Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

70 óra után úgyis cserés. nekem az 2 év.
nekem az a 7000Ft-os DID lánc kevesebb mint fél év alatt megnyúlt, igaz nem volt a motoromban balance tengely (egysoros csapágy törés miatt), így elég légkalapács volt kisfordulaton utána vettem bele a gyáritól vastagabb fix görgős IWIS láncot (ez sose nyúlt meg, még mindig ezzel megy, ha megy)
Ertem koszonom mindenkinek a segitokesz valaszokat!!!
Lehet en us ugy latom ez a motir nem utcara valo...
Beszeltrm a szerelovel aki csinalta azt mondta teljes general normalis cuccokbok egy jo darabig menni fog meg elvileg bar soha nem tudni mi adja meg magat haszbalt motornal ez bene van.
Lehet egy kisebb teljesitmenyu nem uzem oras supermotot kene valasszak es akkor nincs ez a felelem bennem hogy uzem ora meg nem birom fent tartani.
Bar tegnap probaltam ki eszmeletlen jo 1 2 3 egykerek es utana tol mint az allat mondjuk mihez kepest ☺ koszonom a valaszokat.
Ugy erzem nem az en havi keresetemhez van ez igazitva nem engedhetem ezt a profi kategoriat meg magamnak az arak tudataban sot nem is az a gond hanem a suru szervizintervallum es e miatt leszek kenytelen lenondani a motorrol
A vezérműlánc inkább 7000 ft ( did ) nem 20e. Aki meg beletesz egy szezon alatt 300-400 órát a motorba azzal lepacsizok. Utcára meg különben is 650 kell. Mondjuk oda se mert nem oda való.
felújítást magam csináltam, ezzel kb 40-50 ezer munkadíjat megspóroltam :)
wössner dugó kb 45 ezer
proxx hajtókar kb 40-45 ezer + sajtolás centírozás 5-10 körül ( sajnos proxx hajtókar csak ehhez a 400-as blokkhoz volt jó a KTM450SX-é, ez sem pont hozzávaló mert az alsó csap szélesebb, de kis eszterga neki és már jó is, többihez nincs utángyártott csak a gyári, 100ezer fölötti áron)
szelepeket nem cseréltem, azok jók voltak (darabja 10-15 ezer)
ellenben vezérműtengelyem elkopott mert a himbagörgőt nem cserélték ki előtte és felpattogzott a felülete.
himbagörgők 10ezer körül voltak darabja(kettő kell)
vezértengely 35-40 körül
vezérműlánc 10 körül volt, nem a KTM boltban vettem hanem Febi-ben, KTM-nél 20 körül lenne.
hengerfej tömítés 5 körül
főtengely csapágyak passz :)
dekli tömítés 2-3 ezer
Így hirtelen ennyi. Ha nincs szerencséd hengert is cserélned kell, az még egy 80-100 körüli összeg...
Itt igazából nem is a teljesítményt kell megfizetni, mert egy 620-as KTM is simán tudja ezt, itt azt kell megfizetni hogy berúgósan 104 kg a motor, önindítósan(ami általában el is szokott romlani ezekben :) ) 108 kg. Tehát ez egy elég könnyű gép, az alkatrészek súlyának lefaragása megy az élettartam rovására.
Egy biztos ha megveszed szeretni fogod mert nagyon nagy élményt nyújt, a pénztárcád az nagy valószínűséggel bánni fogja :) de az csak pénz, papír
Logikusan gondokkozom en is.
Ezert nen hinnem higy teljes general vokt mert akkor nem ennyi kenne az ara.
Hat igen hatotavban tenyleg kevesebbet bir mint egy drz de mas kategiria a ketto...
Nagyon gondolkozom rajta nem igazan melek bele ugrani bar egyik haverom ismeri a szerelot aki csinalta ma utana kerdezunk mindennek es ennek fenyeben hozom meg a dontesemet, bar mar ugy erzem lemondok a grprol a rovid hatotav miatt gyorsan bele megy az a 10000 km es utana lehet ujitgatni.persze rendkivuli teljesitmenyt ad le ez nem kerdes valanit valamiert alapon van ez is.
Joszonom a valaszodat eleg lenyegre toro!!!
Neked kb nennyibe jitt ki egy teljes motor felujitas osszegben ???
így hogy olcsó, legalább marad pénzed a felújításra :)
egyébként, ha tényleg fel van újítva, amit jobb ha magadnak csinálsz akkor a tuti (egyébként ne higyj senkinek), akkor szerintem simán elmegy 10.000km-t (persze nem versenykörülmények között)
nekem 2002-es FE400E volt upgrade-elve 470-esre :) lazán elment 10 ezret, pedig én csak erdőben használtam, ott aztán kapott rendesen. Mikor megvettem gyönyörű hangja volt, akár fel is lehetett volna újítva, persze már a szezon elején hajtókaros lett, széthúztam, persze a dugó is kuka volt már. Felújítottam magamnak nem gyári alkatrészekből (wössner,proxx stb) és 3 évig csak az olajat cserélgettem benne. 3 év után elkezdte enni az olajat, ekkor szedtem szét újra, persze már minden a határon volt, szóval cseréltem megint mindent benne. Utána még egy évig használtam és eladtam, az új gazdája azóta még nem bontotta meg. Ennek már 2 éve, igaz ő kevesebbet hajtja mint én.
