Holnap megyek érte, kész van. A főnök nem volt múlt héten a gépműhelyben, és így nem tudtam megvárni helyben. Holnap viszem a következő adagot, és hozom a kész cuccokat többek között a főtengelyedet is.
nem igazábol elég lelakott az a gép egyik tárcsa se eredeti meg minde szar a kasznin amit ugye mondott kijelző berepdve megy ilyenek uhogy a blokkjátol se várok sokat ezek után meg a szabadonfuto kuka full szar az kapásbol 60 elment a kedvem tölle!Gábor motorját csináljuk baszik elindulni pedig ugy állitotta le másnap meg semmi igazbol szikra van karbi kipucolva sztem jo de megse nyikkan uhogy megyünk beljebb.....
hát igazábol látni kéne de 500nál többet nem ér meg de legalább lenne mit szerelni hallod a csávo ugy bezuszta a ex bergem h szitál az eleje nemtok többet kihozni belölle
Abbaq sem vagyok biztos hogy a váltó egészséges. A moto 650 szétkeni a fogaskerekek cementált felöletét és a kapcsolókörmöket is. Nem beszélve a kupplungagyról, a lamellákról és a kosárról....
Pont ezért ennyi mondjuk az ára.
látszik h utcán használták de ott sokat mindenképp supermoto lenne jobb mert az enduro fék ratyi meg a futomü is a motohoz és az sokba kerülne vagy valami ilyesmi
Annyit tudok, hogy a tulaja úgy vette, hogy nem is látta élőben, behozták neki és egy becsületesen leütött gépet kapott, amit nem szeretne felújítani. 750-ről indult sztem 500-ért odaadják. Blokkszétrántással, 4 szelep,+rugók, vezlánc+görgők, hajtókar, dugó cserével számolhatsz kapásból. Annyiba nem rossz, bár bepapírozni még kb. 150-160.
oO az nem az a kategória amire nekem fáj a fogam, ktm-et én is szívesen vennék, mondjuk egy 250/300 exc-t csak bazi drágák... annyit meg per pillanat nem ér meg nekem ez a móka
na megyek asszonyolni, pá
Kis sx125re pályázom. Csak 25ösből fiatal kell mindenképp, mert egy öregebbe már x -szer volt dugó cserélve és kituggya hogy. 2005től az sx már új vázas + mart befogók.. Erősebb a blokk aszongyák, jobb a futómű, PDS rugózás, amire közel sem kell annyit költeni ha gáz van vele mint a himbásra. Szóval sx125
na ja jól felmentek az árak, legutóbb még 12ezer valamennyiért vettem a 4 lityós krosszpóvert most nem rég meg nézem 4-5 litere... majdnem dobtam egy hátast...
tényleg Te is akarsz venni valami crosst, miben gondolkozol? mert én is agyalok valami 10 év körüli 250-esen 250 és 300 pénz között csak nem tudom mi lenne a jó, kx cr yz vagy rm... igazából nem csak pályára kéne hanem endurózni is, vagyis szétütni terepen
Amikor legutobb tettem bele olajat, akkor még 3 rugó volt(crosspower), szal nem vittem tulzásba a dolgot. Castrolt tudok jó áron, csak ugye az annyira nem ajánlott.
A kipuffra még van esély, mert a crossgép még várat
Nekem tudsz mondani valami infót a főtengelyről?
Pont ezért ennyi mondjuk az ára.
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Ez az a konzol amit néztem Zsoltinak. Szerinted jó lehet a gépére?
Meg azt elfelejtettem kérdezni, hogy az enyém az fel van fagyállozva?!
na megyek asszonyolni, pá
A kipuffra még van esély, mert a crossgép még várat