A fékpadot senki sem érti szerintem a lényeg világittás ,idex,macska szem rendszám alá,lánc védö,meg eggy normális vizsga biztos.Én nekem a féket utoljára ugy nézték, felkelett gyorsittani 15km/h ra azt satu,de ez 1990-ben volt
Szerintem aki tud biciklizni, az alapból "dőlve" próbálja irányítani egyből, persze hamar rájön, ez nem az a bicaj! Mindenesetre nagy élmény volt, peppet lefőttem én is azért.
Akinek van/volt már tapasztalata műszakivizsgával kapcsolatban, az írja már meg mire figyeljek, mi az amit mindenképp leellenőriznek. Nem az egyértelmű dolgokra gondolok, mint fékbetét, tükrök, lámpák, kipufogó... hanem pl. kuplung holtjáték, ami ugye nem feltétlen esik 1-be az előírttal, vagy a rendszámtábla megvilágítás nem teljesen világitja meg a táblát, megrövidített/fürészelt kuplung/fékkar vagy mittudomén! Ha tudnám mik ezek nem kérdezném. Nem akarok valami "okosság" miatt duplázni!
Ja ismerös a szitu,egyik ismerösöm nagy arcal elkérte egy karikára"hö ugyan úgy mükszik mint a motor"hát az álat induláskor hiába dölt
átment 5 tuján meg 10 m-es málnáson
Na ezért az sm et nemigazán adom próbára
Én életemben 1x mentem quadon még vagy 6-7 éve és az is 3 kerekű volt. Csak fura volt hogy hiába dőltem jobbra/balra, az csak ment egyenesen, ment egyenesen...
Ja ismerös a szitu,egyik ismerösöm nagy arcal elkérte egy karikára"hö ugyan úgy mükszik mint a motor"hát az álat induláskor hiába dölt
átment 5 tuján meg 10 m-es málnáson
Na ezért az sm et nemigazán adom próbára
Jöhetne már a tavasz