Összességében ha odafigyelsz rá egy teljes generál után elmegy 10.000 km-t (DRZ 50.000-et)
Ennek fényében gondolkozz el a vásárláson és ne beszéld be magadnak hogy fel van újítva mert ugysincs. Ki az a h...e aki rákölt 3 kilót és eladja 500-ért :D
Nem kerdesem az higy akkor igaz ez a suru szerviz intervallum ?
Nem csak huedelem ?
Es koszonom az infokat
Lehet tul olcso hogy igaz legyen hogy fasza mindene.
Ennyiért tök mindegy mit veszel egyforma lesz mind, persze nem jó értelembe!
akkor döntsük el helyetted mit vegyél?
Lehet.
De itt igazabol magamat kell ravegyem kozuti hasznalatra megerne e vagy inkabb egy drz ???
Tudom nem egy kategoria a ketto de itt a hasznalati ido a lenyeg.
Nem akarom evente nagyszervizelni a motort oedig azt mondjak a Berget kell mert ha haszbalom egy evbe belemegy annyi uzemora es akkor teljes general
Vár az még tovább is ha szeptember óta tudott idáig
Nem csak annyi időt mondtam neki hogy varjon.
Miért 2 nap múlva mi lesz, felgyújtja a gazdája?
Sziasztok Bergesek.
Szeretnek egy kis segitseget kerni tolletek.
Berg fe 450 es suoermoto vasat neztem rendszamosat kb 6 uzemoras a motor nagyon jo helyen van mar mint jo tulajnal fasza minden a motoron ktm kecskemettol vannak benne az uj alkatreszek tulaj szerint 180 ezret koltottek most ra futomuve is teljesen jo.
Tegnap voltam kiorobalni a motort eszmeletlen jo szeoen leadja a teljesitmenyt viszonylag konnyen indul motorja szepen jar.
Nagyon jo aron is ide adna a srac.
Papirjai rendben vannak.
Nem tudom varosban hetvegentei hasznalatot hogy viselne a gep meg egy kis hiszabb 15 20km es kanyarokat amugy atlagban 3000km szoktam motorozni egy szezonban.
Szoval nem tudom meddig tartana ki a motor nallam mielott teljes motor felujitast kelle e vegeznem nalla szerintetek ?
A suru olajcsere az nem erdekel csak a teljes motor generaltol vagyok beszarva mar bocsanat ezt kb evente el kell vegezni ilyen 3000km melett is mert nem tudom ez uzem orara hogy jonne ki???
Szerelom nagyon le akar rolla beszelni azt mondja ilyet akkor vegyek ha palyazni akarok.
Drz tol meg nem vagyok elajulva oszinten szolva tehat olyat nem akarok bar az jelentosen tobbet kibir de hat valamot valamiert alapon van a Berg ugye.
Kukdtem egy kepet is hatha mar valaki talalkozott vele esetleg az ove volt regen.
Minden valaszt informaciot szivesen elolvasok megfogadom a tanacsotokat.
2 napom van eldonteni hogy kell e a motor vagy nem es vegyek egy olyat aminek hosszab a hatotavja mar mint felujitas teren es erdekel kinek mennyi egy motor general ???
Szep hetveget.
Szia! Vannnak még eladó cuccok, de amiket felsoroltál már nincsenek meg.
Hello, bergből van még valami eladó? ülés, hűtő idomok?
Van még 1-2 darab gázbovden védőm eladó. 4T modellekre - 4.000,-
Sziasztok!

Nincs valakinek, egy eladó berúgókarja?
fe600-hoz.
Ügyes vagy, legalább nem kell messze menned érte ha veszed a motort
Haha Jano72 megtaláltam a Bergről lemetnett tárcsavédőt.
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
nem kell félni, ha egyszer beindul a Dellorto hibátlan
fasza...valószínű beszerzek egy fcr 41-est. dellorto eladó lesz komolyan mondom félek elindulni motorozni, mert nem tudom mi vár rám
Nekem sok állás után (1-2 hónap) hidegben sose indult, szétrúgtam a lábam akkor sem. Kevés féktisztító a légszűrőbe, utána pöcc röff.
Köszönd ezt a dellorto amal sem kombónak
hali! nem akar indulni a berg...szikra van, karbit átnéztem, kifújtam, benzint kap, szívó szelepeket néztem, beállítottam még mindig semmi.
az utóbbi időben hidegen egyre nehezebben indult, melegen 4-5 rúgás, néha elsőre is. visszarugdos meg durrog a légszűrőbe...valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? egyébként dellorto phm 40 van rajta. köszi!