Sziasztok! 2000-res SM610-emre keresek gyári fejidomot. Igazából SMR, újabb-régebbi SMS széria vagy akár husaberg és ktm fejidom is jó lehet, lényeg hogy "E" jelzéses legyen. Ha van valakinek, vagy valaki tud valakit, akinek van, annak megköszönném
Sziasztok husqvarna smr 450 2005
Smr450 2003
Te 410 2001 papiros
Sm 125 2005 papiros
Sm 125 2006,07,08 töb evjárat van
Te 350,410,510,610,,,van papiros is
Az oszes motor bontodik,,csak alkatreszek eladok es ures vazak ,,
Sajnos kepet nem tudok feltolteni de
Faceebok Motor Horvath szivesen kuldok kepeket
Viber 06304053450
Szerintem a blokk csere nem számít a papírozásnál, ugyanis az olasz papírokban úgy sem szerepel a motorszám. Tehát sehonnan nem fog kiderülni, hogy nem az eredeti motor van benne. Persze tévedhetek is.
Ez adja magát, első dolgom lenne...Ez nagyon jó felvetés, ráfogok mindenképpen kérdezni! Ettől így mostmár hogy leírtad, kicsit félek is, mert 1 millios biznisznél megéri beleforgatni a pénzt... szerintem kifogjuk szúrni ha egy szarlesz az egész, hameg tényleg olyan aminek állítja akkor az felfog tűnni. De ebbe belesegondoltam még hogy ha cserélve volt a blokk akkor hogylesz bepapirozva.
az a baj hogy akkor is 10 éves olaj van mindenben, szóval egy fullgenerál futóműtéren, folyadék csere mindenhol a minimum még akkor is ha 1000km van benne
ha nincs a blokkcsréről papír itt sosem fog rendszámot kapni ha ez a cél
Felhívtam az eladót, azt állítja hogy 2 évig olasz motoros iskolánál volt a motor, és garanciás teljes blokkcsere volt rajta, (kérdeztem valami papír erről van e, mondta hogy nincs mert olaszba nem foglalkoznak ilyenekkel...) a gyári jelölések a csavaroknál ottvannak, szóval elvileg a blokk tényleg teljesen új, telefonba elmondta hogy a hűtő idomok is megvannak, amik a képről hiányoztak.Azt állítja, hogy a blokkcsere után olaszkereskedésbe állt, és 2013ba hozta be egy ismerőse magyarországra, és ottis állt a motor, aztán pedig ő megvette az ismerősétől a motort, és hogy ő indította be először a motort. Nem tudom hogy most mivolt ezzel a motorral, mindenesetre jóvételnek tűnik de ugyanakkor félek is tőle... Ha lemennénk megnézni a motort, mit kéne néznem rajta ami buktató lenne rajta, és nem tudja kicserélni úgy mint pl a lábtartókat vagy a váltót stb... Nekem ez az egész kicsit már furának tűnik de ugyanakkormeg lehet hogy jóvétel lenne nem tudom.... 450 felé nem akarok menni és most jóvételt nem nagyon találok.... de aztse akarom hogy tavasszal meg már indul a szezon nekem meg nincs motorom és kényszerből vennék egy szart.... Még a motorról aztállítja hogy a fékek teleszkopok jók(bakon állt végig a motor) éshogy a blokkmeg bontatlan gyári 0km es blokk. szerintem elmegyek megnézem hétévégén és megnézem, a fojtatást meg írni fogom ide, esetleg valaki szolnok közelébe innen ? aki erre velem rászánna pár órát erre az egészre ? meghálálnám :) (bpről mennék szolnokra mert ottvan a motor) köszönöm az eddigi segítségeket is !
