Vissza kéne menned Veszprémbe a kereskedéshez, hiszen ök szerelték fel a kipufogot. Tudtommal minden tökéletesen müködött. A garancia végett meg végképp nem neked kéne szerelned.
Hy!
Válaszolva a kérdéseidre: egyszerűen csak nem megy úgy, túl gyenge. Azért mondom ezt, mert van összehasonlítási alapom. Egy 2005-os SM 125-öm volt előtte és az úgy mint mint a golyó, semmi változtatás nem csináltam rajta, csak fojtatlan könyök volt rajta... A fúvókát meg nem tudom, hogy hagyan, mert nincs sehol beleírva...kicserélném, de nem tudom mekkorára. Szerintem magával a karburátorral lesz a probléma. Az egész szerkezete valahogy nem az igazi...
először is a problémára megoldást fixen látatlanba nem tudok mondani, csak tippeket...a kipuffrendszereddel semmi gond nincsen...a kérdésem az hogy ki vette ki a gyári folytást?ki szerelte stb...az hogy nem akar menni az mit jelent nálad?fullad?nem pörög?vagy pörög csak egyszerűen nem olyan erős?nagyon sokféle lehetőség van amit meg lehet kukkantani...azt hirtelen nem tudom hogy van e benne elektronikus fojtás ezt kérdezd meg sztem a szaküzletben ha van benne akkor ott a gond ha nincs akkor én először a főfuvókát cserélném ki nagyobbra(a karbi alján a nagycsavarral egyszrűen megteheted)és aztán hozzáállitanám a levegőt...a levegőmennyiség akkor jó amikor tudsz ugy menni a motorral hogy az ne dadogjon rángasson , mikor meghajtod ne pörögjön fel jól induljon stb....ha válaszolsz a fent emlitett kérdéseimre talán a helyes választ is megkaphatod..üdv
Volt a Solexisben 2db 510es. Feca azt akarta megvenni. Úgy volt, hogy meg is veszi. Le is rakott 180ezret. A tulaj el is "kezdett intézkedni", Feca beadta a hitelhez szükséges papírokat is. Időpontot is mondott a tulaj, hogy mikor lehet menni a mociért. Április 10. De mikor visszamentünk április 10-re, akkor azt mondták, hogy még nem válaszolt a bank :s Egy-két nap alatt választ kell hogy adjon a bank a hitelről. Na 4 hét után meguntuk, bementünk és mondtok hogy jó lenne ha összeszednék magukat. Akkor jött a szent szöveg, hogy holnap mennek pestre (mert csak ott van bank) és intéznek mindent. Másnap mivolt? Telefonáltak, hogy nem tudják eladni a motort. Visszaadják a pénzt. Feca le is tett a motorról. De hívtam Janit, hogy ha tud, akkor intézzen már egy 510est. És tudott. Mindig tud valamit. Meg is lett véve. Ja, a Solexises mocit 1,5be hoztuk volna el regadóval. Neked mennyit mondtak?
Új vagyok még itt, szal nem tudom mennyire vagytok jártasok a dolgokban, de szeretnék segítséget kérni tőletek. Vettem egy új Husqvarna sm 125-ot. A bejáratási időszakon már túl vagyok, a kipufogógáz visszavezetést levettem és kicseréltem a kipufogót egy Husqvarna CR 125 könyökre és egy wr hátsó dobra. A tűn is állítottam, felülre feltettem, a fúvókát is megnéztem de abban sehol nem találtam, hogy mekkora csak egy számot az oldalába ütve: 268 HN (asszem ennyi volt beleírva) Ezek ellenére alig akar menni. Előtte volt egy régebbi Husqvarna sm 125-öm, abba semmi extra nem volt és úgy ment, hogy 1-2-es gázra egy kerék. Szerintem a gond a karburátorral lesz, mert az nagyon összetett. Sajnos sehol nem tudom megkérdezni, hogy mi van ennyire visszafojtva benne. Én a karburátort lecserélném, de nincs mire. Annyira új ez a rendszer, hogy nem találtam más márkában (keihin, mikuni, dellorto) nagyobbat, vagy ugyan akkorát az olajozás miatt..Gondolom azt tudjátok, hogy elektronikus az olajpumpája és az olaj közvetlenül a karburátorba megy. Nincs olajszivattyú. A karburátorba van egy kis érzékelő ami szabályozza az elektronikus olajpumpát. Szedtem el egy képet, hogy milyen a karburátor. Ez nem az én motorom, csak nem akartam vele tölteni az időt. Ezen még rajta van a kipufogógáz visszavezetés
Hello!
