igen újonnan vettem volt benne folytás és nem pörgettem 5500 fölé. Így beleraktam 1000km-et utána meglett a műszaki olajcsere folytás ki azóta megy mint a mozdony és 10üó igyekszem olajat cserélni.
a különölajzást hogy szüntetem meg?mert ha kikötöm akkor tönkremegy az olajpumpa mivel olaj nélkül pörögne...van valami gyári dugo vagy tető amivel az olajpumpa helyét helyettesíthetném?az a baj a lóvé nem engedi hogy olyat vegyek mert nem szeretnék lenullázódni élni meg valamiből kell...ha csak otthon állna mi értelme lenne...majd ha miller leszek akkor smr450rr-t veszek aztán hadszóljon:D:D:Dpedig jó lenne csak tényleg annyira nem szeretnék rá vigyázni hogy hozzá sem nyúlok:Dmegjött a dugóm tényleg?mert akk holnap menne érte valaki...thanx und bei andere husqvarna-forum hat jemand gesagt...es klingt irgendwie EROTISCH---ich hab die mundstück mit die düse getauscht:D:D:D
ha kész a cucc kapjátok a képeket naggyon tuti lesz polir bukógombák stb...naja kis szépség még:kipufogóval mit tudok kezdeni?poliroztatni nem lehet rákérdeztem...ha esetleg kromofággal leszedném a feketét aztán vízbecsiszoló akkor szerintetek mit adna az nekem?
csak a fékcsövet ne gumizd oda a kormányhoz vagy az csak a kép kedvéért van?
hétfőn már megmérettetés lesz
38as mikuni és megszüntetni a különolajzást. Akkor már WR/CR teljesitményt kapod... vegyél SMR 450/510est (mint Fagyi)
a gépre mikuni 38as karbi?vélemény?