a vázszámban ott a gyártási év kell kérni egy képet a vázszám elejéről, aztán nem kell találgatni
max 1 év eltérés lehet benne, az is visszafelé, mert igazándiból a típust jelöli a vázszám, nem a konkrét gyártási évet
matrica-fólia....azt fel lehet ragasztani bárhová
pl láttam olyan exc-t amit nagyon kicsike órával árultak talán 80 felé
de a felni olyan kopott volt mint a picsa, nekem 200+ ürával lényegesebben szebb volt a felni pedig sosem volt kímélve
aztán a nép bekajálja ezeket
huskys években alig mentem de tényleg volt hogy 3-4 hónapig csak állt mégis 2 olajcsere volt az évben ami kb 30 óra
10 éves motoron az már egyből 300 óra alapból
és ez évi 2 erdélyi menet meg egy kis edzés itthon a dombok között(itthon napi 20-30km menetek, erdélyben meg 80-120km)
amúgy új motornál simán megéri az idom cserebere, legyen egy komplett szett 200ezer, matrica fólia stbstb 50, akár még a féktárcsákat is le lehet dobálni még 100 ezer
aztán belezavarnak egy aktívabb évben 300 órát, majd a következőben is, aztán a 600 valós órából lesz 100 és eladják a motort 2 évesen újszerűként kurva drágán lényegesebben többért mint egy 600 órásat
a használt cuccokat meg ha csak harmadáron eladja akor is sok 100ezret meg tud spórolni
főleg aki tud motorozni mert az azért nem bassza össze a motort annyira
aztán szar a ktm, szar a husky-berg mert 120 óránál felpattog a nikaszil, lóg a főtengely stbstbstb és küzben lehet már épp 800+ óránál jár
Simán lehet tényleg 2009-es első forgalomba helyezés, csak éppen 2006/2007-es gyártás. Itthon is az első forgalomba helyezés kerül bele a forgalmiba nem a gyártási év.
Lényeg h. el kell menni meg kell hallgatni/nézni az árul el a legtöbbet. - aztán jól lealkudni. A hirdetést olvasva biztos h. most hozta be az ember, innen lehet az évjárat tévedés.
Esetleg rejtőzik valakinél 1984 cr 250-hez alkatrész? Akármi
Smr450 2003
Te 410 2001 papiros
Sm 125 2005 papiros
Sm 125 2006,07,08 töb evjárat van
Te 350,410,510,610,,,van papiros is
Az oszes motor bontodik,,csak alkatreszek eladok es ures vazak ,,
Sajnos kepet nem tudok feltolteni de
Faceebok Motor Horvath szivesen kuldok kepeket
Viber 06304053450
Telszam 06304053450
Van valakinek eladó kipufogó hővédő lemez TE 610 2000-es évjárathoz?
Vagy ötlete esetleg kinél lehetne érdeklődni - leginkább bontott érdekelne?
Köszi előre is!
☺
06304053450 CSAK TELEFONON NONSTOP,
ha nincs a blokkcsréről papír itt sosem fog rendszámot kapni ha ez a cél
max 1 év eltérés lehet benne, az is visszafelé, mert igazándiból a típust jelöli a vázszám, nem a konkrét gyártási évet
pl láttam olyan exc-t amit nagyon kicsike órával árultak talán 80 felé
de a felni olyan kopott volt mint a picsa, nekem 200+ ürával lényegesebben szebb volt a felni pedig sosem volt kímélve
aztán a nép bekajálja ezeket
huskys években alig mentem de tényleg volt hogy 3-4 hónapig csak állt mégis 2 olajcsere volt az évben ami kb 30 óra
10 éves motoron az már egyből 300 óra alapból
és ez évi 2 erdélyi menet meg egy kis edzés itthon a dombok között(itthon napi 20-30km menetek, erdélyben meg 80-120km)
amúgy új motornál simán megéri az idom cserebere, legyen egy komplett szett 200ezer, matrica fólia stbstb 50, akár még a féktárcsákat is le lehet dobálni még 100 ezer
aztán belezavarnak egy aktívabb évben 300 órát, majd a következőben is, aztán a 600 valós órából lesz 100 és eladják a motort 2 évesen újszerűként kurva drágán lényegesebben többért mint egy 600 órásat
a használt cuccokat meg ha csak harmadáron eladja akor is sok 100ezret meg tud spórolni
főleg aki tud motorozni mert az azért nem bassza össze a motort annyira
aztán szar a ktm, szar a husky-berg mert 120 óránál felpattog a nikaszil, lóg a főtengely stbstbstb és küzben lehet már épp 800+ óránál jár