Szeretnék érdeklődni, hogy egy husqvarna sm 125 mennyit megy végre gyári állapotában, és mennyire lehet vele rendesen motorozni? Nem volt még dolgom supermotohoz és azért kérdezem. A rendes motorozás alatt azt értem, hogy hosszabb távra mennyire alkalmas túrázni stb... egyszóval hogy bírja e egy iylen gép a túrázást meg a hozzávetőleges 110-es utazót.
Előre is köszi mindekinek aki segít.
Válaszolva a kérdéseidre: egyszerűen csak nem megy úgy, túl gyenge. Azért mondom ezt, mert van összehasonlítási alapom. Egy 2005-os SM 125-öm volt előtte és az úgy mint mint a golyó, semmi változtatás nem csináltam rajta, csak fojtatlan könyök volt rajta... A fúvókát meg nem tudom, hogy hagyan, mert nincs sehol beleírva...kicserélném, de nem tudom mekkorára. Szerintem magával a karburátorral lesz a probléma. Az egész szerkezete valahogy nem az igazi...
először is a problémára megoldást fixen látatlanba nem tudok mondani, csak tippeket...a kipuffrendszereddel semmi gond nincsen...a kérdésem az hogy ki vette ki a gyári folytást?ki szerelte stb...az hogy nem akar menni az mit jelent nálad?fullad?nem pörög?vagy pörög csak egyszerűen nem olyan erős?nagyon sokféle lehetőség van amit meg lehet kukkantani...azt hirtelen nem tudom hogy van e benne elektronikus fojtás ezt kérdezd meg sztem a szaküzletben ha van benne akkor ott a gond ha nincs akkor én először a főfuvókát cserélném ki nagyobbra(a karbi alján a nagycsavarral egyszrűen megteheted)és aztán hozzáállitanám a levegőt...a levegőmennyiség akkor jó amikor tudsz ugy menni a motorral hogy az ne dadogjon rángasson , mikor meghajtod ne pörögjön fel jól induljon stb....ha válaszolsz a fent emlitett kérdéseimre talán a helyes választ is megkaphatod..üdv
Új vagyok még itt, szal nem tudom mennyire vagytok jártasok a dolgokban, de szeretnék segítséget kérni tőletek. Vettem egy új Husqvarna sm 125-ot. A bejáratási időszakon már túl vagyok, a kipufogógáz visszavezetést levettem és kicseréltem a kipufogót egy Husqvarna CR 125 könyökre és egy wr hátsó dobra. A tűn is állítottam, felülre feltettem, a fúvókát is megnéztem de abban sehol nem találtam, hogy mekkora csak egy számot az oldalába ütve: 268 HN (asszem ennyi volt beleírva) Ezek ellenére alig akar menni. Előtte volt egy régebbi Husqvarna sm 125-öm, abba semmi extra nem volt és úgy ment, hogy 1-2-es gázra egy kerék. Szerintem a gond a karburátorral lesz, mert az nagyon összetett. Sajnos sehol nem tudom megkérdezni, hogy mi van ennyire visszafojtva benne. Én a karburátort lecserélném, de nincs mire. Annyira új ez a rendszer, hogy nem találtam más márkában (keihin, mikuni, dellorto) nagyobbat, vagy ugyan akkorát az olajozás miatt..Gondolom azt tudjátok, hogy elektronikus az olajpumpája és az olaj közvetlenül a karburátorba megy. Nincs olajszivattyú. A karburátorba van egy kis érzékelő ami szabályozza az elektronikus olajpumpát. Szedtem el egy képet, hogy milyen a karburátor. Ez nem az én motorom, csak nem akartam vele tölteni az időt. Ezen még rajta van a kipufogógáz visszavezetés
Szeretnék érdeklődni, hogy egy husqvarna sm 125 mennyit megy végre gyári állapotában, és mennyire lehet vele rendesen motorozni? Nem volt még dolgom supermotohoz és azért kérdezem. A rendes motorozás alatt azt értem, hogy hosszabb távra mennyire alkalmas túrázni stb... egyszóval hogy bírja e egy iylen gép a túrázást meg a hozzávetőleges 110-es utazót.
Előre is köszi mindekinek aki segít.
Offtopic: a fater felétek jár vadászni bogátra, meg én is szoktam járni a máriapócsi M0L kútra...