Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De laikus vagy, mert nagyon kicsi az a merítés, ami alapján te megmondod frankót!
A békát is meghagyom neked, mert nem úgy van. De tudod mit, te azok közé az emberek közé tartozol, akik hallomásból alkotnak véleményt! Ha neked így jó, akkor jó....

"Nem ettél még, de azt hallottad, hogy a spenót nem finom....... majd legközelebb már te mondod másnak, hogy a spenót nem finom." Kb. így működsz....
Most olvastam vissza, hogy a 4 fordba 1 millió km-er van összesen
Úr Isten ez átlagban 250 ezer
Szólj már vissza akkor légyszi amikor fődarab csere nélkül fejenként lesz bennük egy milcsi
dízel tojó 250 ezernél van bejáratva
Nagy sötétség, de bízz abban, hogy majd egyszer lebomlik a műanyag szatyor, amiben élsz és akkor kijutsz onnan!
Leírtam, hogy én nem foglalkozom személyautó kategórivál Furgonba, gondolkozom.
Ha munkámból adódólag nem lenne szükség furgonra szerintem énnekem akkor is az lenne.
Csak előnye van a személyautóval szemben hát mondjuk fenntartása talán üzemanyag fogyasztásban némiképp több Cserébe kárpótol, hogy nem kell illeszgetni a cuccokat ha horgászni indulok vele
Laikus te vagy neked a családban van négy ford nekem meg saját magamnak volt transitom ráadásul autómataváltós mondeós elejű
Egy üzemanyag kutat utánna lehetett kötni, de cserébe szarul is ment, és mindíg szar volt. Csak ajánlani tudom neked és a hozzád hasonló macskajancsiknak
Nézd ha neked a ford jó akkor semmi esetre sem szeretnélek lebeszélni róla Olyat kell venni ajánlom belőle a kis köbcentis túrbósakat Ha most úgyis az a divat nem a dízel. Gariig kibírja (talán)
Nem laikus felhasználó vagyok aki halott ezt- meg azt népítéletet meg nem olvasok, oda inkább írok A rönóba mégpedig ford motor van sajnos ezt a békát le kell nyelned
Történetesen van a környékünkön egy iveco szervíz ahol családtag dolgozik közel 10 éve, én is mindig ott vizsgáztatom a lomjaimat. Amik az ájvekó bemegy egy kötelezőre addig a műhely tele van a fordmotoros master szarral.2-3 éves autókról beszélgetünk) Útálják csinálni mert nehezen szerelhető, viszont éhen halnának a ford nem gyártana ipari hulladékot
Szerintem a ford az szerződésbe van az autószerelőkkel, lehet év végén visszaosztanak az autószervizek a gyárnak csak nem javuljon a helyzet
Én is igy látom.
Neked biztos fáj....ha kiderül nem az, amit annak vélsz.
Nem ennyi jött le, csak bánt, amikor laikus ossza az észtet, hogy mi miért jó és miért nem.
Mindig nevetek, amikor a laikus felhasználók, akik hallottak ezt-azt és olvasták a népítéletet, megmondják a frankót!

ui: Nem azért mondom, védem a Ford-ot (mert van 4 db a családban, több, mint 1 M km van a 4-ben összesen és karbantartva gyakorlatilag hibátlanok, mert a forgó-kopó alkatrész NEM hiba), mert fizetnek érte, hanem a több évtizedes tapasztalat eredménye.

