na megtaláltam a masterét is
igazából itt még nagyon korán írtam az értékelést azóta szaladt bele + 200 ezer volt némi szopás azért vele Ez nem a ford motoros hálájá jóistennek ez még japán-francia komprodukció fogaskerék vezérléssel ennek a típusnak a legjobb motorjával Természetesen ez is egy hulladék szar de a hátunkon nem tudunk annyit cipekedni Mérős véda előtti korban ment rá a 2-2,5 tonna. Nem szerette de elvitte
Motorjával igazából nem sok baj volt. Az injektorokat kellett felújíítani 4 db került 65 ezerbe + kétszer menni kellett érdre, egr szelep bontottan 50 ezer. Sok futóműprobléa adódott a kézifék az úgy szar ahogy van új féknyereg 40 ezer stb. kötél éves szinten berohad Minden más ilyenek mint hűtő, légkondi hűtő , cooler hűtő, mind megette az idő csere, klímakompresszor, bemattult indexek, lámpák. Váltó gyakorlatilag konstrukció hibás meg fejből lehetetlen lenne felsorólni mindent de sok minden lenne https://nepitelet.hu/autok/ren...
Minden apró javításhoz szét kell borítani mindent. A kézipumpát havi szinten cserélni kell a hitvány anyagminőség miatt szétrepedezik, meg számos egyéb bosszantó apróságok tárháza. Nehéz ezt így kimondani de egy merénylet a kisáru szállításra
Ez eddig blabla.
Egy ev minimum tapasztalat.
Nem az elmentunk disznot vagni a szomszed faluba haverral es vezethettem odaig az autojat fele suletlenseg.
Tehat tetelesen sorod rizsa nelkul a sok jarganyt,hibalista is johet.
Nekem az volt 7 évig - 110 fölött tényleg rettenetesen sivított. Cserébe 100-ig elég jól szedte a lábát (ki kellett, és ki is lehetett taposni a belét), és a full totál átlagfogyim 6,0 liter alatt jött ki. 11 éves korában került hozzám, és a szokásos olaj/szűrőcseréken kívül egy garnitúra első tárcsafékbetétet, és egy bal oldali központizár motort kellett benne cserélni 7 év alatt! Jó autó volt, csak kihíztam....
Tehat a hiace-en kivul elmondasod szerint nem volt nalad autod csak passat-wartburg-yaris.Most a mendemonda-lattam ilyet-olyat blabla nem erdekel csak amivel minimum egy evet sajat magad levezettel.
Na ezek a citroen,folcvagen,audi,bmw,ford,stb tipus erdekelne tetelesen.
Es ha lehet be terelj,bőlével,mert az sem erdekel.
ginó csak egy okostojás aki el akarja hitetni mindenkivel milyen okos. Elhisszük neki így szeretjük Ő ilyen te olyan én meg amolyan vagyok
Ez az élet rendje
Elég rég beszéltem Ginóval, de ha jól emlékszem valami autós téren mozog némi szerviz tapasztalattal legalábbis pár éve még olyasmit művelt, ilyen témákban nem vitatkoznék vele vagy ha mégis akkor megfontolnám amit állít. Amúgy melyik rönóban van ford motor? Ez nekem ój, inkább úgy gondoltam, hogy a rönó szállítgat másoknak motorokat.
Zotyám itt az írom, amikor még a te h1edbe gondolkodtam mondjuk (2008-tól gyártottba) a toyota után 2010-es írás.
A hiészt is fikázom rendesen nem kell megijedni, csak Ő még mindíg egy jobbik rossznak tartom ugyanis jó autót ismereteim szerint még nem sikerült gyártani senkinek. https://nepitelet.hu/autok/toy...
kevés 92 óta vezetek mindenféle lomot, nem tudom te mit dolgozol nincs kizárva 1 évben többet megyek mint te egész életedbe, ha csak nem egy kamioncs söfőr vagy
Az a tapasztalat és tudás ami felhalmozódott nálam pont elég, hogy tudjam, mit nem szabad megvenni Szerintem mindenki azt vesz amit akar Utánna meg mindenki úgy szopik ahogy muszály lesz neki
A hiész nem egy nagy durranás autó. Igazából egy legyártáskor már elavult csumpi fapad.Egyetlen dolgot szeretek benne ami kárpótol az összes hiányosságáért, hogy elindítom és elmegyek vele bárhová gond nélkül. Ezt már nagyon sok autóról nem lehet elmondani.
