Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon minimális a gyári sérülés.
Ha eladás előtt volt javítás, akkor az 99%-ban szállítási sérülés.
Manapság igen ritka a sima akril szín. Sőt még az is lakkozott....
Vagyis 2K vagy gyöngyház (a mostani Mazdák főleg) és mindenféle trükkös fényezések vannak, amiket lehetetlen reprodukálni utólag.
Már a sima 2K-ba sem lehet spotban felefújni, látszani fog.... persze nem mindegy, hogy ki nézi!

Valaki azt sem hallja, ha egy audio rendszer DSP-vel be van mérve a hallgatói pozíció és úgy szól vagy ha ki van kapcsolva és csak "folyik" a hang minden hangszóróból....
Az igaz.

De ezt irtad: "A gyárban nem, legfeljebb a szalonba kerülés előtt....szállítási sérülés."
Az már nem a soron van....
A gyártósoron nincs javítás. Ha valami nem jó, teszik félre.... aztán majd lesz vele valami.
"gyárban nem"

De igen. A környék leghíresebb autófényezője (aki képes volt a sötétkék Ibiza első ajtajának a közepébe úgy belefújni, hogy sehonnan sem látszott) ma németországban dolgozik egy gyárban. És az ott megsérült autók fényezését javítja, szinte észrevehetetlenül. Évek óta kint van, nem is akar hazajönni. Pedig itt nála hónapos sorbanállások voltak...
Igen, ilyenre gondoltam, de sajna a gyártósoron is éri némelyiket külső behatás, ott meg nem nagyon van értékcsökkentett termék, inkább javítják mint kidobják.
A gyárban nem, legfeljebb a szalonba kerülés előtt....szállítási sérülés.

Kíváncsi lennék egy ilyen méregető mennyire tépné a haját, ha pl. mindenhol 200 mikron felett mérne. Mert pl. van dupla fényezésű -gyárilag- autó is....
Értem, de mi a panasz egy korának megfelelő állapotú autó esetében? Én ezt a rétegvastagságmérést se mindig erőltetném, soha nem is vettem azzal autót, hisz vannak autók, amit már a gyárban némely elemeken ujrafényeznek adott esetben.
Szerintem még ügy sincs, csak panaszkodás...
És emiatt akarja eladni? Érdekes egy faszi. Az autó akár tök rendben is van de többet ér egy fényezésileg nem javított, de szarrá hajtott céges autó.....Egyébként meg ezesetben szalon autót kellene vennie -ja mondjuk az nem annyi. Imádom az ilyen embereket, több éves autót szeretnének gyári új állapotban, még akkor is ha minden szakszerűen lett javítva.......Ez a gondolatmenet csak az itt leírt sérülések javítására vonatkozik, ha több disznóság is van akkor az más. Viszont engem is érdekel az ügy kimenetele.
Azért ez nem minden esetben ilyen egyszerű.
Szóban is tájékoztathatták, ezt ugye bárki elismerheti és le is tagadhatja.
Valamint Ki kell vizsgálni, hogy a vevőt vajon milyen kár érte (érte?), vagyis használati értéke kevesebb, csökkent....vagy azonos?
Nem fiatal autó, azért itt már csak pár 10 ezer forint az értékcsökkenés...ha egyáltalán megállapítható. (egyéb állapot, km, stb..stb.)
Szerintem nem egy 50M-es autó, hogy ennyire ugrálni kellene.... ha szépen meg van csinálva (mivel Ford-nál csinálták, nyilván nem udvaron fújt, neolux festékkel)

Ahogy olvasom, azért van baja és szabadulni akar tőle, mert megbánta. Mit?

