Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha céges a dolog akkor könnyű, számla ellenében szó nélkül fizetnek....
és mennyi volt az autó bérleti díja? Mert én napi 2500-al nagyából kitörölhetném. Egy furgon kb. 9000/nap + 200 km-er felett 30 ft km-erenként.
Vagy van km-er megkötés nélkül 12-15 ezerért/nap
Nekem fizetett a generali bérautóra napi 2500-at számla nélkül 30 napra, azután már kölcsönzős számlát kért.
Úgy látszik "Medve Úr" a hétvégén közelgő hidegre tekintettel elvonult téli álmot aludni.
Na arról ki mit tud hogy,
Most ahogy a haverral este jöttünk az autóval hazafelé azt ide-oda cikáztak át az őzek, felmerült az, hogyha szarrá vágnám az autót(cascós), mondjuk egy hétig műhelyben javítanák, köteles e a cascó biztosító a javítás időtartalmára cseregépjárművet biztosítani, vagy legalább az általam bérelt autó bérletét megtéríteni.

és itt mindjárt fel is merült a következő kérdés, hogy
ha az autónak nincs cascója, de egy baromarcú a moszkvicsával porrá zuzza az én autómat, akkor a moszkvicsos kötelező biztosítója a javítás mellett állja-e a cseregépjárművet, vagy egy bérelt jármű költségét?
Na indulhat a ki mit tud
1988. évi I. tv. 25/B. §
(1) A közúti forgalomban a 25/A. §-ban meghatározott jármű a közlekedési igazgatási hatóság által kiadott magyar hatósági engedéllyel és jelzéssel vehet részt, amennyiben:

a) az üzemben tartója e törvény rendelkezései szerint belföldi üzembentartónak minősül vagy

b) vezetője Magyarország területén lakóhellyel rendelkezik.

(2) Az (1) bekezdés a) pontjában foglaltakat nem kell alkalmazni, ha

a) az üzemben tartó olyan nem természetes személy, amely rendszeres tevékenységét a külföldön bejegyzett székhelye vagy telephelye szerinti országban végzi,

b) a jármű tulajdonosa a jármű forgalomba helyezését a közlekedési igazgatási hatóságnál már kezdeményezte.

(3) A (2) bekezdés b) pontja alkalmazása során forgalomba helyezés kezdeményezésének minősül a jármű származás ellenőrzési nyilvántartásba vétele is.

(4) Az (1) bekezdés b) pontjában foglaltakat nem kell alkalmazni, ha a járművezető

a) szokásos tartózkodási helye nem Magyarország területén van,

b) a járművet harminc napnál rövidebb ideig használja Magyarország területén és a használathoz az üzembentartó a jármű birtokba adása időpontjának megjelölésével írásban hozzájárult,

c) a járművet Magyarország területén kívüli rendszeres munkavégzés érdekében használja.

(5) A (2) és (4) bekezdésekben meghatározott feltételek fennállását az ellenőrzés során a jármű üzemben tartója, valamint a jármű vezetője közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal köteles igazolni.

(6) Az ellenőrző hatóság az (1) bekezdésben meghatározottak megsértéséről a jármű hatósági engedélyében feltüntetett, a jármű tulajdonosára és az üzemben tartójára vonatkozó adatok, valamint a jármű azonosító- és műszaki adatainak továbbításával értesíti az állami adóhatóságot is.
Egy sikertelen eredetvizsgának milyen következményei vannak?
Szürke forgalmija van a motornak. Az alvázszám hibátlan, de a motorszám szerintem nem gyári.
Kitudom neked holnap....
Ok, de én céges szinten kérdezem....adott a magyar engedélyes gép amivel szlovák pótot húznék mint a waberers, bandúr és a többi fuvarozó cég....csak azt nem tudom, hogy cég tulajdonában kell a pótnak lenni-e vagy elég a magánszemélytől bérelt?....ezt lenne jó megtudni valahonnan mert akkor idén kivinném....az új szabályok miatt amik a cégekre érvényesek lesznek kifizethetetlen lesz a pót súlyadója...
Ebben sokan nem tudják a tutit, én sem bevallom. Akik ezt ellenőrizni fogják, azok speciálisan erre kiképzett és felszerelt csoportok lesznek.

Egyébként nem tiltja szerintem semmi, hogy a szlovák rokonom szlovák rendszámos autójával közlekedjek szerintem. Csak akkor van probléma, ha sajátom a szlovák rendszámos autó és én meg itthon élek. Nemde?
Szia, érdeklődnék, hogy a szlovák rendszámos póttal magyar kamion mögött most mi a helyzet?.....ha szlovák céges csak úgy jó vagy elég ha szlovák lakhelyű magánszemélyé?......ugye elég sokan járnak így főleg nagy cégek, de nem tudom a tutit...
Átkerül szerintem a helyi polgármesteri hivatalhoz és ők adók módjára behajtják, ha tudják.
Üdv!
Nem tudja valaki, hogy a 10.000 Ft alatti helyszíni bírságot be vagyok-e köteles fizetni? Mert nekem a rendőrök azt mondták hogy ha nem fizetem be akkor nem lesz semmi, mert 10.000 Ft alatti bírság be nem fizetésével nem foglalkoznak. Ez igaz, vagy csak nagyobb szopást kapok majd?
Előre is kösz a válaszokat!
Tudom hogy teljesen más a két motor... De az r1 az mindig is egy álom motor volt... viszont a tónyóka meg naked és előtte is az volt ami nagyon tetszett. + hogy V motor... :| Na de majd a jövő.. Köszönöm a segítséget mindenkinek. Jelenleg a kx250-es bohóckodom :S
Áhh...........az ilyen buzirendezvényeket betiltanám és a hivatalos verőlegényekkel oszlatnám fel.
Bevezetnénk, hogy a ME. meg legyen rendszeresen dugva, csak miheztartás végett. Mert eddig ez a folyamat egyirányú!
Nem kicsit nagyon is!
Legalább a "büszkeségnapi felvonuláson is részt vehetnél.
Simán............bár rábasznátok.Én lennék a legnagyobb despota a 21. században............demokrácia............muhaha............önkény
uralom lenne.
Én meg teszek a kormányra!
Dikk More ! Qrmányoznáá he?

Egyébként ha tudja , hogy kiket kell megkérdezni , ( Okos embereket) mit tegyen bárki lehetne kormány.
Engem természetesen..................amúgy a kormányra én már régóta azt teszek amit akarok.
ezt a pofátlanságot ! Nem tudják ezek mit csinálnak.
Nem akarnak nyerni '14-ben.
Torkig vannak vele ahogy látom.
Elég lenne , ha az autósok -motorosok összefognának. Azt tennénk kormányra aki akarnánk!
Pártot kéne alapítani ahogy a 4. köztársaság vagy mi a lótúró csinálta.Meg a kendermag.
Ha ekkora gyökerek megélnek belőle akkor lehetne olyat is bejuttatni aki tesz is.
Pl én.....................nem ígérek semmit csak azt hogy felveszem a fizumat meg a költségtérítést.
De azt be is tartom.