Hát nem tudom , végsebességre viszont megy 180-at ..... biztos valami áttét hiba van . Ahoz nem kell rutin hogy beletépsz a gázba és elemelkedik e vagy sem szerintem :DD kuplungal fel tudom venni , de mondom gázra nem akarja elemelni . Láttam videókat erről a gépről ahogy húzgálja a gyerek a gázkart úgy emelgeti az elejét ..... na az enyém nem :(
Sziasztok , nem rég írtam az új husqymmal kapcsolatban . Nagyon köszönöm a válaszokat , viszont új kérdések merültek fel bennem . Az van hogy feltűnően gyorsabb végsebességre a haverjaim gépeitől . Az enyém végsebessége 175-180 km\h. Viszont nem igen rángatja magát kerékre ami fúrcsa mert pont azért vettem ilyet hogy ezt várnám tőle :( Megnéztem a lánckerekeket rajta elől 13 fogas hátúl 45 fogas van rajta . Ez egy te610 E , elméletileg ez gyári endúro volt nem SM . Létezhet hogy ennek más a váltó átételezése ezért megy többet és ezért "gyengébb" alúl ? Ha valaki tudna érdemben ehez hozzászólni azt nagyon megköszönném mert elég tanácstalan vagyok .
Sziasztok Ma vásároltam egy TE610 et 98as évből a kérdésem a következő lenne hogy hol találom benne az olajszűrőt milyen olajat érdemes bele rakni illetve milyen gyertyát rakjak bele?
Végáttétel függő, nekem a 630 38-as hátsó lánckerékkel csak kuplunggal jön egykerékre pl.
Ami a műszerfalat illeti Trail Tech Vapor-t szoktak felrakni de, hogy itthon hol kapsz ilyet azt nem tudom. Link.
Bár nagyon idegen vagyok a típussal kapcsolatban de gondoltam reflektálok én is erre a HSZ-re. Kerekezni nem tudok és erőből olyan érzésem van mintha az enyémmel nem is lehetne. Nehéz is meg minden. Ennek ellenére láttam nem egy nem kettő olyan felvételt amikor 3-ban simán emelték ki az énfajta dögnehéz malacokat. Szerintem az hogy valaki egy adott típussal tud kerekezni még 4.-ben is míg más valaki azonos géppel másodikban is csak kuplunggal tudja felrántani. Ez nem árul el szerintem sokat a két azonos típusú gép közötti különbségről sokat. Két tök egyforma maina is nagyon különböző tud lenni és két zsoké is nagyon máshogy vezeti a motort. Szerintem ez nem tud alapja lenni a dolognak.
Ha nagyonb kíváncsi vagy a gép állapotára kutass fel a neten egy gyári szervízkönyvet. Biztos van a neten nem egy nem kettő gurulj el egy szerelőhöz és kérd meg hogy mérjen egy kompressziót. Nem egy nagy kunszt 1 hengeresnél meg már már egyszerűnek mondható. Ott kiderül milyen állapotban van a blokk. Szerintem ez ad a legjobb képet az állapotról
(nincs kedvem helyesírást ellenőrizni szóval képzeljétek valahova máshova a hibákat)
szia nekem volt egy 06-os sm 610-em de még 4-edikben is vette az elejét gázra, neked lehet hogy kisebb a lánckereked de azért szégyen egy 610-es géptől hogy 2-be kell kuplungolni hogy felvegye az elejét :) (vagy csak te vagy rutintalan) ezt nem tudhatom de azért próbálgasd
Sziasztok , nem rég vettem egy Husqvarna TE 610 e -t supermoto , Első ilyen fajta motorom. Eddig nagyon szeretem egy két dolgot kell még rajta alakítgatnom pl : nem tudjátok honnan tudnék rá szerezni hátsó lábtartót ?! És hogy lehet felszerelni rá ?! 2006-os évjárat . Még lenne egy olyan kérdésem hogy akiknek hasonló eszköze van mondanátok pár szót az erejéről ?! Mert nem tudom eldönteni hogy az enyém rendben van e. Felveszi kerékre másodikban de rá kell kuplungolni . Nem kéne ennek még másodikba gázra felvenni ?! Még egy kérdés . Valakinek van tapasztalata azzal hogy milyen univerzáis műszerfalat lehet erre ráműteni , mert a gyári műszerfalal beázott és nem mutat semmit .... előre is köszi az infókat sporttársak !!! Széles utat !
