Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom linkeld be
láttad a honda xl-t 110-ért? az aproban?
sziasztok
nincs véletlen valami kézvédőd amit nem használsz?
köszi a gyors választ.
hello.
le lehet szedni a dekot rola...kell esztergalni valami perselyt a helyere hogy ne menjen el a nyomas es mehet vissza
Hello.Azt szeretném kérdezni hogy lehet javítani ez a hibát vagy cserélni kell valamit.
nem ide illik de hátha valakit érdekel
http://domonyi.aries.hu/Nibiru...
az nagyon jó anyag
arra van egy másik alátét forma ami eredetileg is rajta volt
Nem nyúlik bele a rugó közepébe, hogy központosítsa?
célnak ez is megfelel
nagy macera szétszedni, esetleg ha töredezni fog akkor kell betenni másikat
amúgy ez egy 2 centi vastag karika belső átmérő 49mm külső meg 75mm
Csinálj egy rajzot méretezve, lehet meg tudom esztergáltatni neked. Műanyagból, vagy kökemény fibro gumiból, amit présszerszámoknál használnak.
igazi kokány tuning de jó pofa
kéne a bukó mert szét ment az enyém
Ini AZ LC széria még nem volt tárcsás a DT-knél sem..! De az LC2 amit 85-től gyártottak na az már elöl tárcsás!
kiszedtem a rugót aztán alátettem
3 réteg műanyag vágó"deszka"
dekopírral kivágtam aztán jólvan, úgy sem látszik
A rugó spirál közé raktad azt a műanyagot vagy szétszedted a központi rugót?
tudtam rád lehet számítani
nincs, max akkor lenne ha eladom a hondát
azt meg nem tervezem egyenlőre
hajtogass egyet laposvasból
tettem a rugó alá 2 centi műanyagot
olcsó megoldás, bár nem a legjobb
valami faja gázos rugóstag kellene hozzá, de nem 80-100 pénzekért mert annyit nem ér az egész
nincs véletlen egy kézvédőd amit nem használsz?
Hogy-hogy kiékelt?Mire érted ezt?
itt volt egy kis szünet az esőben
aztán teszteltem a kiékelt rugózást
csomagokkal jó lesz, most egy kicsit kemény, földúton pont jó de a murván(vasútoldal) eléggé rázós
ha nem eset volna mentem volna én is