A kicsi a víztér felöl az sztenderd méret bárhol kapsz, 10x18x4 es.
A nagy ami engedi ki az olajat nektek az kimondottan husaberg és csak csapágyal együtt.
Megkopik a csapágy picit lógni kezdvés ezért nem teszi a dolgát a szimering.
köszi a választ hát melegen félig van a szint kb sztenderen volt azért tünik soknak ilyen szimeringet bárhol kapok ha megadom a méreteket vagy egyedi és rendelni kell ...
semmi bajt nem okoz. ellenőrizd motorozás előtt az olajszintet, ennyi. a kép szerint ha hideg a motor és vizszintesen áll, akkor így is túltöltötted olajjal a motorod
bármilyen ktm-be való kerékszettet bele tudsz tenni, átalaítás nélkül!
előre 3,5 col hátra akár 5col széles is mehet, nekem a 250ben most 5colos van és em ér bele se a gumiba se a felnibe, de jobb szeretik a 4,25öst.
elől vastag tengelyes,hátra vékony.
110ezertől 160ezerig kapsz olyat amihez van fékátalakító is meg akár még első sárvédő is
akkor nem csak nekem van ilyen problem most van először bergem szóval analfabéta vagyok hozzá :) szóval tömités cseréhez nem szükséges levenni a deklit hanem elég azt a kis részt leszedeni !?
Szia !
Nekem a két szimering egymásnak van fordítva.18x10x4 -es barna kék szimeringek,és a kettő között van a furat.Az azért van,hogy ha szétmegy a szimering a víz kifelé folyjon ne pedig az olajba.
Nem!
Teljesen más a 2 szimering méret és közötte van a kifolyó furat.
Vegyél egy 6202 es dupla porvédős csapágyat, szedd szét és megérted, nem tudom jobban elmagyarázni.
Üdv. Segítséget szeretnék kérni Husaberg Fe 450 e-hez szeretnék supermoto szettet. Tudna valaki segíteni mekkora megy bele, vagy esetleg van valakinek eladó?
egy jó tengelyt esetleg? 2002-es FC470-ből való...
nem sokat mehetett mert kb 2008-ban bontotta szét a gazdája és egy vödör alkatrészt vettem tőle, köztük ezt is. Vízpumpa szimeringnél hibátlan.
A dekniből kiveszed a csapágyat meg a mögötte lévő nagy szimeringet annak levágod az ajkát és visszateszed távtartónak a csapágyból meg veszel dupla pirvédőset (asszem 6201 rs) és azt beteszed. Nekem tökéletesen üzemelt.
Szia!
Nekem fe600-on 2db van,az egyik az olajat a másik a vizet fogja.Nekem is van rajta egy kis kopás(tengelyen),de ok. Sima szimering nem ok,mert nem bírja a hűtőfolyadékot.
A hűtővizet csak speciális szimering bírja!Barna-kék színű.
A nagy ami engedi ki az olajat nektek az kimondottan husaberg és csak csapágyal együtt.
Megkopik a csapágy picit lógni kezdvés ezért nem teszi a dolgát a szimering.
előre 3,5 col hátra akár 5col széles is mehet, nekem a 250ben most 5colos van és em ér bele se a gumiba se a felnibe, de jobb szeretik a 4,25öst.
elől vastag tengelyes,hátra vékony.
110ezertől 160ezerig kapsz olyat amihez van fékátalakító is meg akár még első sárvédő is
De ha leveszem a deklit biztosan kipróbálom a módszered.
Köszi a segítséget!
Nekem a két szimering egymásnak van fordítva.18x10x4 -es barna kék szimeringek,és a kettő között van a furat.Az azért van,hogy ha szétmegy a szimering a víz kifelé folyjon ne pedig az olajba.
Teljesen más a 2 szimering méret és közötte van a kifolyó furat.
Vegyél egy 6202 es dupla porvédős csapágyat, szedd szét és megérted, nem tudom jobban elmagyarázni.
Azért nem
Jelöli a robbantott rajz mert nem lehet külön venni csak a cspágyal mert ilyen specko cucc
nem sokat mehetett mert kb 2008-ban bontotta szét a gazdája és egy vödör alkatrészt vettem tőle, köztük ezt is. Vízpumpa szimeringnél hibátlan.
Nekem fe600-on 2db van,az egyik az olajat a másik a vizet fogja.Nekem is van rajta egy kis kopás(tengelyen),de ok. Sima szimering nem ok,mert nem bírja a hűtőfolyadékot.
De félek hogy kopott vagy deformálódott a tengely.
veztengelyen lévő,vízpumpa szimering szétment.Megoldás:ktm ócsa 2x1400.-ft+2db O gyűrű(kb:500.-ft)
800km után nekem is csöpög a hűtőfolyadékom a kis lyukon. Érdekelne pontosan a Zari-féle módszer. Bár félek, hogy komplett tengely csere lesz.