A mostani autók mondjuk 2010 utánni autókról márkától függetlenül mindegy mi egy rakat szar. Saját szememmel látom 3-4 éves autóra miket kell rákölteni 100 ezer futástljesímény után. Ha új autóban gondolkodnék, nagyon tanácstalan lennék. A tojotákba is bmw meg citroen motorokat szerelnek már a dácsia 1,6 hdi-tmeg az autók 30-40 %-ba rakják a delphi rendszer megadja neki a kegyelemdöfést. Amikor kiad az ember 7-10 m egy autóért szerintem ettől többet elvárna nem évi 3-500 ezer ft-os szervízköltséget.
Ha nekem kellene új személy autót venni megvenném a legolcsóbb ladát vagy dácsiát, pont ugyanannyit bír mint a prémium márka töredék áron sokkal kisebb szervízköltséggel. Persze ezekkel már nem úgy csajozik az ember de pl én a furgont nem is erre használtam nekem elég volt mindíg a személyes varázsom
Egyébként ezeknek az ottóknak már 50 éve a múlté kellene, hogy legyen. Ennek a fenntartását, fejlesztését mesterségesen generálták. Szerintem 10-15 éven belül jelentősen átalakul a mostani helyzet ez a millió alkatrészből ugyanennyi hibalehetőséget rejtő erőforrások szerintem kivezetődnek örökre
A bölcsek kövéről honnan tudsz?
Kilátszik a hónom alól?
igen a haszongépjármű az nem személyautó 92 óta kétszer volt személyautóm egy warthburg turist (de már a padló váltós ám) meg egy passat. nos a kombi vartyogót szerettem amíg a gyári alkatrészekkel üzemelt, ahogy elromlott és tenni kellett bele a kisipari alkatrészeket onnatól egy kín volt az egész. vízpumpát meg bowdeneket 2-3 havonta kellett bele cserélni. aztán doduco megszakító ide marelli gyertya oda a gyújtás is állandóan elcsúszkált havi szinten utánna kellett állítani, nem beszélve, hogy az alaplap állandóan beázott már nem tudtam mivel szigetelni a kézifék télen befagyott volt,hogy nyáron is beragadt egyszer leolvasztottam róla a hátsógumit A fogyasztása 9-12 attól függ mi volt a terep no meg büdös volt. Egyébként meg egybenyitva a hátulját csodálatosan lehetett bele pakolni két ember el is aludt benne a vízparton nagy pontyra várva.
Utánna lett egy passát akkor már 21 voltam. Én még annyit autóval azóta összesen nem szoptam mint azzal. Minden pénzem bele ment a karácsonyi és a húsvéti locsolkodó pénzem is nem volna elég hely a sportmotoron leírni mennyi szopás volt vele, egyszer valamikor 10 éve körül azért kiírtam magamból talán a népítéleten még mindíg ott ékeskedik A megváltást számomra az első toyota autó hozta egy 550 ezret futot leselejtezett tömpe orrú mentőautó hiace hozta. Néhány év alatt belevertünk még 200-at baj nélkül és a nigériaiak elvitték amennyiért meg vettük. Nem volt kérdés mi lesz a következő. Mivel az asszony is szuzukit meg tojotát kapott tőlem mindíg mi csak messziről integetünk az autószerelőknek. Nem téma a családban az autó. Egy évben akkor kerül esetleg szóban, hogy mikor kell a téligumit lecserélni vagy olajcsere mikor lesz Egyébként csak használjuk Őket, bele üllünk és megyünk
bánásmód: nem kíméleti az tuti de ami elvárható egy felhasználótól az intézve van a periódikus cserék. olajak, szűrők, vezérlés stb.