Ha van ideje, pénze szarakodni, hogy talán megítélnek neki pár tíz ezret (sokkal több megy el az ügyre), akkor hajrá!
jogos...
A sérülés mentes kifejezés sem jelent semmit.
Most?
Helyesen: Nem volt korábbi sérülése.
Egész más dolog ám, hogy törve volt vagy fényezték!
Előbb tisztába kell lenni ezekkel és a különbségekkel, aztán lehet panaszkodni.
Mármint az eredményt
Oszd meg kerlek....
Helyesirási hiba: Dr.Nagy, tájékoztatták
Érdekes dolgok történtek közben. Még a nap folyamán megadtam a szomszédnak a Superbike ujságban található Dr. nagy Péter közlekedési jogász tel. számát, hogy kérdezze meg mi neki erről a dologról a vélenyénye. Beszélt vele és azt mondta, hogy jár neki vissza a teljes összeg, mivel nem tájékoztaták a sérülésről. Kiváncsi vagyok a végkifejletre. Holnap megy be a Ford-ba.
Hát hogy álapotfelmérő papirja van-e azt nem tudom. Szerintem csak ilyen szófordulat volt részéről, hogy "akár irásba is adja". Amugy aki megakarta venni a szomszédtól elküldte nekik e-mail-ba, hogy itt és itt, ekkor és ekkor dátum, km-óra állás, időpont, hol sérült és hol javitották. Érdekes dolog. Ezekszerint ha márkaszervizben javitják akkor fel kell tenni nekik valamilyen oldalra. Azért köszi a hsz.-kat
nem vagyok jogász, de nekem ebben kis értelmezési hiba van, de lehet csak nálam "irásba is adja, hogy nem volt törött" írásba adta? a törött és a sérült sztem nem ugyanaz. lehet egy elemet megcsikartak és fényezték, attól még nem törött. ha írásba adta azt, hogy sérülés mentes, akkor van esetleges kártérítési alap, ha nem, akkor ez egy ott és akkor tapasztalható, ahogy általad is és mérhető javítás. az autót megtekintett és kipróbált állapotban vette át és kérhette volna, hogy lent is mérjenek egyet, amit felvezettek volna az állapot lapra... sztem ez sehogy nem állja meg a helyét, hacsak nincs egy írásos papír, hogy SÉRÜLÉS mentesen adták át és visszakereshető, hogy ők tudtak róla (van munkalap) akkor max egy kicsi pénzt lehet perelni, de az autót ezért biztos, hogy nem köteles senki sem visszavenni... ráadásul, ha ez nincs, hogy bizonyítja, hogy nem ő fényeztette....?
Szerintem ki van zárva, hogy két kis - elemcserét sem igénylő - pörsenés miatt fél évvel később vissza kellene vennie a kerekedőnek. Írásos állapotlap legalább van róla?
Sziasztok! Tudom, hogy nem motor téma hanem autos dolog, de ugyanugy megtörténhet motorral is. A szomszédom nyáron vett egy Ford C MAX-ot. Azota megbánta és elakarja adni. Előzmény: a kocsit /használt/ Ford márkakereskedésben vette. /beszámitott autó volt/. Az értékesitő azt mondta, hogy ha kell irásba is adja, hogy nem volt törött és annyi a km amennyi benne van. Körbe lett mérve rétegmérővel is. Minden okés volt. Akitőle megakarta venni, kért tőle alvázszámot és valamilyen internetes oldalon /fizetős/ kiderült, hogy az autót festették /kettő elem/ ugyanabban a Ford kereskedésben ahol vette. Én néztem az autót és látni lehet, hogy sárvédőiven van javitás és az ajtó alsó részén. Szerintem az alját festették és a többi részt hozzá polirozták, és csak az elem felső részét mérte meg rétegmérővel. Kérdésem a következő: vissza jár a teljes összeg és az autót köteles visszavenni a Ford márkaszerviz? Köszi a válaszokat.
Rád van bízva, bár nem függ össze a műszaki állapotával és nem törvényszerű, hogy bármikor összetörik - motornál azért nem kizárható - de úgy korrekt, hogy erről is tud a vevő, mivel a jármű így kárrendezés szempontjából nullás. Külön nem kell papírt írni, az adásvételibe elég ha ennek tényét beleírjátok.
Célszerű igen, és mellesleg korrekt... mondjuk a vevő szája hogy fog állni az egy másik ügy.
Sziasztok. Segitsegeteket kernem. Megprobalok tomor lenni...
Volt egy balesetem ahol tort a motor is.
A biztosito kihozta gazdasagi totalkarnak.
A kapott penzbol a motort rendbehozattam.
(Ennek mar ugy fel eve)
Kozben vettem egy masik motort igy az elozot eladnam.
Kerdesem a kovetkezo: Kell tajekoztatni a jovobeni tulajdonost h gazdasagi totalkaros volt a motor? Kell errol valami papirt iratni?
Valaszotokat elore is koszi.