Szerintem ugyanaz a két váz nyakmérete. De mérd meg a porvédő átmérőjét, illetve a két porvédő távolságát. Ha sacc per kábé ua, mint a KTM, akkor belemegy. Én befaragom, ha elméletileg jó bele...
Nekem az első sm versenyemen, arany brembo volt fent, 30-34-es dugattyúkkal, gyári krossz felső munkahengerrel. Pumpálni kellett...kapott egy 16-os brembot, és azzal mentem utána 2 évet. A quadra is azt tettem...
az van most nekem is, csak a 6 dugós nyereg helyett lesz fennt ez a radiális 4-es
anita motorjával mentem és annak a féke tetszik baszottul, valami olyat szeretnék kihozni magamnak is, finomabban adagolható, de viszont nem fog szarabbul az enyémnél, és nem tudom hogy ez a nyeregnek vagy a pumpának köszönhető...
áááá pont Rád gondoltam, na nem, nem úgy
volt Neked Giraffe mindenféle főfékmotyód, ha jól emlékszem, de az oldalon csak a bre,mbo van fennt, az a beringered nincs már meg? egy olyat szívesen elfogadnék, mondjuk narancs volt ha jól emlékszem...
ezt SM-topikból ollóztam ki,giraffe írása: ".A 13-as pumpa tényleg elasztikusabb érzést ad, csak jóval nagyobb úton dolgozik adott esetben, mint a 16-os. Megvan adva egyszerűen, hogy mihez jó. A 4 dugattyús féknyereghez (általában 30-34-es dugattyúkkal) a 16-os ajánlják. A 8 dugattyúshoz, vagy ha 2 nyereg van fent a motoron, akkor már a 19-est...De hangsúlyozom, hogy nagyban függ a dugattyúk számától, és az átmérőjüktől..."
13 mm-essel jó lesz az? az az én 16-osomhoz képest jobban reagál egységnyi behúzáshoz vagy kevésbé? - ezt sose tudom...
csak mert egy ilyet szereztem be, és nem tudom hány mm-es főfékhenger kéne hozzá...
Itt már sajnos nincs több hely.
Mizus Veled?
Pusza!
Foxy