Persze lehet úgy egy ford a világ legjobb autója a 15 évesen van benne 15 ezer km
Te marha a világ működik így
Gondolkozzál már azon az emeletes marhaságon amit most mondtál légyszi.
Ginó megszületet és saját magától megtanult beszélni már rögtön is mondta a pitagorasz tételt és a gravitáció törvényét. Saját maga jár kutatni az ürben különben nem tudná,hogy a föld gömbölyű és azt sem tudná mi a fene az a vacak ami este az égen világít és hol kisebb hol nagyobb.
Információ áramlás útján létezünk.
A tudás átatódik információ formájában. Se nekem se neked nem kellett kitalálni a magyar nyelvet és a betűket. Azt már kitalálták előttünk. sőt bármi amit megtanultál az oskolában már kitalálták előttünk, átadták az információt. És akik átadták az információt azok is "hallották" valahonnan Meg tanulták valahol kapták az információt.
a tözsdeügynök is kapja az információt vagy adja az információt. Nem feltétlen a saját bőrén tapasztalja, hogy hoss bagy bess Vagy gazdaggá tett valakit vagy koldusbotra juttatott. De te sem álsz neki a baltával egyenként csapkodni az újadat mert még nem tapasztaltad visztont hallhattad azt, ha rábaszol vele az újjaidra ledarabolod vele nem?
Nono! Nem a furgon a macsó, hanem a pickup. Benyás, vényócas motorral. Te itt ne akarjál spúrkodni mindenféle dájzel kacattal! A 30 liter az 30 liter fogyasztás. Ha tényleg menő vagyok, akkor meg tudom keresni a rávalót.
Na, ez a szokásos bulshit duma..... amivel azt hiszed elvitted a kört.
A haszongépjármű nem személyautó, más kategória és más követelmények és így más a gyártás technológia! Hoppá!
Ez már a kibúvó rész, amit csinálsz.....
Szóval hasonlíthatjuk az almát a körtével, mert mindegyik gyümölcs....de csak almából lesz almalé.
Te viszont szimplán hallomásra alapozott meggyőződésből megállapítottad, hogy a Ford a legócskább, szar...stb. Bravó! Megjegyzem, nem kategóriát írtál, csak simán a Ford-ot
Mert volt egy neked, ami ki tudja milyen bánás módot kapott s milyen használatot. Ez alapján aztán hiteles az ítélkezésed!
igazából itt még nagyon korán írtam az értékelést azóta szaladt bele + 200 ezer volt némi szopás azért vele Ez nem a ford motoros hálájá jóistennek ez még japán-francia komprodukció fogaskerék vezérléssel ennek a típusnak a legjobb motorjával Természetesen ez is egy hulladék szar de a hátunkon nem tudunk annyit cipekedni Mérős véda előtti korban ment rá a 2-2,5 tonna. Nem szerette de elvitte
Motorjával igazából nem sok baj volt. Az injektorokat kellett felújíítani 4 db került 65 ezerbe + kétszer menni kellett érdre, egr szelep bontottan 50 ezer. Sok futóműprobléa adódott a kézifék az úgy szar ahogy van új féknyereg 40 ezer stb. kötél éves szinten berohad Minden más ilyenek mint hűtő, légkondi hűtő , cooler hűtő, mind megette az idő csere, klímakompresszor, bemattult indexek, lámpák. Váltó gyakorlatilag konstrukció hibás meg fejből lehetetlen lenne felsorólni mindent de sok minden lenne
https://nepitelet.hu/autok/ren...
Minden apró javításhoz szét kell borítani mindent. A kézipumpát havi szinten cserélni kell a hitvány anyagminőség miatt szétrepedezik, meg számos egyéb bosszantó apróságok tárháza. Nehéz ezt így kimondani de egy merénylet a kisáru szállításra