Akár el is kezdhetsz gyúrni, bár azzal csak "szép-nagy" izmaid lesznek óriási érhálózattal, ami arra lesz jó hogy pár perc alatt be fog durranni kezed-lábad...
hát akkor úgyérzem még most elkell kezdenem gyúrni, hogy majd később fentmaradjak egy nagyobb vason :D érdekes módon amiért az aeroxomnak az első idomja belülről törött és nem úgy áll mint a többi aeroxon, a gyári kormánnyal, fejidommal jobban ért a szél mint most fejidom nélkül downhill kormánnyal
Nyíregyen! Amennyire lehet, úgy rá kell feküdni a mocira. Csak az a lényeg, hogy ha hasítassz 160al akkor ne ülj fel, mert lekap a szél. Én egyszer meglepődtem A karom megnyúlt
165? El nem bírom képzelni, hogy tudsz annyival menni, én már 140-nél az összes izomsejtem feszítésével is alig bírok kapaszkodni... valószínűleg mert - egy - gyenge - puhapöcs - vok! Hol mértétek ezt?
tsuka én felvettelek msn-re de még mindig semmi :D vagy láttad egyáltalán hogy felvettelek? :) próbálj meg te engem :$ adatlapomon kintvan! Amúgy folytottak a 125Sm-ek? ha igen akkor hol van bennük folytás? meg mennyibe kerül a forgalmi stb... rohadtul tutalan vagyok még :))
Elől 14-es, hátul 42-es. Lánc 110 szemes. Ez gyári áttétel. Óra szerint 165 a vége, de kb 5-10%-ot csal az óra. Bemértük és amikor én 52-vel mentem, akkor a trafi 59-et mutatott. Ha a trafi szar volt, akkor én is hazudok.
figyusz nyugi már...szerintetek mi az hogy üzemórás...ha nem vesézitek túl a témát azis csak annyit jelent hogy hamarabb meghal a cucc..akkor innentől fogva nincs min vitatkozni...ez a husky gyárilag ugy van hangolva hogy elmenjen 20000km-ert...ha nagyobb teljesítményt akarsz akkor ráveszed a karbit és nem fog elmenni 20at hanem csak 2000-et...erről van szó nem kell itt vitatkozni aki a gyárit tuningolja annak pénzébe kerül ennyi...nagyobb teljesítmény nagyobb igénybevétel és ez az élettartam rovására megy...valamit valamiért...
Tiszta VB motor lesz a végén
Én is rh8dg-nek adok igazat. Az én véleményem szerint sem lesz attól egy motor üzemórás mert más karbit teszel rá.