Szia! Egri04 32e volt postával. fehér E-H sárvédő (hátsón nincs lámpatartó, tehát TC) piros oldalidomok, hátsó oldalidomok, fehér lámpaidom.
Sajnos első teleszkópvédő nincs benne.
Kérdezd meg a Maueréket. Ők most a Husqvarna képviselet. Én most hétfő délben rendeltem egy gyújtás-deknit, mert kilyukadt a hülyeségemből (1mm lyukacska), és már fent van az új gyári (31 volt postával, 28 az e-bayes lutri)! Rendeltem tőlük már szívógumit (karbi-légszűrőház közé) az 1,5hét alatt jött meg 12e-ért. Ja az enyém 2006-os Te450. Vázszám alapján tudsz rendelni.
Esetleg próbálhatod még az olasz e-bayt. Idomszettet onnan rendeltem a legolcsóbban.
Valakit érdekelne egy ilyen mez? Teljesen új, L-es méretben, a 2012-es gyári csapat mez. 10000Ft, Bp-i megtekintés vagy az M3 vonalán, vagy ebben az árban postázom is.
Szervizkönyv szerint:
TRANSMISSION
Type ................................constant mesh gear
Ratios:
1st ..........................................2,615 (Z 34/13)
2nd ........................................ 1,812 (Z 29/16)
3rd..........................................1,350 (Z 27/20)
4th ..........................................1,091 (Z 24/22)
5th ......................................... 0,916 (Z 22/24)
6th ......................................... 0,769 (Z 20/26)
SECONDARY DRIVE
Transmission sprocket ..........z 16 (SM 610)
Transmission sprocket............z 15 (TE 610)
Rear wheel sprocket ............................z 45
Ratio ...................................2,813 (SM 610)
Ratio ....................................3,000 (TE 610)
Chain ...........................................5/8"x1/4"
FINAL RATIOS (SM 610)
1st gear............................................17,240
2nd gear ..........................................11,948
3rd gear .............................................8,899
4th gear .............................................7,191
5th gear .............................................6,042
6th gear .............................................5,071
FINAL RATIOS (TE 610)
1st gear............................................18,389
2nd gear ..........................................12,744
3rd gear .............................................9,492
4th gear..............................................7,670
5th gear .............................................6,445
6th gear..............................................5,409
Van valakinek te, vagy tc hátsó sárvédője? Sárga kellene.
Ezenkívül még keresek kérzédőhöz tartókonzolt.
http://docs.wavenetworks.us/ma...
Ami a műszerfalat illeti Trail Tech Vapor-t szoktak felrakni de, hogy itthon hol kapsz ilyet azt nem tudom. Link.
Ha nagyonb kíváncsi vagy a gép állapotára kutass fel a neten egy gyári szervízkönyvet. Biztos van a neten nem egy nem kettő gurulj el egy szerelőhöz és kérd meg hogy mérjen egy kompressziót. Nem egy nagy kunszt 1 hengeresnél meg már már egyszerűnek mondható. Ott kiderül milyen állapotban van a blokk. Szerintem ez ad a legjobb képet az állapotról
(nincs kedvem helyesírást ellenőrizni szóval képzeljétek valahova máshova a hibákat)
Bár most találtam egy céget akinek van gyárija jó áron.
Sajnos első teleszkópvédő nincs benne.
http://www.ebay.com/itm/182031...
Van ilyen is: http://www.ebay.com/itm/321823...
Ott mennyi volt az idomszett? Egy hátsó sárvédőre lenne szükségem, de nem találok. Ezért gondoltam egy komplett szetre helyette.
Kérdezd meg a Maueréket. Ők most a Husqvarna képviselet. Én most hétfő délben rendeltem egy gyújtás-deknit, mert kilyukadt a hülyeségemből (1mm lyukacska), és már fent van az új gyári (31 volt postával, 28 az e-bayes lutri)! Rendeltem tőlük már szívógumit (karbi-légszűrőház közé) az 1,5hét alatt jött meg 12e-ért. Ja az enyém 2006-os Te450. Vázszám alapján tudsz rendelni.
Esetleg próbálhatod még az olasz e-bayt. Idomszettet onnan rendeltem a legolcsóbban.