...és gondolom nyomtatsz hozzá átépítési engedélyt, mert smkp vázszám, mkp motorszám...stb....
Aztán meg írod, hogy szeretnéd legálisan használni? Hogyan gondolod, amikor magad írod, hogy full illegális dolgot akarsz elkövetni.
A fékre és a futóműre nem is gondoltál.
Lehet nem teljesen ide tartozik a kérdésem, de hátha valaki tud segíteni.
Most, hogy lehet B-s jogsival 125-ös motort vezetni, elgondolkoztam azon, hogy átalakítom a motoromat és az 50-es blokkot kicserélem egy 125-ösre. Szeretném le rendszámoztatni és teljesen legálisan használni. Valaki meg tudja nekem mondani, hogy ez milyen papírköltségekkel jár? Előre is köszönöm!
Az száz, h csak a lóvé kellett. Toldd be nekik a háromezret, aszt spongyát rá. Mekkora melót beleöltek, amíg kiderítették, h egy gonosz szabálysértő vagy .
Menj be a hátulján lévő pecsét szerinti RK.-ra és ott kapsz magyarázatot rá. A bírságfeldolgozóknál ott az eredeti példány, valamint ha nem tartod jogosnak azt is meg tudod beszélni, de asszem csak 8 napon belül. És csak akkor, ha tényleg nem jó a jogszabályi alap. Amit leírtál az alapján nem jó......
Semmi sem látszik a helyszíni hírság nyomtatványon, ugyanis nem nyomták rá eléggé a tollat, hogy az az indigós papíron is meglátszódjon. Nem is értem miért?!
Egyébként azt írták rá, ahogyan visszaemlékszem, hogy kötelező tartozék hiánya, baleseti bejelentő lap.
még nem, csak ssok a meló, nincs energiám a fórumra is.
Kötelezős kárnál, ha a munkádhoz kell, és meg tudod indokolni, akkor téríti a költségeket. Ez a Zé által írt 30 nap max. Ha casco akkor benne kell legyen az ÁSZF-ben, a nélkül nem kapsz semmit. Te fizeted előre, és utólag térítik.
Ezt nem értem miért kell ehhez cégesnek lenni.
Az én autóm úgy dolgozik két cégnek(egy családi és egy saját), hogy az én nevemen van az autó. Kiküldetési rendelvényre használom km-er elszámolással.
Nem volt semennyi, mert a másik kocsi is az enyém volt, a lóvét meg simán benyeltem. Egy biztositós ismerős mondta, h ezt kérhetem, mert gtk lett a kocsim, amikor egy részeg belegombolt az az oldalába.
a kárszakértő ( aki független volt) pesze bölcsen hallgatott erről a lehetőségről
A legtöbb csak adásvételivel rendelkező gyári 125-ös motorkerékpár sem helyezhető forgalomba hivatalosan, pedig ott még stimmel a váz, blokk minden.
A fék és a futómű meg elbírná a blokkot.
Aztán meg írod, hogy szeretnéd legálisan használni? Hogyan gondolod, amikor magad írod, hogy full illegális dolgot akarsz elkövetni.
A fékre és a futóműre nem is gondoltál.
Lehet nem teljesen ide tartozik a kérdésem, de hátha valaki tud segíteni.
Most, hogy lehet B-s jogsival 125-ös motort vezetni, elgondolkoztam azon, hogy átalakítom a motoromat és az 50-es blokkot kicserélem egy 125-ösre. Szeretném le rendszámoztatni és teljesen legálisan használni. Valaki meg tudja nekem mondani, hogy ez milyen papírköltségekkel jár? Előre is köszönöm!
Itt ne csodálkozz semmin :D
Egyébként azt írták rá, ahogyan visszaemlékszem, hogy kötelező tartozék hiánya, baleseti bejelentő lap.
Múlt héten 3000 ft helyszíni bírságot kaptam, mert nem volt nálam a kocsiban a kék-sárga baleseti bejelentőlap.
Már ez is kötelező tartozék a kocsiknál?
Tudtommal nem az, mégis bírság lett a vége, ami nem tetszik. Minden más tartozékot rendben találtak a sünök!
Kötelezős kárnál, ha a munkádhoz kell, és meg tudod indokolni, akkor téríti a költségeket. Ez a Zé által írt 30 nap max. Ha casco akkor benne kell legyen az ÁSZF-ben, a nélkül nem kapsz semmit. Te fizeted előre, és utólag térítik.
Hát na ná. Nyilván olyantól bérelnék aki számlaképes
Az én autóm úgy dolgozik két cégnek(egy családi és egy saját), hogy az én nevemen van az autó. Kiküldetési rendelvényre használom km-er elszámolással.
a kárszakértő ( aki független volt) pesze bölcsen hallgatott erről a lehetőségről