Ha gondolod..... szívesen elolvasom.
De ilyen kategória megszerzése kintről szinte a legkevesebb, a hazahozatal és a többi kerül sokba.
Valamint a fenntartása Mo-n...... marad a pálya.
Nem .....
De megérte úgy néz ki, bár van rá mit költeni
1993-as, de most erre telik......egyelőre pályagépnek, aztán majd jövőre talán forgalomba helyezem.
Itt tartok most:
Már nem muszáj a származás ellenőrzés okmányban.
NKH utánanéz a saját eredetiség vizsgálata szerint de nem vállal felelősséget.
Nekem aszondta NKH-s csóka mikor csinálta.
Én most néztem utána.
Én egy lengyel papíros Honda cbr600f2-t vettem.
Ami kell hozzá az az adás vételi + a forgalmija.
Mivel EU-s így a származást megnézik az okmány irodában.
Az NKH-nál az első forgalomba helyezés + a műszaki, az 27.000 pár száz ft.
A reg adó az enyémre 18.000
+6000 forgalmi + 6000 törzskönyv
+5500 a rendszám
+550 az érvényesítő címke talán....
+ biztosítás.....és ennyi.
Sziasztok!
Az a kérdésem van, hogy vennék egy 97-es lc4 et. Állítólag vannak német papírjai.
A magyar forgalomba helyezésről szeretnék egy kis tudnivalót összegyűjteni, meg éri-e bele fogni, vagy több lesz mint gondolom, és még nagy vonalakban, hogy ez hogyan működik.
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Van valami módja a mabisz díj kikerülésére?
Van egy lejárt műszakis motorom, néhány éve nincs rajt műszaki, építés alatt van.Tavasszal vinném műszakira, de most kaptam levelet, hogy fáradjak be a forgalmival, meg a rendszámmal az o.irodába, ideiglenesen kivonják a vasat. Kb 4 éve lehetett rajta biztosítás. annak meg elég sok a mabisz díja.
Nem ér annyit a motor...(gpz 600R)
Ha eladnám pl sógornak, és üzembetartó lennék, akkor mi van? Eladhatom egyáltalán így?
Vagy kivonassam véglegesen, és mehet alkatrésznek?
Aki tud valami okosat, legyen szíves írjon... köszönöm.
Majd eladás előtt forgalomba helyezem, vagy ha nagyon utcai motorozásra vágynék.
De ilyen kategória megszerzése kintről szinte a legkevesebb, a hazahozatal és a többi kerül sokba.
Valamint a fenntartása Mo-n...... marad a pálya.
Olaszból van.Európai.
Amúgy kellett volna.
A kuka mellett találtad?
De megérte úgy néz ki, bár van rá mit költeni
1993-as, de most erre telik......egyelőre pályagépnek, aztán majd jövőre talán forgalomba helyezem.
Itt tartok most:
Az angolhoz most szeptemberben egyik sem.
Azt kihagytam a számításból.......
Vagy nem.....az első forgalomba helyezés az NKH által kiváltja?
NKH utánanéz a saját eredetiség vizsgálata szerint de nem vállal felelősséget.
Nekem aszondta NKH-s csóka mikor csinálta.
Én egy lengyel papíros Honda cbr600f2-t vettem.
Ami kell hozzá az az adás vételi + a forgalmija.
Mivel EU-s így a származást megnézik az okmány irodában.
Az NKH-nál az első forgalomba helyezés + a műszaki, az 27.000 pár száz ft.
A reg adó az enyémre 18.000
+6000 forgalmi + 6000 törzskönyv
+5500 a rendszám
+550 az érvényesítő címke talán....
+ biztosítás.....és ennyi.
Ha nem így van helyesbítsetek. Én így tudom.
Az a kérdésem van, hogy vennék egy 97-es lc4 et. Állítólag vannak német papírjai.
A magyar forgalomba helyezésről szeretnék egy kis tudnivalót összegyűjteni, meg éri-e bele fogni, vagy több lesz mint gondolom, és még nagy vonalakban, hogy ez hogyan működik.
Előre is köszönöm!
Van valami módja a mabisz díj kikerülésére?
Van egy lejárt műszakis motorom, néhány éve nincs rajt műszaki, építés alatt van.Tavasszal vinném műszakira, de most kaptam levelet, hogy fáradjak be a forgalmival, meg a rendszámmal az o.irodába, ideiglenesen kivonják a vasat. Kb 4 éve lehetett rajta biztosítás. annak meg elég sok a mabisz díja.
Nem ér annyit a motor...(gpz 600R)
Ha eladnám pl sógornak, és üzembetartó lennék, akkor mi van? Eladhatom egyáltalán így?
Vagy kivonassam véglegesen, és mehet alkatrésznek?
Aki tud valami okosat, legyen szíves írjon... köszönöm.
amúgy nem csak a motor rendszámokra vonatkozik