Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Nem tudja e esetleg valaki, hogy az XR650R mennyi idő alatt van 100-on? És, hogy mennyi az átlag fogyasztása?

http://www.sportmotor.hu/motor...

A husaberg-nek nem rossz mint a videón látszik, de az xr sem egy elveszett jószág a 61 Le- val...
Xr400 fúvóka méretek érdekelnének, kinek mi vált be.Üd:Rob.
Ha kell valami segítség akkor írj ha tudok-tudunk segítünk!:)
Köszi fiuk:D már jó minden faxa :D megy a verda:D eddig 2t m volt azza nem volt ien baj:D
Hát rúgásnál nem is szabad gázt húzni!általában visszarúg ha gázt húzol!:((
Személyes tapasztalatom szerint én gáz nélkül rá rugok 3 at szivatóval
és már megy is mint az óra
-20 ban
Igen én Gyarmati vagyok te meg Kölcsei
Láttam szabolcsi vagy merefelé laksz?
Igen és ehhez még annyit hogy a rárúgásnál nem az a lényeg hogy izomból rúgj, láttam már olyat is aki ráállt a berúgóra és úgy indította de ez nem jó. Az a lényeg hogy minnél gyorsabban rúgjad nem pedig erőből, minél gyorsabban tudod rúgni annál jobban forgatja be a dugattyút és ennél fogva biztos be fog indulni.
Köszi szépen mingyárt meg probálom majd, én ha kint kevésbé hidegvan ugy szoktam hogy benzin csap ki deko val 3-4 rárug azt rá 1 et szivatóval hát igy hidegben már nem akar indulni
Az XR650L az szinte egy XR600R-es, csak a Dominator (NX650) (ezeréves ) léghűtéses, alacsony kompressziójú (8,3:1) önindítós blokkja van benne, nincs berugókar, 44Le - 53Nm.
Az XR650R az vízhűtéses, modern konstrukciójú (10,0:1), jóval bikább (61LE-64Nm) és könnyebb
Szóval ránézésre sem lehet őket összetéveszteni (vízhűtés-léghűtés) L-est R-esként eladni csak madaraknak lehet
Eleinte nehéz rúgni,de majd megszokod én a következőképen inditom :igaz nekem XR600R-van
-1:Benzincsap kinyit
-2:Ha csont hideg a gép akkor teljesen elzárt szivató,ha még langyos a henger akkor félszivató!
-3:nyomod le a berugót és mikor már összesürit,(szinte lehetetlen dekó nélkül áttaposni)akor huzol egy leheletnyi dekót hogy egy kicsit lejebb tudd nyomni a berugó!
-4:felengeded a berugót és egy kurvára határozot rugással megrugod(nem ugy mint a 2ütemüt!itt végig kell vezetni a rugást!)
-5:ha beindult akkor gyorsan félállásba a szivatót,mig meg nem áll!
-6:ha megált akkor már csak félszivatóval rugd meg!

Remélem mindent leirtam!nekem max 2-re indul több hónap állás után is!
Hali,vmi ötlet xl 600 at hidegben hogy tom könnyen inditani? Ku..va sokat kell rugdalnom mire életre kel aztán 600 ast nem olyan jó rugdalni
nem feltétlen újabb fejlesztés az R az L-est még mai napig gyártják Amcsiban sőt Európába csak az R-est árulták szalonban tudomásom szerint.
Sziasztok!

HancsákG! én is pont azt a motort néztem én is szeretnék majd venni egy xr 650 R-t.. De nem tudom, hogy te az R vagy az L típust akarod venni.. Arra R van kiírva, de az L lehet azért olcsóbb..Pontosan nem tudom mi a különbség de R az újabb fejlesztés..

Ennek persze én is csak utána olvastam nem tapasztalat..
És én is segítséget szeretnék kérni, hogy ha valakinek van esetleg Xr 650 R akkor személyes tapasztalatokat meg adatokat pl.. menyit eszik? 0-100 Km/h mennyi idő alatt van

Válaszotokat előre is köszönöm!
hangszabályzás:)
A gyári az első képen a jobb oldani vég, a 2. képen pedig a felső. Több XR-en is láttam a neten de nem tudom mire jó ez az átalakítás
gyári kipuffba vég nem?
és akkor gondolom a felső lenne a kevésbé folytott
Ez mire jó?
Hello meg van még! akkor a crf az jo rá az az igazsás nem nagyon akarom alakitgatni!itt egy pár kép
Helló! Én is kérdeztem ezt ebben a fórumban. Itt azt mondták hogy a crf-é jó rá de mások meg azt hogy át kell alakítani kicsit a hátulját. Szóval meg össze kel hasonlítani.
Amúgy látom van sm szett eladó. Megvan még?
HELOSZTOK nem tudja vki hogy honda xr 400 ra jo e a crm 250 hátso sárvédö vagy a crf é?
Káosz holnapra lemérem előre is köszi
Ird meg milyen méret kell és megpróbálom lemérni!
Köszi!