Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszokat!
Az első 1.6x21 a hátsó pedig 2.15x18 és 2.15x19 általában, utóbbi a krossz verzió. Tengely meretet nemtudok, az a 3.25 az fura lenne enduro elso kereknek.
elöl azthiszem 3.25, hátul 4 col, de nem biztos
Esetleg a felnik szelesseget tudod? Meg, hogy mekkora a gyari tengelymeret?
polisport21- Endúró méretek: elől 21, hátul 19/18. Nekem egy tc450-em van, 2009-ből 21/19-el
Sziasztok!
A 2008 as te450-embe szeretnék enduro szettet! Valaki tud írni gyari mereteket? Hany coll magas és szélesek a gyáriak? Meg mekkora a tengelyátmérő?
prox szelepek már vannak 20 felé is, a gyári minimum 60
persze darabja
Sziasztok !
Keresek TC450 2004-es szelepeket .
Tud valaki valami forrást ?
Érdekelne továbbá ezen típus szelepeinek hézagolóinak tűréshatár mérete .
Most 1,9 és 1,92 jól emlékszem .
Sziasztok!
Hetvegen beszamoltam egy te450-et (2008) es ha megyek vele, kb 1 km utan mar zsibbadok rajta, szet raz, pedig sm szett van alatta, a blokkal lehet valami?
igen megvan
meg van még a kipufogód ?

[#5485856] 2018. 09. 19. 16:11 keki
WRE125 gyári kipufogódob

kunlala123@gmail.com
Írtam üzenetet.
Passz, amibe eddig belefutottam: ez a 2013-as, amin már Keihin injektor van, ennek a diagnosztikai csatlakozója már nem a 6 pólusú, mint 2012-ig nagyon sok más Husqvarna modellé, hanem 4 pólusú. Ahogy fórumokon utána olvastam, ezzel már az iBeat sem megy, mert az a Mikunival szereltekhez jó, ehhez a gyári diagnosztikai műszer kell...
TuneEcu nem jó hozzá?
Szia! A cafehusky-n már egy ideje regiszrált tag vagyok... :) ...csak kellene egy kiolvasás, mert így a mechanikus elemeken túl nehéz szervizelni (ilyen szempontból/meg másból is egy 2T a tuti) ...computerrel azonnal lehetne látni, mi milyen értékén van...
Szia!

Sajnos ezek a gépek több sebből vérzenek. (indítási nehézségek, lambda szonda gondok, nagyon érzékenyek a szervizelésre stb.)
Részletes leírások, tanulságok, átalakításokkal: http://cafehusky.com
... pedig nagyon jók lennének.....!
Sziasztok!

Budapesten vagy környékén tudtok esetleg olyan szerelőt, aki ki tudja olvasni megfelelően az adatokat a Husqvarnákból? Egy 2013-as (utolsó évjárat mielőtt a KTM megvette) TE 250-ről lenne szó. A jelenséget leírom, hátha valaki már járt hasonlóan, a fizikai részek ellenőrizve lettek, szerintem valami elektronika lesz...

A hiba oka röviden: melegen fél gáz felett fullad (olyan, mint ha elfogyna a benzin)
Gyertya cserélve - benzinszűrők cserélve - üzemanyagpumpa cserélve
Most nincs más ötletem, esetleg egy hőfok szenzorra, vagy elkoszosodott injektorra tudok gondolni...DE ha hidegen történik mindez, akkor nem jelentkezik a probléma (nyilván fél gáz felett igen gyorsan bemelegszik...) - így gondoltam a hőfok jeladóra - viszont hidegen hibátlanul indul, és utána melegen is hibátlan az alapjárat, jó a gázreakció
Ezért gondoltam, hogy egy kiolvasás többet mond sok óra szerelésnél... :D ...szelephézagok frissen beállítva, ez is rendben

Ami még kiegészítés: most volt dugó/szelep/szeleprugó, apróságok, stb. csere... 5000km van benne, nem akartam kockáztatni, nemrég vettem a motort...előtte ez a jelenség nem volt...fizikailag viszont minden rendben van, le volt ellenőrizve 2x is...

Ha esetleg valaki találkozott már hasonló jelenséggel, kérem ossza meg tapasztalatait, de ha esetleg tudtok egy (iBeat?) kiolvasóval rendelkező szerelőt, nagy segítség lenne.
Köszönöm!!
ajj
Na meglett a hiba. Egy foggal el lett rakva a kipufogó tengely pöc röff mostmár.
keress valahol denso gyertyát avval hátha jobb lesz, én egy ideje hanyagolom az ngk gyertyát régen avval sok gondom volt még a husky előtti időszakban
azóta maradtam ennél a típusnál
Ja és új gyertya volt benne de már most össze vissza szikrázik úgyhogy vissza lett rakva a régi.
Na meg lett nézve a karbi a gyertya a régi gyújtótrafó a kábel,pipa és semmi nagyon szarul indul. Holnap meg lesz nézve a vezérlés is.
Nekem fcr41 volt
Avval jól indult, igaz olyan 2000-2200 felé lehetett az alapjárat
Menet közben disznó mód durrogott ha elvettem a gázt
Ezen mikuni van még nem nézegettem még hogy van-e rajta keverék állító csavar. Ja és most csinálta azt is hogy gáz adás nélkül megfogta az önindítót, eddig csak akkor csinált ilyet ha önindítózáskor húztam neki gázt. Még csak most lett összerakva este igazából nem foglalkoztam még vele, de gíújtás miatt csinálhatja ezt a nehezen indulást? Olyan 2 kilómétert mentem vele nem hagyott ki meg semmi olyan baja nem volt.
hideg időben jobban durrog, bár most még annyira nincs hideg
adj nekei egy kis plusz benzint a keverék állítóval, én vettem olyan tűt amit kézzel lehet tekerni, mert a hegyen a hidegben mindig durrogott
bár indításkor nekem nem csinálta