Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tört össze, csak megrepedt mellette az öntvény. Az a bosszantó, hogy az előző tulaj 300-at költött előtte rá. Dugó,csapágyak voltak cserélve, de a persely maradt a régi, ami hordósra volt kopva. Lehet, hogy ez is besegített.
Az én bergemen is eladás után nem sokkal betojt a cdi... sajnos annak nincs előjele, csak rotty. 81 papír volt, még 2010-ben.
majdnem komplett blokk. kuplungkosár+lamellák. lengővilla, gyújtás,
azért ez elég durva . szelepfészek nemvolt beverődve ?
ez borzalmas láncreakció
most akkor a főtengely csapágy tört össze ?
oda nem száraz karteles
mágneses csavarhúzóval keresd meg
Szia, Egy kérdés még.. 14 db görgő volt egyikbe és másikba is. Jelenleg 27db van összesen. Egy valahová elkallódott.. (széthullott a görgő).. 13 db-ot megtaláltam a kuplung alatt. Blokkot átmostam ott nincs.. Kérdés az hogy a forgattyús házba be tud jutni a váltó felől ? Nagyon nem szeretnék érte blokkot húzni.. :(
Szia, Köszönöm a gyors választ! Hétfőn hívom KTM Kecskemétet!
Milyen cuccaid maradtak?
Sajnos nem.

80039031000R HU001
CU7496 3111
Pont kérdezni akartam, hogy Te írtál e mailt? Megnézem és megírom.
írtam privát mailodra. Cikkszám, ár érdekelne majd. Remélem 815-el kezdődik...
Szia!

Igen még meg.
Váltóhibásan vettem(3-ban rángatott), szétkaptuk a blokkot, majd komplett váltó. Aztán 2 tank után hajtókarcsapágy mellett megrepedt a blokk, mivel az előző tulaj szerelője csak melegen belekalapálta a csapágyat. Tehát dugó bólintott és elkenődött a persely falán.
Eddig: bontott váltó 100e
hajtókar 107e
dugó 45e
csapágyak 45e
persely 20e
két blokkfél 40e
+ a papírozás
Most meg cdi. Üzemórás vasaknál ilyen idős korban ez előfordul.
Fogalmam sincs mert ezek titán szelepek voltak és mikor megvettem a motort rögtön cseréltem acélra.
Szia! Meg tudod mondani,mi volt a probléma a motorral,hogy ilyen sokat költöttél rá? Már jó,vagy még mindig egy betegágy? Előéletéről tudtál valamit? Kép van a motorról?
üdv
Sziasztok! Valakinek husaberg cdi van eladó? 81539031000 cikkszámmal.
cdi megvan még?
gyárilag a csap van bepontozva 2 helyen mindkét oldalon
jó bevanak égve azok a szivószelepek . nem keveset dolgoztak visza a szivótorokba .
olajat csipegette ?
2004 től 7.65 x18mm előtte pedig 8x18mm a csap mérete tudtommal ,de javítsatok ,ha tévedek
Gyárilag sem a csap hanem a himba van megnyomva, itt lőn e a 2 görgő én már cseréltem mondjuk ebbe a típusba passzol a ktm.é.
A csap mérete nem 8-as hanem 7,65 agörgő külső mérete 18 igen.
KTM - 59036061090
biztos letudják gyártani olyan méretűre de az anyag minőség az nem mindegy
hogy fogod rögziteni a csapot a himbába ?azt a cementált csapot nem
fogod bepontozni az biztos
18 mm a görgő átmérő mid a kettőnek
megmértem
Sajnos gyártatni fogok. az 520-é igaz hogy 8-as a csapszeg, de a gyűrűnek nagyobb az átmérője. (kezembe is volt már.. voltam bent a KTM-nél!) Sajnos nincs más lehetőség gyártatnom kell egyet.