Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez jó, legalább össze lehet hasónlítani az árakat:

SMR/TE 510 07-08 462 Euro henger dugó kompl.

amugy azt elfelejtettük hogy fötengely és hajtókar is benne van abban az árban (SM/WRE 125 07-08)
a félreértéseket elkerülve sm125ről van szó...kivettem a fúvókát és 98as ami szertintem egy picit kicsi....nem az a gyári méret véletlenül?
A gyenge forint tényleg nem kedvez az importnak, ezért nem is kell drága motort hozni 1000 Euro környékén meg mindegy. Egyébként csak az a furcsa, hogy én pl. most adtam el Husaberg 550 hengert dugóval 110-ért számlával (anélkül 100-ért mehet) és én vagyok a szemét, amiért ennyi a pénz, miért nem a fele.
Egyébként pont 350 üórás gépbe (kb.15-18 e km) nem venném meg az új hengert, mert a többi része is hamarosan foszlani kezd. De ha annyiért vette akkor meg tényleg mit akar....
Jövö héten megyünk pályára, most hétvégén sajnos nem fért bele. gyere ki velünk és belövöm.
Palcsee, szerinted te most milyen árfolyamon tudsz motort hozni? Szerinted egy ktm vagy japán komplett henger dugó játéka mennyibe kerül? Majd ha teis adsz áfás számlát akkor hozd fel a témát ujra. Hozzáteszem hogy a srác olcsobban vette a motort mind te a tiéded árulod (szintén OLASZBOL). a km óra 5000mutat, az üzemóra számláló, ami lehuzott km mérövel is megy pedig 350 órát. Amugy meg csak uj dugót kap.

a számom az oldalon. hivj nyugottan. stoppie.

ja, és nem mondanám hogy eladhatattlan...
szerintem azon el tudod érni
Fox kérhetnék egy telefonszámot amin utól tudlak érni? fontos lenne, vagy ami a honlapon van azon eltudlak érni?
Husqvarna SM450/510 mennyit megy el a hajtókar? Hajtókart is cserélni kell vagy csak a tűgörgőket / csapágyat?
Hali, akk megkérdezném h mi a véleményed a 2008-as Husqvarna sm 510 r-ről? Szerinted vannak-e gyengéi, mik a gyenge pontok,jó motor-e szerinted stb. Ami eszedbe jut azt nagyon szívesen várom.
Előre is köszi: Erik
Hello Mindenkinek!
A műhelyben találtam két alu lánckereket (45;48)Husky-ra!
5 ezer/db valakit esetleg ha érdekel.
egész nyugodtan segítek amiben kell meg bárkinek, szerelő vagyok
ha nem probléma én is felvettelek, mert nekem is lenne egy-két kérdésem
Hello all!
Van egy Husky te 610-esem és nehézkes a berugás !
Az lenne a kérdésem hogy ezeket a típusokat szerelték auto-dekompresszorral , vagy csak manualos, vagy talán mindkettő?
94-es.Előre is köszönöm a válaszotokat!
de ennyibe kerül...ha tudsz nekem ujjonan olcsobban akkor légyszives irj rám és már meg is veszem...tényleg ennyi...és abba még munkadíj sincsen én rakom össze...
240 e-ből egy nem mondom milyen márkájú de európai nagyköbös 4 T-t is felújítasz fullosra. Miheztartásképpen 500-ért áruljuk a 2007-es komplett SM 125 mkp-t 1300 km-rel, persze eladhatatlan.
Bár vmiből finanszírozni kell a világversenyeken az első helyeken guruló Misimókusokat. De el nem tudom képzelni akkor sem mi kerül ennyibe egy Nicasilos hengeren egy dugón pár tömítésen és egy korrekt munkadíjon kívül... Talán a Név?
Nem mondod hogy ezt ki is fogod fizetni.....
jegyzetelésen már én is gondolkoztam
még valaki?ha valaki pontos méretet mondana a fúvókára!PLEASE BITTTEE ONE PONTOS MÉRETET!
Haver azt csinálta, hogy állított egy kicsit - jegyzetelt, megint állított, megint jegyzetelt, ecetera.....így mindig tudja, mikor mit kell állítani, nem megy be az erdőbe, mer' az nagyon könnyű
oké
akkor most visszaállítok gyáriba mindent utána meg jön a kísérletezés
van használati de azt se nagyon értem hogy mit kéne tekerni merre

kösszi a segítséget
Nem gondolom, hogy értetlenkedsz, motorosok vagyunk, nem?
Én is szoktam kérdezősködni, nnna azt már lehet annak venni
Nem tudom, melyik csavarral mit állítasz, de a gépkönyv biztosan megmondja . Ha viszont így sem tudod, tekerj vissza mindent alapállásra, aztán azt a csavart, amire gondolsz, hogy a rugót állítja, tekerd be (+ irány) és nézd meg az eredményt. Elvileg az alap csillapítással érezhetően gyorsabban kellene visszarugnia a telónak. Ha ezt megtaláltad, a csillapítást is állítsd be a Neked megfelelő mértékűre. Csak EXC-ről van némi tapasztalatom, a cimbi gépén teljesen ráadtuk a rugóelőfeszítést és még az is kevés volt , hiába, az enduró az enduró és nem sm. Alattam szinte beesett a kormány (mondjuk cimbi 75 kg, én meg 90 ), ilyen esetben csak egy keményebb rugó segít
bocsi az értetlenkedésért
persze a légtelenítés már megvolt
rugóelőfeszítést azt tudom állítani az alsó csavarokkal?
mert ha igen akkor azt már tekertem + irányba de nem lett jobb
holnap még kísérletezek egy kicsit és leírom az eredményt
82+-1kg vagyok
Jaja, jól gondolod.
Biztos, hogy nem tudod állítani a rugóelőfeszítést? Akkor egy kicsit (vagy nagyon) keményítenél rajta, a csillapítást is feszesebbé tennéd és máris jó lenne....
A telót légtelenítetted már? Elvileg lennie kellene rajta egy csavarnak, amivel ezt megteheted, de előtte tehermentesítsd az elejét (bakold fel a motort).
Ha ekkorát csillapít a teló, nem biztos, hogy az olaj el van öregedve, akkor inkább pont fordítva lenne. Az öreg olaj olyan, mint a víz, elveszíti a viszkozitását, nem dolgozik.....
Esetleg próbálkozhatsz eggyel vastagabb olajjal, de akkor az az endurózásba fog beleszólni .
Amúgy attól is függ a dolog, hogy milyen nehéz vagy. Ezek a motorok általában 70-75 kg-os emberkékre vannak belőve gyárilag...
kösszi
akkor felül vissza tekerek pár klikket ha jól értem az írásodat
rugót nem szeretnék cserélni mert szeretnék még endurózni is vele
ezért lenne jó ha egy olajcserével vagy tekergetéssel meg lehetne oldani