Ez a dolog kivételesen sztem teljesen érthető: arrafelé - főleg ahol érdemes is motorozni - valszeg kicsit nagyobbak a távolságok 2 benzinkút között mint nálunk...nekem mindenesetre kapóra jött a dolog, mert a fekete (ráadásul mint kiderült 11 literes) tankom onnan jött
hát sose értettem a hülye amcsikat ez után se fogom...
meg akkor rakják a nagy tankot az usa modellekre (mint pl az enyém), de az fs650c-re ami kokk pály gép mi a szarnak?!
és mivel csak is a 2008-a EU enduron van gyárilag kis tank, kb lehetetlen szerezni és az is aranyáron van...
majd jól felszigszalagozok két kólásüveget
Ott csak annak van gyári méretű tankja még a krosszokon is aki kizárólag pályázni használja a gépet...aki erdőzik vagy versenyez vele, azok mind cserélik nagyobbra...
ezt én se értem, minek 10.5 literes tankot rakni egy általuk is versenygépnek nevezett motorra... mert ha túra valami lenne....
2008-as endurón van 7.5-ös
de a gyári supermotora, pályázni kell a 10 lityó...
egyébként tényleg zavaró, a gasgasom full vékony volt térdnél mint a ktm-ek ennek meg kifelé domborodik a tankja...
ezért is kajtatzok egy ilyen ki 6-os alu motyó után csak kúva drága...
amúgy viccet félre téve minden tiszteletem a bergé, de akkora a hűtőidom meg a tank,mint egy csopperen,nekem csak azért nem kellene.
de ezt beszéltük is a srácokkal itt kecskeméten
Ezt
meg akkor rakják a nagy tankot az usa modellekre (mint pl az enyém), de az fs650c-re ami kokk pály gép mi a szarnak?!
és mivel csak is a 2008-a EU enduron van gyárilag kis tank, kb lehetetlen szerezni és az is aranyáron van...
majd jól felszigszalagozok két kólásüveget
2008-as endurón van 7.5-ös
de a gyári supermotora, pályázni kell a 10 lityó...
egyébként tényleg zavaró, a gasgasom full vékony volt térdnél mint a ktm-ek ennek meg kifelé domborodik a tankja...
ezért is kajtatzok egy ilyen ki 6-os alu motyó után csak kúva drága...
de ezt beszéltük is a srácokkal itt kecskeméten
Ez a fékrendszer amit árulsz mindenféle átalakítás nélkül felmegy 2002es 640 LC4 SM-re?
fék 1
fék 2
és persze csakaBERG!