkörrel kipróbálod.
Egy olyan kérdésem lenne, h szétszedtem a motort, és most rakom össze és a milométer órám alapvetően is össze volt törve kicsit, meg nem is teccet, szal nem raktma vissza, ez így hülyeség vagy nem para? és így le lehet műszakiztatni vagy esélytelen?
(Már volt egy 125 ös cbr-em)
MOst mont a hyosung 2007-es 650-es mociján gondolkoztam,és a suzuki gs50f-jén.
Biztositás szintjén a kettő közöt semmi különbség sincs ahogy néztem, csak a teljesitményadó és a súlyadó,bár azt még nem tom az menniy lehet.
KLR 650-esem 4 éve van meg, amig használtam addig nem sok gondom volt vele, egyszer kellett fesz. szabályzót cserélni azóta működik tökéletesen.
koszi a segicséget!
Nekem 650-es van.(Hyosung)
A teljesítmény adó nekem 17100Ft egy évre.(57kW x 300Ft)
A GS 500-ra az adó kb. 34kW x 300Ft azaz 10200Ft egy évre új motor esetén.
A biztosítás az nagyon személyre szabott dolog, mert sokmindentől függ.(Lakhely, életkor, stb.)
A www.netrisk.hu oldalon ki tudod magadnak számoltatni.
A legolcsóbb motorra jelenleg a K&H biztosító.
Egy motor vásárlásán gondolkozom, és ki is néztem már 2-t: egy 500-as suzuki-t és és egy 650-est.
A gondom az hogy a szivem a 650-es felé húz,és az jobban is jönne ki pénzileg is, de nemtom mennyivel kerülne többe a fenntartása(biztositás,súlyadó,stb).MErt ha kb 5-6 ezerrel lenne több akkor az nem olyan gázos.
Köszi.
Előre is köszi
Lenne egy problámám, remélem tud nekem segíteni vki!
Nekem van egy 500-as CR-m! A múltkor hazajöttem vele majd megállitottam és hipp-hopp csak ugy eltünt a szikra! Következő inditásnál már nem volt! Mi lehet a baj? Átnéztem mindent! Lendkerék,tekercsek, vezetékek, kapcsoló, gyertya,gyertyakábel, trafo jó!
Akkor vajon mi lehet a baj? A tirisztor van már csak egyedül!-azt honnét tuom megnézni hogy mükszik-e? Ha valaki tud akkor segítsen!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Van valakinek friss tapasztalata, lejárt műszakis motor vásárlásánál (ez kb. 1 éve lejárt, bitosítás fizetve 2006-ig) milyen eljárás van?Mi a sorrend, eredet vizsga, áttírás,műszaki vizsga?
De, hogy ne legyen egyszerű,az okmányirodán azt az infót kaptam lejárt műszakis motornál ideiglenessen ki kell vonni a forgalomból a motort (ez 6 hónap max. 6.hónap lejárta után automatice visszahelyeződik a forgalomba) csak úgy lehet átíratni.
Köszi!