Egy turbo, befecskendező hiba....legtöbbször user okozta nem megfelelő használat eredménye, persze lehet nem azonnal.
Valamint szinte minden autómárkánál, típusnál lehet találni katasztrófa példát, ahogy a D4D-nél is és mindenhol.
Ismereteid hiányosságát jelzi, hogy szerinted a Renaultban Ford motor van, pedig nem!
Ne erőlködj, a dájzel ma már nem menő, hanem inkább ciki egy személyautóban.....
Egyébként az egész hozzászólásomból ennyi jött le csak,hogy a ford szar? 3000 karakterből ez csak egy fél mondat volt? ( persze tudom, hogy az igazság fáj )
Gyerekek 1 mikulás a cseréje Az a helyzet, hogy eljött az az idő amikor üzemanyag befecskendező rendszer alapján kell autót vásárolni. A régi fordok is viszonylag szarok voltak( volt néhány tranyónk). De boschal szerelt rendszerük javítható volt
Ha most kell venni autót bosch vagy denso. A delphi jó is lehetne (jellemzően rönó, most már magyar merci motor is) egyszerűen szar hozzá a hazai üzemanyag szabvány és megeszi azt az érzékeny lelkét
van még róla egy kis kép szöveg
A ford az az autóipar hulladéka. nincs talán még egy olyan márka ami szerintem ennyire szar. ( na jó a rönó szorongatja) de az is azért mert ford motoros Transit újonnan véve 130ezernél leszakadt turbó miatti komplett motorcsere. Ford motoros masterek 100 ezer utánni hengerfejesedési hajlama, simens üzemanyag ellátó rendszerrel szerelt pénznyelő. Egy injektor meghibásodik, már pedig meghibásodik viszi az összes többit 1 guriga a csere. 4 éves autónál gazdasági totálkár. Mi a faszomról beszééltek akkor ember
(Én kisáruszállító dízelben gondolkozom nekem az az autó a többi roller, hogy értve legyünk. ne gyertek ilyen 1,4-es benzines kotvadékokkal példálozva nálam az nincs listán )

A simens-ről néhány mondat injektoros műhelytől.

Siemens

Katasztrófa. Főleg a Peugeot-Citroen, a Volvo és a Ford használja. Rettenetesen gagyi elektronika. Ha egy injektor elektronikusan meghibásodik akkor tönkrevághatja a többit, és Az ECU-nak is megadja a kegyelemdöfést. Valószinűleg kb. 45Ft-ból lehetett volna védelmet szerelni bele de mérnökök valószínűleg csak szabadidős tevékenységből terveztek diesel befecskendező rendszert.

Javítástechnológia: Már néhány injektorra elérhetőek a pótalkatrészek. Az elektronikus hiba mellett a delphi rendszerhez hasonlóan spénesedésre hajlamos a nagynyomású szivattyú. A szivattyú javítása megoldottnak mondható
Ezt csak alátámasztani tudom, kettö is van a háznál, illetve az egyik elöd autó is egy 9 éves focus volt. Ismerösök közt is van több, igazából probléma memtes, amennyiben van gazdája.
"hibázott amikor fordot vett Talán az összes német hulladék közül a leghulladékabb betegágy "

Neked ez be van csípődve, pedig gondolom semmi valós tapasztalataid nincsen.....normális, karbantartott Ford-okkal.
Azok alapján nem helyes véleményt mondani, amit elhanyagolt autókat megvásárlók mondanak, hogy mennyi baj van velük.....

