Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Talán hallottátok,hogy április 24én egy fiatal 21 éves fiú meghalt motorbalesetben pinnyénél Győrvári Dániel! A temetésén több mint 250 motoros kísérte el utolsó utjára! Köszönjük a jelenlétet minen motorosnak!
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...

http://www.youtube.com/watch?v...

Mert ő ilyen volt...
Nem akarok beleokoskodni a vitátokba, a 38-as karbival biztosan csökkene a motorod élettartama, de szerintem sem válna üzemórássá. A CR/WR és az SM/WRE között nemcsak a karbi, a membrán a különbség, hanem más a dugattyú is, másképpen vannak hangolva és könnyebbek is CR/WR-ek mint az SM vagy a WRE.
Hát erre most mit mondjak te szegény szerencsétlen?
Jah megvan: "Aki hülye az haljon meg!"
Akkor lehet én tudom rosszul Tehát ha lecserélem a mocimon a karbit valami kisebbre, akkor nem üzemórás lesz? Van itthon valami babetta karbi, rálököm azt....
Tévedsz, mert üzemórás lesz. A gyári Husqvarna CR-en Mikuni TMX 38mm-es karburátor van és az semmiben nem különbözik az SM blokkjától, max. plusz a vforec3 membrán. A Husqvarna-racing-el beszéltem ők ajánlották a Mikuni TMX 38mm-es karburátort. Akivel beszéltem felhívta a figyelmemet, hogy ha felteszem ezt a karburátort üzemórás lesz akárcsak a CR...gyárilag 25 üzemóra és dugó csere.A nagyobb karburátortól sokkal jobban fog pörögni, akkora lesz az igénybevétel mint egy CR-nél. Ezt nem én mondtam...
A husqvarnanal nem bonyolították túl a dolgot a CR 125 WR és SM blokkja között csak membrán és karburátor különbség van. Vannak apróságok mint az olajozás meg stb, de az nem számottevő.
Attól hogy nagyobb karbit löksz rá, attól nem lesz üezmórás. Csak jobban gyilkolja a géped. Az meg nem egyenlő az üzemórával. Ezért írtam, hogy az üzemóra nem a karbitól függ.
ahh ezt a logikai menete már nem tudom követni
Akkor nem értem miért írtad azt, hogy "az üzemóra nem a karburátortól függ....."
Alapvetően egy üzemórás gép az akkor is üzemórás gép, ha alapjáraton ketyeg. Tehát ha van egy nem üzemórás géped és megtunyingolod, akkor az nem üzemórás lesz, hanem hamarabb megdöglik. Ami nemugyanaz az üzemórával.....
Ez logikus
Nem kell annyir húzni neki
Tegnap előtt volt szerencsém kipróbálni 2008 Husky SM610-et.
Ez már injektoros,és meg kell hagyni nagyon jó kis gép,szinte semmi rezonancia az én 2005 KTM SMC625 képest.
A fékek finoman adagolhatók és a váltó is nagyon baráti,finoman kattogás nélkül lehet berakni bármelyik fokozatot.
Teljesítményével is kivagyok békülve,igaz azért nem egy SMC,de kellőképpen erős,130 felett kezdett kifogyni a szuflából.
De ezen még csak gyári cső és dobok voltak,egy jó Akrapovic rendszer sokat dobhatna rajta,és az ahhoz hozzáírt program is.
Amitől a motor még keményebbé válna,összességében nagyon kellemes volt vele menni.
többet forog, erősebb és igazáből 28-és 38között elég nagy különbség van több üzemanyagot kap és a legfőbb ok amiért hamar tönkremegy az hogy erősebb lesz nagyobb terhelést kap...
Jah szerintem is ez a megoldás lesz a legjobb
Nem attól lesz üzemórás, hogy más a .karbi
Hanem attól, hogy többet fog pörögni------ kevesebb lesz az élettartam.
Szerintem az üzemóra nem a karbitól függ..........
Értelek..ki kel kötni belole aztan keverek az a legjob megoldas nem lesz olajzasproblema aztan majd ha eladja viszarakja a gyarit es no problem
A gond csak az, hogy hiába teszem át a schubert az ovális helyett akkor nem fog beférni az a kis érzékelő ami azt figyeli mennyire emelkedik fel a schubert. Értelem szerűen minél magasabban van annál több olajat ad. Valami VHST 38mm-es kellene ha lenne.
ök mindegy h mien a tű mert fogod leveszed róla és a csupasz bovdenre rárakod a karbi saját suberjét....
Amúgy ilyen karburátor van most rajta:
http://www.dellorto.co.uk/edit...

A gond csak az, hogy a Dellorto PHBH 28mm karburátor ami az előző szériákon volt sajnos nem jó rá, mert a schubert kerek még a VHST-n ovális
Köszi mindenkinek a tippeket, de a motorral nincs semmi gond, ezért hiába viszem vissza a szervizbe. Ezzel a karburátorral ennyit tud, nekem a teljesítményével van a gond, hogy szinte egy 0 a 2000-2005-ös modellekhez képest. Beszéltem a Husqvarna-racing-el és ott azt mondták, hogy a karburátor miatt...háromféle megoldást javasolt. Az 1. az az, hogy vegyek rá egy Mikuni TMX 38-as karbicsket, de azzal már üzemórás lenne. A 2. lehetőség az, hogy teszek rá egy ugyan olyan karburátort mint ami a 2000-2005-ös modelleken van. Az 1-2-es variációnál le kell kötni az elektronikus olajozást is. A 3. variáció az lenne, hogy keresek egy olyan karburátort amire rá lehet tenni, az elektronikus olajozás szabályzót. Így meg tudnám hagyni az egész elektronikát. Talán az előző szériás dellortokra rá lehetne tenni amik a 2000-2005-ös szériában vannak, de még nem tudom pontosan. Beszélnem kell még a husqvarna-racing-el, hogy ők mit ajánlanak. Az árak sem elhanyagolhatóak egy Mikuni TMX közel 80e. Én legjobban a 3. variációt szeretném, mert úgy a teljesítmény is meglenne, meg nem lenne üzemórás. Ráadásul az elektronika is megmaradna. Esetleg ha egyik sem lesz jó akkor motorozok ezzel ameddig tudok utána meg lecserélem Remélem megtudom oldani valahogy. Így most valahol 25Le körül lehet a EURO 3-as szabályozás miatt. Egy normális karburátorral kb 38Le lenne. Szal remélem az előző karburátorokra rá tudom tenni.
ezt az elektromos olaj adagolást pedig megszűntetném a picsába , a bekevert az biztos hogy sose romlik el,
karbinál a szivocsonkba is szoktak tenni szűkitést, azt is nézd meg, vedd le a karbit, membránt és ugy nézd át,,, esetleg
Helló!

Voltatok endurozni Erdélyben?

Jövőhéten ha minden jól megy el tudok menni Dunaszerdahelyre körözni.
ja hät hogy ha garis akkor nincs mit gondolkodni egyszerüen csak bemész aztán megmondod mi a baj biztos h megcsinaljak...