Szerintem igen, de pontosan nem tudom megállapítani. Egy festékboltból kaptam egy olyan tippet, hogy kevernek nekem nagyon fasza alapozót, meg nagyon fasza matt fekete hőálló olajálló stb festéket, belerántják spray formába és azzal otthon le tudom festeni.
Alapból ez volt a terv, csak közben néztem hátha a porfesteni egyszerűbb.. de én is a vázalkatrészekre néztem hogy azt porfestik inkább.. lehet a blokkot hagyom akkor.
És felnire tipp? Az mehet porfestéssel?
tuti porfesték volt? mert vannak beégetős oldószeres festékek is, de nem beégetősök is vannak nagyon faszák
porfesteni inkább vázelemeket szoktak
meg amennyire ismerem ezeket a porfestőket elég gyatra munkákat csinálnak, még gyatrább előkezelésekkel
Azt mondod porfestés felejtős? Abból indultam ki, hogy a gyári is porfestve van, de egyébként lehet jobban járok ha spray-t kikvertetek, és alapozó plusz matt fekete hőálló festékkel lezúzom otthon nagyon precízen
ahol festik kell lennie hőálló maszkoló szalagnak pl ilyen: https://novia.hu/termek/green-...
de akár kisebb-nagyobb foltok is vannak ebből az anyagból, a furatokba szilikon kúpok
stbstb
ahol ilyen nincs oda én nem vinnék semmit sem, max a disznó etető vályút..........
mondjuk én blokkot tuti nem porfestenék, arra vannak sokkal jobb festékek
Ismét lenne egy kérdésem, nálam nagyobb tapasztalattal rendelkezőkhöz.
Darabokban van a blokk, de úgy durván. Konkrétan minden része szét van szedve, és külön megvannak az öntvény külső részek. Ezeket szeretném le porfesteni.
Kérdésem az lenne, hogy mivel érdemes kitakarni a blokk belsejét, hogy semmiképp ne kerüljön bele festék?
Kaptam egy tippet, hogy sima alufólia is megteszi, de az hogy marad fenn az össze vissza alakú blokkon, pont ott ahol szükség van rá?
Van erre valakinek valami fasza tippje?
kösziii
Szia!
Szerintem ne tubusosat, hanem fémdobozos kiszerelésben szoktak lenni általános célú ragasztók.
Vagy ragasztó sziló.
Csak tipp, még nem csináltam ilyet...
Szeretnék ősmintát készíteni 10 cm vastagságú, kemény de jól vágható XPS lapokból, és az lenne a kérdésem, hogy szerintetek mivel ragasszam össze a lapokat, hogy vágható is maradjon, de össze is ragadjanak?
Elkezdtem kis házi ragasztópisztollyal, de mivel nagyok a táblák így mire az egészet beragasztózom addigra az eleje 6x megköt, szóval az nem annyira jó. Esetleg basszak rá egy olyan tipikus sulirapid tubus ragasztót? Van tippetek?
kösziii
Hali! egy olyan kérdésem lenne hogy a motorom (Rieju mrx 50) olyan 60-65 km/h felett elkezdi elveszteni az erejét, és egy fura "sípolós" hangot ad ki, vissza váltáskor újra rendesen visszamegy a fordulatszám, de újra elkezdi veszteni az erejét...Karburátort, és a kuplungot is szétszedtem, de semmit nem találok :(. Valaki tudna segíteni mert ötletem sincs mi lehet a hibája??
sziasztok, érdeklődnék első motornak ajánlott használtat venni, merthogy minden kezdő esik bukik eldől, vagy simán bele lehet vágni egy új motor vásárlásába? ahogy nézegetem a használt piacot, egy 5-7 éves motor 20-30 000 kilóméterrel kb 30% al olcsóbb mint egy patika 0 kilóméteres motor, viszont a használt lehet hogy már be van járatva és tényleg patika, vagy ott hagy az út szélén bármikor, ellenben az ujnál szerintem kevesebb az esély hogy az út szélén hagyna.