A legalacsonyabb üzemeltetésű német autók, amúgy. Működnek.
A VAG, MB, BMW sokkal költségesebb és mindegyiknél vannak váratlan dolgok, estéről reggelre..... Ford-nál minimálisak az ilyen meglepetések, de ugye rengeteg beépített kütyű beszállítói márka....
Hát erre most mit írjak. A cimborád rá jött, hogy hibázott amikor fordot vett Talán az összes német hulladék közül a leghulladékabb betegágy Aztán próbálna megszabadulni tőle mindenféle mondva csinált ürüggyel Szerintetek a fordnál a felvetésetekre mit fognak majd mondani. Vagy megijednek egy közlekedési ügyvédtől Minden bizonnyal nekik is van jól fizetett jogászuk Nem fogják össze csinálni magukat, de vezessük végig a szituációt.
A haverod elgurul a Ford szalon és márkaszervízig( ha egyáltalán 5 fok alatt beindul a lom)
- Jó napot kívánok a cégvezetővel vagy helyettesével szeretnék beszélni
- Aha mindjárt szólok neki Te Józsi gyere már keresnek a műhelynél
- Jónapot kívánok Mondeó József a cégvezető vagyok miben segíthetek?
- fél évvel ezelőtt Önöknél vásároltam ezt a gépkocsit, átnézettem itt helyben és úgy adták el, hogy sérülésmentes.
- igen és?
- Itt meg itt volt két karc ezeket az elemeket javították.
- Mutassa meg azt a papírt amin Úgy adtuk Önnek ezt a 13 éves autót el, hogy sérülésmentes.
- Hát az nincs...izé, őőő
- Akkor ezt a marhaságot honnan veszi?
- A maguk szerelője mondta
- Mutasson rá melyik ember mondta ezt önnek?
- ŐŐő ott az a kék olverálban.
- TIIBBBIIII gyere már ide.
-Jónapot kívánok Transit Tibor vagyok miben állhatok a szolgálatára?
- Ez az úr azt állítja, hogy fél évvel ezelőtt amikor innen megvette tőlünk ezt az autót te azt állítottad, hogy sérülésmentes
- Ne haragudjon, hogy is hívják?
- Balek Levente
- Aha nem rémlik Ne haragudjon nem emléxem magára de ilyet biztos nem mondhattam mert ilyen öreg autó kizár, hogy sérülés mentes legyen, most főnök visszamennék dolgozni.
- Na tisztelt Levente halotta a szerelőt sajnos mást én sem tudok mondani, hiszen akkor én itt sem voltam. De nem szeretné lecserélni ezt a régi fordot egy újra? Nézze beszámoljukl mondjuk 200 ezer ft-ba azért a szép 1.0 kugáért 100 ezer km-er után biztos meghal a motorja de 3 évig legalább lesz egy új autója
Pontosan......
hát néhány ismerősöm ott dolgozik pont nem ezt mondják Persze csak azt tudom elmondani amit Ők mondanak. De valamelyiknek épp az a dolga, hogy meozza a merci még különálló komplet elejének a fényezését. Ha hibát lát a kezében lévő csavarhúzóval karistolja végig oszt mén a komplett eleje a selejtbe. Bazmeg itt nem vacakolnak javítgatással
Sokkal több kieső időt jelent mintha azonnal kibasznák a picsába 10 perc állás istentudja hány ezer euró nem nagyon lehet hülyélkedni
Azt itt fillérekkel kell számolni egy szélvédő 5 eurójába kerül a gyárnak egy olyan dácsiamotoros merci amin a kirakatban 15 millás árcédula lóg 1,5 millió alatt épül fel de ebbe már benne van az irodistalányok ceruzakopása is arányaira lebontva.
Pedig elhiheted hogy még a merci gyárban is van javítás, ezt biztos forrásból tudom.
Ráadásul elég durva sérülés is akad, főleg amikor van elégedetlen dolgozó a soron
A javítási technológia az nem azt jelenti, hogy láthatatlan lesz a belejavítás.
én láttam olyan festéket mint a körömlakk, és minden festékhez megvolt az ilyen javító festéke
még a porfestést is ki tudták úgy javítani az ilyen cuccal hogy észre sem lehetett venni
mondjuk ha én pamacsoltam volna tuti feltűnik mindenkinek........
szerintem mindenhol vannak javítások, csak a technológia nem mindegy
Ezt simán állíthatja, gyári teszten, azonos feltételek mellett.
A közúti használat nem mérvadó egy összehasonlító teszten, hiszen nem lehet teljesen azonos a használat mindkét esetben.
de ezek nem jogi kérdések. Az ha a gumi gyártó azt állítja, hogy tartóssabb mint a elődje és kevesebbet megy el a gumi az már inkább..
Igen. Csak a mondatomban volt néhány utalás ami azt jelentette, hogy ez nem most volt.

Sötétkék Ibiza (még a porsche motoros), évek óta kint van, stb.

Mondjuk az sem mindegy, hogy ki olvassa. .. a könyvet

Hogy most mi van az mp3 világában megy gyári tömeg autórádiók korszakában abba ne menjünk bele...