az éven tervezem letenni az A kategóriás jogositványt, előtte sose ültem motoron, anyagiaktól föggően egy triumph tiger 800as van kinézve (lassan 5 éve hogy megbolondulok a motorért) , olcsóbban egy ktm 790 adventure is szóba jöhet, bár az ülését nézve utasnak az kényelmetlen lenne, ( az se biztos hogy lesz utas nemtudom miért számolok ezzel a szempontal, lehet mert hoszabb távra tervezek motort venni), a 790 mellett szól hogy eléggé extrás kanyar abs, gyorsváltó, jobb terepképesség, bár a traktor v2 motor nem a kedvencem de nagyon válogatni túraenduróknál nem lehet, a legolcsóbb alternativa egy vstrom 650 de annak a kinézete nagyon taszit, a visszapillantók mint egy lapát a 2000res évekből, cserébe ahogy olvastam olcsón fenntartható, megbizható, igy legalább több pénzt maradna felszerelésre elsősorban, kiegészitokre, megy persze benzinre
a tömege ugytudom a triumphé 200 kiló körül bár a sulypontja magasan van ezért nehezebbnek érződik elmondások alapján, ezzel szemben egy vstrom 650 220 kiló ha jól emlékszem.
2 keréken (bicikli) évi 3-4000 kilómétert tekerek, terepen is veretem erdőben 30-50km/h-al, az ottani technikák gondolom átvihetőek motorozásba is, sőt, kiváncsi vagyok aki bicajrol ült át motorra tényleg előnyben van olyannal aki nem bicajozott komolyabban
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni,soha nem robogóztam,de úgy hozta az élet,hogy venni szeretnék eggyet.Van-e valakinek tapasztalata az olasz robogókkal,Piaggio Beverly 300s tetszik formára,meg-e szabad venni,vagy a robogóknál is a Japán a jobb?Köszi
Sziasztok. Úgy döntöttünk feleségemmel hogy belevagunk mi is a motorozásba. Mivel egyenlőre nagyon nem vagyunk hozzá értőek segítséget kérnénk. Milyen motort érdemes nézni milyen jogsi kellene rá tippek tanácsok az egésszel kapcsolatban. Amire szeretnénk használni:
-ha tele a cipő és csak úgy el akarunk tűnni otthonról egy napra felülni és menni világnak. Túrázni, ki kapcsolódni. Nagyobb távolságokra is.
-Ha esetleg le akarunk térni a betonról ne okozzon neki gondot. Nem a semmi közepén akarunk hajtani de a föld utakat és kissebb huppanokat, pocsolyákat bírja.
-megbízható legyen. Nem vagyok az a szerelő típus így nem tudom folyton bütykölgetni. nagyon alap a tudásom ilyen téren
-2 ülés. Én és mögöttem a feleségem illetve pár kis táska elferjen. Nem a világ végére akarunk felszerelkezni csak ha vinnénk némi kaját és inni valót. Esetleg egy pledet az ne okozzon gondot.
-Nem szaguldozasra kell. Nem sebessegrekordokat akarok dönteni de azt se szeretném hogy kellemetlenül betompuljon ha ketten rá ülünk így teljesítményben igy kellene becelozni. (én 120 kg vagyok 201 cm el feleségem 153cm 50-55kg)
-és ami számomra fontos még az a forma. Ilyet keresek.: https://www.destructoid.com/ul...
Nekem irdatlanul tetszik ez a forma, ez az ülés pozíció az egész elrendezése. Bár autónál nem mertem érzelemből vásárolni de úgy érzem motornál végre mwgtehetnem így ragaszkodom ehhez vagy egy nagyon hasonló formához.
Előre is köszönöm ha valaki segít. Élnézést az el írásokért mobilról vagyok és nem vagyok profi vele.
Szép napot
A1-re gondoltam, mint kezdő, de lehet érdemes lenne a B-s jogsimmal próbálgatni robogót is, csak, hogy szokjam, de szívem szerint ezt a részt kihagynám. Megnéztem a Z300-at, hát nagyon csinos, de lehet ő még nagy falat lenne nekem. (Biztos az lenne:))
https://tesztmotor.hu/suzuki_rv125_vanvan_teszt_1/
Nekem van egy ilyen és azt kell mondjam, hogy nekem éppen jó! Nem megy gyorsan, de bulinak hatalmas. Nagyon kezes és alacsony, voszont jól kanyarodik a látszat ellenére. Szerintem érdemes volna egy ilyent kipróbálnod. Balaton környékén vagy, szivesen megmutatom, hogy mekkora poénos kis gép.
Alapból ez volt a terv, csak közben néztem hátha a porfesteni egyszerűbb.. de én is a vázalkatrészekre néztem hogy azt porfestik inkább.. lehet a blokkot hagyom akkor.
És felnire tipp? Az mehet porfestéssel?